SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
1 week per maand, is er een standaard vergoeding per stage? Of is het de korting niet waard?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef Erasmo het volgende:
Geen idee hoe vaak die lui met stage gaan tegenwoordig. Vroegah was het 2x3 drie weken en en twee snuffelstages
http://www.belastingdiens(...)/loonheffingskortingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Defensie vraagt of ik loonheffingskorting bij hun van toepassing wil hebben, momenteel zit die er al in bij mijn huidige werkgever alleen vanaf volgend jaar werk ik daar nog maar maximaal 6 uurtjes per week = max 120,- per maand. Er staat niks over wat Defensie nou uitbetaald dus...?
Da's aardig vaak. Ik zou het even *wait for it* navragen per telefoon, die cijfers zou buro admin wel moeten hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1 week per maand, is er een standaard vergoeding per stage? Of is het de korting niet waard?
Ga ik dat doen. dankquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's aardig vaak. Ik zou het even *wait for it* navragen per telefoon, die cijfers zou buro admin wel moeten hebben.
Is, tenzij je het geld echt nodig hebt, eigenlijk ook wel verstandiger. Vraag je bij meer dan een werkgever om loonheffingskorting is de kans groot dat je aan het einde van het jaar moet terugbetalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn luitenant wist niet wat dat papier met die loonheffingskorting was dus moest ik maar gewoon met T-biljet aan het einde van het jaar doen
Ah, ja, even vergeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:02 schreef Erasmo het volgende:
BB woont nog thuis dus dat zal wel meevallen
Defensie is mijn enige werkgever, dat wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is, tenzij je het geld echt nodig hebt, eigenlijk ook wel verstandiger. Vraag je bij meer dan een werkgever om loonheffingskorting is de kans groot dat je aan het einde van het jaar moet terugbetalen.
Dan was het voor jou slimmer geweest om bij defensie de loonheffingskorting op te geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Defensie is mijn enige werkgever, dat wel.
Ik gaf dat formulier aan mijn pelotonscommandant. Die keek me aan van: ''Wtf is dit dan!?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan was het voor jou slimmer geweest om bij defensie de loonheffingskorting op te geven.
Als hij daar meer loon ontvangt wel ja. Moet hij wel bij zijn huidige werkgever dat loondingesheffingskortingsgebeuren opzeggen. Anders moet hij geheid volgend jaar gaan terugbetalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Thaboel het volgende:
Sws loondinges bij def. Dat vakkenvullen van BB zet geen zoden aan de dijk
Jeetje, en er was geen admeur in de buurt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik gaf dat formulier aan mijn pelotonscommandant. Die keek me aan van: ''Wtf is dit dan!?''
Aan het eind van de avond kwam hij bij me: ''Ik weet niet wat het is, niemand anders heeft ervan gehoord op de staf, doe maar aan het eind van het jaar gewoon met een T-biljet''.
Yep, lees nog wel mee, geef incidenteel nog wel een linkje naar een bron, maar verder is het in en in triest. En zoals altijd de beste stuurlui staan aan walquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef Royyy het volgende:
Wat een triestheid in die JSF topics weer...
Jups.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:41 schreef Harde_Mepper het volgende:
Iemand ervaring met staticline springen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |