Nee, tis 1 reis en die is te boeken bij Koning Aap, reiscode CTR.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:13 schreef Calayuga het volgende:
lucille >> die reis die jij gemaakt hebt dat zijn toch meerdere reizen achter elkaar geplakt?
ik heb laatst de boekjes van koning aap besteld, en volgens mij stond er niet zo'n lange reis in...kan me vergissen. zowiezo doen ze de trans-sib in twee delen: moskou-irkutsk en irkutsk-peking
bij djoser heb je er een van moskou naar peking, via ulan bator en dan ga je ook de gobi woestijn in. die wil ik graag nog een keer doen
2500 euro voor alles, de reis zelf is ongeveer 1800 en dan 700 euro aan zakgeld (eten/drinken).quote:Op woensdag 7 april 2004 15:14 schreef Kontiki het volgende:
Lucille, heb je voor de hele reis (incl eten+drinken onderweg) 2500 betaald?
Of kwam eten er nog bij? Zo niet, koopje!
Mooie foto's ook, maar wel een zware aanslag op je bandbreedte
Zijn dat de plaatsen waar het het meest de moeite waard is tussenstops te maken? what about Novosibirsk?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:59 schreef jeoren het volgende:
Maar dan met tussenstops in Kabarovsk, Irkutsk, Jekaterinaburg en Moskou.
Bij welke organisatie had je geboekt?quote:Ik was minder dan ¤ 2000,- kwijt.......
![]()
Irkutsk zeker, Khabarovsk wat minder (hoewel een boottocht naar China te maken is (je dient wel in bezit te zijn van een visum voor China) en Jekaterinaburg zou ik ook zeker niet overslaan. Novosibirsk ben ik niet geweest, maar ik verwacht dat daar meer te beleven valt dan in Khabarovsk..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:14 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Zijn dat de plaatsen waar het het meest de moeite waard is tussenstops te maken? what about Novosibirsk?
[..]
Ik heb bij MEVO-reizen geboekt.. (www.mevoreizen.nl) Op de vliegreis na hebben ze alles (treinreizen+hotels) speciaal voor ons geregeld. Géén georganiseerde reis dus.quote:Bij welke organisatie had je geboekt?
Een grote stad zonder McDonalds. Dat is pas echt interesantquote:Op zondag 11 april 2004 19:55 schreef jeoren het volgende:
Mc Donalds hebben ze niet, wel een Magic Burger; een Italiaanse versie van de Mc Donalds gericht op hamburgers die overigens smerig waren.
eten kopen kan er ja, maar broodjes en donuts ben ik niet tegengekomen hor..quote:Op maandag 12 april 2004 16:09 schreef Sessy het volgende:
Ja, maar daarvoor kun je waarschijnlijk wel op straat allerlei broodjes, donuts, pannenkoeken, en piroshki kopen, of niet?
Hoezo steeds duurder wordt? Echt geen groot verschil tussen, de prijzen van de Russische spoorwegen gaan per kilometer.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:54 schreef StickUpKid het volgende:
Ik ben momenteel bezig met boeken.
Als je wil kan je overal meerdere dagen stoppen. Reken wel dat t steeds flink duurder wordt.
Ik zou eerst alleen gaan, waarom niet? Je komt echt tot jezelf, leert jezelf kennen en andere mensen.
Ik bedoel niet dat de trein steeds duurder wordt, maar voor elke overnachting in een willekeurige stad betaal je gem. 30,- en wanneer je dat vaak doet gaat t snel oplopen!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoezo steeds duurder wordt? Echt geen groot verschil tussen, de prijzen van de Russische spoorwegen gaan per kilometer.
Mischien als je via een reisbureau boekt die je een poot willen uitdraaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |