Origineel hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ach, tenminste deed ik geen Etsu'tje à 2011
Ik had een 8.2 voor m&oquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij had het aangekondigd dus ik zat erop te wachten
Fucking josti.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had een 8.2 voor m&o
Noem me baas onder de streep
Omg goedzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had een 8.2 voor m&o
Noem me baas onder de streep
Totaal niet subjectief ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, sowieso dat mijn studie toffer is.
Wat? Wil je niet naast me zitten?quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omg goedzo
En daar vreesde je voor toch?
Je bent jaloers dat je er niet in zitquote:
STERFquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
Paxcon die belastingrecht niet heeft gehaald op 1 punt![]()
En dat terwijl hij dagen van te voren is begonnen.
neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat je er niet in zit
Meisje toch.quote:
Baasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dacht ik. Nu mag je mij adoreren:
ik had een 10 op burgerlijk recht 1
Omg, Etsu.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
Paxcon die belastingrecht niet heeft gehaald op 1 punt![]()
En dat terwijl hij dagen van te voren is begonnen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meisje toch.Nu staan we wel quitte qua herkansingen
EN IK HEB NU VAKANTIE EN JIJ NIET HIHIHHHHHH
Nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij loopt ook hele tijd te bitchen op m'n lagere cijfers.
Gemeen. Arme Paxcon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij loopt ook hele tijd te bitchen op m'n lagere cijfers.
Dat hoop je he?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nouja misschien moet je straf wel herren?
Jongen, ik heb punten geteld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iets lullen dat je niet kan bewijzen
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
Pax, is Etsu soms echt zo'n bitch als hier?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu moet jij pics maken in je lelijke badkamer en dan naar mij sturen via WA. gr gr
En dan haal je een 8,9quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
Sowieso dat ik een negen ga halen voor wiskunde B, gewoon om al mijn klasgenoten uit te lachen met hun opmerkingen van "Je gaat het niet halen, B is te moeilijk." Fucking falerts dat het zijn.
ZO WERKT NAKIJKEN WEET JE WEL!quote:
absoluut, hij kan echt gemeen zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
Jordy zegt dat hij in het echt aardig is, dat zou ik graag willen geloven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
Ik had aardrijkskunde soepel nagekeken en kwam op een 4,5 uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
ZO WERKT NAKIJKEN WEET JE WEL!En ik heb streng nagekeken.
Jordy is onder invloed van de Imperius-cursequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy zegt dat hij in het echt aardig is, dat zou ik graag willen geloven.
quote:
In de twee uur dat ik hem heb gezien, was hij ook wel vriendelijk. Maar ja, twee uurtjes maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf? Bij lange na niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan, heb ik ook toegegeven.
[..]
En jij dan?
Vaag kutvak dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had aardrijkskunde soepel nagekeken en kwam op een 4,5 uit7.4 jeweet
Hmm, dan kunnen we hem laten doen wat we willen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy is onder invloed van de Imperius-curse
Daar koop je uiteindelijk niks voor.quote:
Als je me wat beter zou kennen, kan ik een bitch zijn hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Etsu toch.
[..]
In de twee uur dat ik hem heb gezien, was hij ook wel vriendelijk. Maar ja, twee uurtjes maar.
Suggesties?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmm, dan kunnen we hem laten doen wat we willen.
Dat kan iedereen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je me wat beter zou kennen, kan ik een bitch zijn hoor.
Maar ik ga hoger dan een negen halen voor A, onafgerond, wedden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh, dan had ik een negen voor wiskunde A
Maakt niet uit, tentamen niet gehaald is = geen vakantie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar koop je uiteindelijk niks voor.
En ik heb ook een soort van vakantie want belastingrecht is nou niet zo groot als Burgerlijk/straf
Ik hoop het niet, want dat krenkt me.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik ga hoger dan een negen halen voor A, onafgerond, wedden?
Mja, zolang je geen dingen doet wat ik niet leuk vind, dan komt 't wel goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat kan iedereen.
Er is echt iets mis met je als je geen bitch kan zijn.
Ach, ik had in januari 3 week vakantie terwijl jij moest herrenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, tentamen niet gehaald is = geen vakantie.
Da's verleden tijd, we leven nu in juni.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach, ik had in januari 3 week vakantie terwijl jij moest herren
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's verleden tijd, we leven nu in juni.
Mijn voeten schrobben en bier voor ons kopen.quote:
Dude, ik geef wiskunde, en volg zowel A en B, ik mag hopen dat ik hoger dan een negen heb.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dat krenkt me.
Gelukkig is die lijst niet lang of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, zolang je geen dingen doet wat ik niet leuk vind, dan komt 't wel goed.
OMG!!!111EINZZz!1!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik kreeg net ingeving: onze usernames beginnen allebei met dezelfde letters.![]()
Ik dacht meer aan een publieke vernederingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn voeten schrobben en bier voor ons kopen.
[..]
Dude, ik geef wiskunde, en volg zowel A en B, ik mag hopen dat ik hoger dan een negen heb.
[..]
Gelukkig is die lijst niet lang of zo.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:24 schreef Paxcon het volgende:
OMG Etsu straks haal ik in de her gewoon een 10
Alles moet hij naakt doen en in een intercity naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een publieke vernedering
Verplicht naast een paar homofobe mocro`s zitten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles moet hij naakt doen en in een intercity naar Amsterdam.
Op hun schoot.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verplicht naast een paar homofobe mocro`s zitten.
Vorige week nog geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
Intercity naar Amsterdam
Ruim twee weken niet in Amsterdam geweest. Ik mis het.
wtf?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
Gvd, die bus naar Londen joh, echt in een gaybus verandert.Hetero's die bij elkaar op schoot gingen zitten en kusjes op de wang gaven. Ik heb magie, bitches.
Je hebt ook echt het leukste stuk van Amsterdam uitgekozen danquote:
We speelden doen of de waarheid, ze kozen vaak voor doen.quote:
Osdorp dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook echt het leukste stuk van Amsterdam uitgekozen dan
Neuh want die 5 haal ik gewoon wegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]Dan heb ik het alsnog in 1x gehaald met een 7, da's belangrijker dan in de 2de kans een 10 halen grgr
Rezaniaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
We speelden doen of de waarheid, ze kozen vaak voor doen.
Vorige week waren er werkzaamheden Groningen-Rotterdam, dus ik moest helemaal omrijden via Amsterdam Bijlmer. Kreeg bijna oogpijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook echt het leukste stuk van Amsterdam uitgekozen dan
Doe je goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
Gvd, die bus naar Londen joh, echt in een gaybus verandert.Hetero's die bij elkaar op schoot gingen zitten en kusjes op de wang gaven. Ik heb magie, bitches.
Je verspreidt gewoon gay-nessquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
We speelden doen of de waarheid, ze kozen vaak voor doen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dude, ik geef wiskunde, en volg zowel A en B, ik mag hopen dat ik hoger dan een negen heb.
[..]
Ik ga herkansen voor een 10quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joodse wijk vind ik altijd wel leukquote:
Maar wel mooi, historisch, leuke plekjes enzoquote:
Ze waren heel erg geïnteresseerd in mijn homoseksualiteit, en voor wat hoort wat. Allemaal gênante foto's heb ik nu.quote:
Lijkt me ook niet dat het kan, anders had ik die 5 voor EIP allang weggeflikkerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet
Hoe vind ik nu ooit nog een baan met dit cijfer, ben zo bang
Ik ook dan.quote:
Het is mijn fucking force, bitch!quote:
Dichter bij het centrum wonen en dan in zo'n knus appartementje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel mooi, historisch, leuke plekjes enzo
Laat zien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze waren heel erg geïnteresseerd in mijn homoseksualiteit, en voor wat hoort wat. Allemaal gênante foto's heb ik nu.
Nee ik denk dat het niet kan, anders heeft dat 'niet nakijken' ook totaal geen functiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat het kan, anders had ik die 5 voor EIP allang weggeflikkerd.
Maar het maakt Zoetermeer niet uit hoor, komt allemaal goed.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook dan.
[..]
Het is mijn fucking force, bitch!
Hoeveel jongens heb je gehosseld?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze waren heel erg geïnteresseerd in mijn homoseksualiteit, en voor wat hoort wat. Allemaal gênante foto's heb ik nu.
Gelukkig niet het allerpopulairste plekjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dichter bij het centrum wonen en dan in zo'n knus appartementje.
[..]
Laat zien.
Gewoon zeggen dat je niet had willen laten nakijken, maar gewoon was vergeten op te schrijven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het niet kan, anders heeft dat 'niet nakijken' ook totaal geen functie
Jij bent alleen geschikt voor het aanrecht zeker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Burgerlijk recht notarieel recht weet ik wat voor recht allemaal een pot nat
Burgerlijk recht is een vak.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je geluk hebt, kan je voor een redelijke prijs nog wat vinden hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig niet het allerpopulairste plekje
Burgerlijk recht is verschrikkelijk lastig. Hou dat maar in je hoofd. Dingen als belastingrecht zijn niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Zie je hoeveel het me interesseertquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Burgerlijk recht is een vak.
Notarieel recht is een studie/afstudeerrichting.
grgr
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je niet had willen laten nakijken, maar gewoon was vergeten op te schrijven.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Burgerlijk recht is verschrikkelijk lastig. Hou dat maar in je hoofd. Dingen als belastingrecht zijn niet zo belangrijk.
Ik zou er na een half uur al mee gekapt zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Burgerlijk recht is verschrikkelijk lastig. Hou dat maar in je hoofd. Dingen als belastingrecht zijn niet zo belangrijk.
Nee, want daar staan ze herkenbaar op, en te lui om ze te censureren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dichter bij het centrum wonen en dan in zo'n knus appartementje.
[..]
Laat zien.
Geen.quote:
Maak niet uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want daar staan ze herkenbaar op, en te lui om ze te censureren.
Wat vind jij redelijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, kan je voor een redelijke prijs nog wat vinden hoor.
Kom gewoon naar Groningen joh, je mag vast wel bij Etsu intrekken indien je periodiek bepaalde handelingen voor hem verricht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou er na een half uur al mee gekapt zijn
Pauperquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Geen.Wel een fucking groot aanbod in Londen, sowieso dat ik daar ga wonen later.
Op basis daarvan verhuizenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Geen.Wel een fucking groot aanbod in Londen, sowieso dat ik daar ga wonen later.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Groningen joh, je mag vast wel bij Etsu intrekken indien je periodiek bepaalde handelingen voor hem verricht.
Ik word echt woedend als jij me gaat uitlachenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
Ik ga Pax ook heel hard uitlachen als ik ook hoger heb voor strafrecht.
zal wel niet
Jongen, je woont in Limburg.quote:
Nooit van mijn levenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Groningen joh, je mag vast wel bij Etsu intrekken indien je periodiek bepaalde handelingen voor hem verricht.
Niet van die belachelijk hoge prijzen.quote:
En het is een mooie stad, goede uni, etc.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je woont in Limburg.Fucking Limburg.
_!
Niet voor lang, dikke vetzakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je woont in Limburg.Fucking Limburg.
_!
Welke uni eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het is een mooie stad, goede uni, etc.
Reken maar op dat 't gaat gebeuren, ter compensatie dat je mijn 6 voor JVC belachelijk hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word echt woedend als jij me gaat uitlachen
Je moet in zo'n opkomende stad superchique gaan wonenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heEn iemand die in Londen wil wonen pauper noemen
![]()
Londen>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Limburg
Ja maar dan moet je volgens mij jaarreen ingeschreven staan en veel geluk hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet van die belachelijk hoge prijzen.Mja, kende dus iemand die voor 400 euro een appartement bij de P.C. Hooftstraat had. En nog iemand die voor 500 euro een omgebouwde studio met twee kamers had.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
Jordy komt Etsu's huis nooit meer uit, kasthomo dat het is.
Nietesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reken maar op dat 't gaat gebeuren, ter compensatie dat je mijn 6 voor JVC belachelijk hebt gemaakt.
Waar ben je nou weer geweest, piccadilly circus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het is een mooie stad, goede uni, etc.
Nee, alleen veel geluk. Was particulier.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je volgens mij jaarreen ingeschreven staan en veel geluk hebben
Ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar ben je nou weer geweest, piccadilly circus?
Mwah, dat je er al woont is genoegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moet in zo'n opkomende stad superchique gaan wonen
WELLES.quote:
Waar je ga je dan heen, wijf?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat staat op losse schroeven flikkertje
Van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
WELLES.
Ik kreeg trouwens een mail dat ik volgende week te horen krijg of het een 7 wordt.Ze zullen vast ingezien hebben dat ik hele goeie standpunten en argumenten heb waarom ik een 7 verdien en geen 6. grgr
Rotterdamquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik verbreek het contactDoei kleindochter
tr gemachtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vooringenomen teringmongool, dat is wat je bent
JAAA DAN WORD IK JOUW OPAquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ontvrienden op FB en blokkeren op WA.
Ja, maar mijn minor wil ik graag in het buitenland doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, ken het niet verder. Maar je gaat toch gewoon in Nederland studeren?
Rotterdam.quote:
Goed genoeg. Ik zou nog in Afrika gaan wonen als ze zo'n straat hadden daar.quote:
Tilburg wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, nouja, goed aangeschreven en altijd beter dan TIlbug of zo'n pauperstad
Val je zo hard voor commercie ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar mijn minor wil ik graag in het buitenland doen.
[..]
Rotterdam.! Lekker tentamens jatten en zo.
[..]
Goed genoeg. Ik zou nog in Afrika gaan wonen als ze zo'n straat hadden daar.
Ah ja, dat lijkt me ook wel leuk. Weet alleen niet of ik er wat aan heb bij Rechten maar goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar mijn minor wil ik graag in het buitenland doen.
[..]
Rotterdam.! Lekker tentamens jatten en zo.
[..]
Goed genoeg. Ik zou nog in Afrika gaan wonen als ze zo'n straat hadden daar.
Nee, voor leuke jongens na drie dagen niet fappen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Val je zo hard voor commercie ja?
Je hoeft er niks aan te hebben hè, gewoon doen wat jij leuk vindt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja, dat lijkt me ook wel leuk. Weet alleen niet of ik er wat aan heb bij Rechten maar goed.
Gaan we hatelijk doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook, kan je 0 uren contract niet aan.
Ja dat bedoel ik dus. Of Den Bosch ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tilburg wil ik nog niet dood gevonden worden
Je hebt er altijd wat aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja, dat lijkt me ook wel leuk. Weet alleen niet of ik er wat aan heb bij Rechten maar goed.
Als ik aan Leiden denk denk ik aan allemaal omhooggevallen debielen die menen dat ze heel wat voorstellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:40 schreef Rezania het volgende:
Kom gewoon naar Leiden Jordy, gaan we bitches neuken en bier zuipen.
Tja... ach duurt nog wel even voor mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hoeft er niks aan te hebben hè, gewoon doen wat jij leuk vindt.
Den Bosch is nog wel tof hoor. Eindhoven en Tilburg is de aids van Brabantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Of Den Bosch ofzoOf Groningen
of Nijmegen
Studenten die té snel een minor kiezen. "Ja, lijkt me leuk." "JA, IS HET IN BUITENLAND OMG OMG." Gaat het om minors waar je geen ruk aan hebt. Zie ik om mij heen. Zij verkloten die vrijeprofileringsruimte zo erg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, voor leuke jongens na drie dagen niet fappen.
Valt wel mee, zijn alleen de rechtenstudenten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik aan Leiden denk denk ik aan allemaal omhooggevallen debielen die menen dat ze heel wat voorstellen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook, kan je 0 uren contract niet aan.
Ja...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Studenten die té snel een minor kiezen. "Ja, lijkt me leuk." "JA, IS HET IN BUITENLAND OMG OMG." Gaat het om minors waar je geen ruk aan hebt. Zie ik om mij heen. Zij verkloten die vrijeprofileringsruimte zo erg.
En dit is niet hatelijk wil jij zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij ook, maar gewoon leuk om al over na te denken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja... ach duurt nog wel even voor mij.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Of Den Bosch ofzoOf Groningen
of Nijmegen
Nee, Den Bosch is echt zo'n 'bourgondisch genieten' aka pauperstadjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Den Bosch is nog wel tof hoor. Eindhoven en Tilburg is de aids van Brabant
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dit is niet hatelijk wil jij zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openbaren van privegespekken
BANNNNNN
City Of Londen en Westminister voornamelijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt wel mee, zijn alleen de rechtenstudenten.
Dat mag gewoon. grquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]Openbaren van privegespekken
BANNNNNN
Ja dat is Maastricht ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, Den Bosch is echt zo'n 'bourgondisch genieten' aka pauperstadje
[..]
En dit is niet hatelijk wil jij zeggen?DramaqueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schat, ik kan gewoon natuurkunde, scheikunde, educatie, etc. kiezen als ik naar Londen wil.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Studenten die té snel een minor kiezen. "Ja, lijkt me leuk." "JA, IS HET IN BUITENLAND OMG OMG." Gaat het om minors waar je geen ruk aan hebt. Zie ik om mij heen. Zij verkloten die vrijeprofileringsruimte zo erg.
[..]
En dit is niet hatelijk wil jij zeggen?omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
City Of Londen en Westminister voornamelijk.
Gewoon even bashen op Limburg XDXDquote:
Ik had het niet over jou.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, ik kan gewoon natuurkunde, scheikunde, educatie, etc. kiezen als ik naar Londen wil.
De rollen omdraaienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die 'ben COMPLEET klaar met jou' is Pax he.
Weet ik, maar ik wil aandacht tussen de incrowd bitchfighting door.quote:
okéquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed gesprek zo, moeten we vaker doen.
Zeker aan een of andere tweedehands hogeschoolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
LimburgM'n neef heeft daar gestudeerd en hij was binnen 1 jaar weer terug, hij had er spijt van.
![]()
Je moet even zeggen welke studie je doet, kunnen ze jou nu gaan bashenquote:
Ik ben geen vent.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil aandacht tussen de incrowd bitchfighting door.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liegen zodat de mensen hier een slecht beeld van mij gaan vormen.
Kanjermooie post vrind.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik ga slapen doeiiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet even zeggen welke studie je doet, kunnen ze jou nu gaan bashen
Alsof we die nog niet hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liegen zodat de mensen hier een slecht beeld van mij gaan vormen.
groetjensquote:
Meiden kunnen ook fantastisch zijn.quote:
Subtiele hork in da house!quote:
quote:
moet je ze opete xDDDDDDquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:47 schreef Paxcon het volgende:
Als ik hier post wat jij allemaal voor hatelijks zegt zijn de rapen gaar
Ik verveel me, doe het vooral.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat heb je in je tas dan? :")quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Sowieso minpuntjes voor Etsu omdat hij vindt dat ik bullshit in mijn tas heb.
Mag je niet. Alvorens ik je mn nummer gaf, heb je toegezegd dat je al onze gesprekken niet zou verspreiden. Een mondelinge overeenkomst is ook geldig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:47 schreef Paxcon het volgende:
Kun je dit aantonen? Zo niet bestaat het niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag je niet. Alvorens ik je mn nummer gaf, heb je toegezegd dat je al onze gesprekken niet zou verspreiden. Een mondelinge overeenkomst is ook geldig.
Even denken:quote:
Ja. In m'n hoofd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je dit aantonen? Zo niet bestaat het niet.
Naar school:quote:
Jij hebt mij toch wel eens gezien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
En Aziatisch hoorde ik, dus bonuspunten.
Gewoon iets zeggen over Ro-ald of zo.quote:
Zeg dat alles met een d moet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Morgen mijn nichtje helpen met Nederlands grammaticawss weet ik er zelf geen reet meer van
Infantiele teringmongool.:)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Morgen mijn nichtje helpen met Nederlands grammaticawss weet ik er zelf geen reet meer van
Je kan goed Chinees klaarmaken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Naar school:
- laptop + oplader
- mobiel + oplader
- mobiele oplader
- memorecorder
- notitieboekje met pen
[..]
Jij hebt mij toch wel eens gezien?Hoezo bonuspunten dan?
Jezusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even denken:
4 boeken
10 opladers
Laptop
iPad
Telefoonhoesje
3 tasjes
weinig kleren
en dat allemaal in een rugzakje.
ICk weejt hed zelf ook niet alemal meer so goet XDquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over Ro-ald of zo.
[..]
Zeg dat alles met een d moet.
Wie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over Ro-ald of zo.
[..]
Zeg dat alles met een d moet.
Het Keldertjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
Waar kun je ook alweer zien wie het meeste heeft gepost op een dag
Etsu mag hem niet, tampon gelijk scheef en zo, weet je wel.quote:
Impliceren dat jij daar patent op hebtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn woorden overnemen omdat je te dom bent met je eigen te komen
Etsu kan nogal snel ontregeld zijn jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu mag hem niet, tampon gelijk scheef en zo, weet je wel.
Internet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie zegt dag?
[..]
Voor een weekendje bij mijn ouders.
Ja, dat zegt hij er dan weer niet bij hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie zegt dag?
[..]
Voor een weekendje bij mijn ouders.
Opnieuwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Impliceren dat jij daar patent op hebt
Duh, het is Etsu.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij er dan weer niet bij he
Waarom denk jij dat hij niet op mij reageert?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu kan nogal snel ontregeld zijn ja
De precieze toedracht is mij onbekendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat hij niet op mij reageert?
Hij was boos dat ik zei dat hij een kloon had.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De precieze toedracht is mij onbekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |