hoi letmienquote:
ja daar moet ik aan denken bij jouw naam :Squote:
geen vriezer en meenem kan niettquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kip kan je invriezen
kaas kan je nu opeten
komkommer is maandag nog goed
aardbeien kan je meenemen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat heb je gehaald? #groentemantips
quote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daar moet ik aan denken bij jouw naam :S
o nee toch nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef DrNick het volgende:
Hier zijn die hashtags niet klikbaar hoor.
Geef het aan de buur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen vriezer en meenem kan niett
[..]
[..]
Kip weggooien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
ga morgen om half 10 van huis en ben pas een uur of 6 thuisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kip weggooien.
En meenemen kan best als je wat minder rotzooi in je tas stopte.
Aardbeien kan je denk ik vergeten. Rest gewoon in de koelkast en donker, kan primaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je debiel of wat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij snotaap noemen![]()
ben je suicidaal joh?
Waar the fuck maak je dan zo druk om die kaas, komkommer en aardbeien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga morgen om half 10 van huis en ben pas een uur of 6 thuis
Nee maar ik had er een uitgepakt. En ik gebruik hem nu gewoon want ze behandelen toch pas na het weekendquote:
Doe 'ns een beetje lief tegen LETMEIN.quote:
okequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardbeien kan je denk ik vergeten. Rest gewoon in de koelkast en donker, kan prima
voedselverspillingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar the fuck maak je dan zo druk om die kaas, komkommer en aardbeien?
Dit is niet nodig manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe 'ns een beetje lief tegen LETMEIN.
Hij is wellicht niet een van de slimsten hier, en ik moet hem ook niet zo.
Maar iedereen verdient respect hier.
is toch zondequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap je niet maar oke. Veel plezier met je probleem.
Respect heeft hij verneuktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe 'ns een beetje lief tegen LETMEIN.
Hij is wellicht niet een van de slimsten hier, en ik moet hem ook niet zo.
Maar iedereen verdient respect hier.
Kan je niet lezen jonge?quote:
Ik snap je probleem niet.quote:
o, bij mijn ouders thuis bedoel ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet.
Je hebt nu komkommer, aardbeien en kip. En een plakje kaas.
Je gaat morgen om half 10 weg en komt om 6 uur thuis.
Alsof ze dan helemaal onder schimmel zitten
Gast, ben je dom of doe je dom?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Respect heeft hij verneukt
[..]
Kan je niet lezen jonge?
pilletjes wel genomen enzo?
Je moet het zo zien:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daar moet ik aan denken bij jouw naam :S
En jij moet niet zo happen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij moet niet gaan schelden met ziektes?
Je vraagt ik geef een antwoord. ben je aan het menstrueren kereltje? je weet niet wat je wil man.quote:
ja snap ik wel hoorquote:
Ik scheld met geen enkele ziekte. heb jij je leesbrilletje wel op?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij moet niet gaan schelden met ziektes?
Ben jij zwart?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je vraagt ik geef een antwoord. ben je aan het menstrueren kereltje? je weet niet wat je wil man.
Majestic-kanalenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
joooo mensen chillllll.
luister deze gewoon en ga lekker buiten zitten
Die is al best oudquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
joooo mensen chillllll.
luister deze gewoon en ga lekker buiten zitten
dus? je moeder is ook oudquote:
Joh, dat was het al toen jij in de SC kwam.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef xcachet het volgende:
Jongens het niveau hier daalt hier wel heel erg.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
en daar luister je toch ook naar
HAHAHAHAHAHAHA
Nee, ongemakkelijke huwelijksnacht wordt datquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ongemakkelijke huwelijksnacht wordt dat
Die slaan we toch even over?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ongemakkelijke huwelijksnacht wordt dat
Mijn posts zijn niet de meest snuggere maar er zijn er een paar hier..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joh, dat was het al toen jij in de SC kwam.
Live niet heel geweldig. Hun muziek zekerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja
Vind je die goed?
Arme Trijn die verplicht een zonnebril op moest omdat om haar ogen te bedekken..quote:
Wat, hoezoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Arme Trijn die verplicht een zonnebril op moest omdat om haar ogen te bedekken..
Filmpje niet gekeken, luister spotifyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom zou ze anders een zonnebril dragen, ik zie geen zon?
hierbij nodig ik mezelf uit voor de bqqquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb uit verveling mijn balkon schoon gemaakt
eerst waren alle kozijnen grijs/zwart en nu is het weer soort van wit.
lampjes opgehangen
in augustus komt de rest, grasmat, BBQ en stoelenkan niet wachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gesellie knus met heet JNG op het balkonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
hierbij nodig ik mezelf uit voor de bqq
okequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
hierbij nodig ik mezelf uit voor de bqq
hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gesellie knus met heet JNG op het balkon
primaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
als je het niet verwacht
dan trommel ik de jng-bende op
dan staan we onverwacht voor je deur
dankuquote:
Oh, ik ben al wat langer 18quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb eerst Mavo gedaan, dus vandaar.
Ben pas net 18 hè
Maar die hoef je niet vervangen, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
danku
ik dacht dat ik ze zo aan kon doen omdat dat ding op zonne energie werkt
blijkt dat je batterijen nodig hebt voor dat zonne energie ding
O hoi, zo was het bij mij ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb eerst Mavo gedaan, dus vandaar.
Ben pas net 18 hè
En je stond bekend als jonkie. Fantastisch joch!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begonnen aan hbo met 16 jwt!! (2 maandjes dan)
Dat is gewoon te jong. Met mensen in de klas zitten die 6 jaar ouder zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begonnen aan hbo met 16 jwt!! (2 maandjes dan)
Op het hbo is het gemiddelde echt 24 ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is gewoon te jong. Met mensen in de klas zitten die 6 jaar ouder zijn
Verschilt per opleiding.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op het hbo is het gemiddelde echt 24 ofzo
Als ik er capaciteiten en IQ voor heb, waarom niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou je aan de uni willen studeren?
Meer centjes duhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou je aan de uni willen studeren?
de capaciteiten en het IQquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik er capaciteiten en IQ voor heb, waarom niet?
Nou schatje, mensen die wo rechten hebben gedaan krijgen wel meer doekoe dan mensen die hbo rechten hebben gedaan hoor.quote:
Er is een reden dat ik eerst gezakt ben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is een wonder hoe jij geslaagdt bent voor Nederlands!!!!111
*geslaagdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is een wonder hoe jij geslaagdt bent voor Nederlands!!!!111
Spotten met handicapquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme ben jij gehandicapt ofwat?
toto?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ken jij Jordy teringslecht.
En Toto.
Ga eens weg.
Je had het over Nederlands, dusjaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou hè, laat dat jochie met rust.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ken jij Jordy teringslecht.
En Toto.
Ga eens weg.
Ik spot ook met ziektesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spotten met handicap![]()
Valt me van je tegen.
Spannendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=tieten
Spannend he?
ETSU NIET KLIKKEN IS NIET GOED VOOR JE ALLERGIE
Wat is daarmee? Had je die nog nooit eerder gezien dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=tieten
Spannend he?
ETSU NIET KLIKKEN IS NIET GOED VOOR JE ALLERGIE
Nee hij vond een plaatje met een meisje die zonder bh in een shirt stond al spannendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Had je die nog nooit eerder gezien dan?
Mij serieus nemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hij vond een plaatje met een meisje die zonder bh in een shirt stond al spannend
Tumblrquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
ER WAS ZO'N SITE MET ALLEMAAL GIFJES DIE IK LAATST VOND EN DACHT DIE IK WEL TEGEN JORDY KON GEBRUIKEN ALS DIE WEER EENS DOM LIEP TE DOEN MAAR DIE SITE BEN IK KWIJT EN IK KAN T NIET VINDEN IN MN GESCHIEDENIS
obsessionquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
ER WAS ZO'N SITE MET ALLEMAAL GIFJES DIE IK LAATST VOND EN DACHT DIE IK WEL TEGEN JORDY KON GEBRUIKEN ALS DIE WEER EENS DOM LIEP TE DOEN MAAR DIE SITE BEN IK KWIJT EN IK KAN T NIET VINDEN IN MN GESCHIEDENIS
Goede tijden waren datquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
onze gifexpert weet wel raad hier mee
Ja maar dat is toch ook spannend? Je weet nooit wat die borsten gaan doen zodra ze niet meer gevangen zitten in die BH. Misschien nemen ze de wereld wel overquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hij vond een plaatje met een meisje die zonder bh in een shirt stond al spannend
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook spannend? Je weet nooit wat die borsten gaan doen zodra ze niet meer gevangen zitten in die BH. Misschien nemen ze de wereld wel over.
whyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
ohmijngod ezell ik mag vannacht op de bank slapen van mn ouders. is dat niet tof.
luchtbed
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
ohmijngod ezell ik mag vannacht op de bank slapen van mn ouders. is dat niet tof.
luchtbed
quote:
omdat ik geen bed heb bij mn ouders en ik op luchtbed slapen kut vind en nooit op de bank mocht slapen.quote:
Wat is er met je boxspring?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat ik geen bed heb bij mn ouders en ik op luchtbed slapen kut vind en nooit op de bank mocht slapen.
Dat was echt dramatisch, elke keer als ik op mobiel in de JNG SC kwam ging al m'n data er aanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Timmmmmm moest alles weer in goede banen leiden
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch, elke keer als in op mobiel in de JNG SC kwam ging al m'n data er aan
Jou ken ik welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ken je wel hoor!
En ik vind je de leukste UI hebber van heel Fok!
Msacras is leukste hossel van FOK!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ken je wel hoor!
En ik vind je de leukste UI hebber van heel Fok!
Ehhhhhh.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Jou ken ik wel
had ik al gezegd dat m'n nieuwe trui binnen is
ik ben je hossel nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Msacras is leukste hossel van FOK!
Ik lig hierom in een deukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moest echt hardop lachen, ik weet niet waarom
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
where did you come from, where did you go, where did you come from cotton eye joe
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lig hierom in een deuk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is zo raar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik altijdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie wil een leuk verhaaltje horen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
IKKE IKKE!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Verras me.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zij kent mij langer dan vandaagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hij zich heeft gedragen afgelopen 4 uur?
Jammer. Dan jaag ik je wel weg met m'n gaypraat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar kan ik een kort antwoord op geven: niet.
Je zult het ermee moeten doen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ik heb ja tunnels in mijn oren
en doordat de gaten zo groot zijn wordt er nogal wat talg aangemaakt.
als je je oorlellen niet met regelmaat schoonmaakt kan dat talg heel erg gaan stinken.
nouja stankhet is geen fijne geur
nu is mijn probleem dat ik mijn tunnels niet zo 1-2-3 los krijg en ze nu stinken
einde verhaal
als je je oorlellen niet met regelmaat schoonmaakt kan dat talg heel erg gaan stinken.
nu is mijn probleem dat ik mijn tunnels niet zo 1-2-3 los krijg en ze nu stinken
einde verhaal
zo werkt het nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
Houd nou eens op met dat gehaat op elkaar. Wees eens lief tegen elkaar, en anders op zen minst aardig ofso. Of negeer elkaar als het echt moet.
Ik ken LETMEIN al langer dan vandaag inderdaad, dus ja ik weet van zijn gedragingen zo nu en dan. Verder no hate. Maar ik weet wel meer mensen die zich niet altijd even leuk hier gedragen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hij zich heeft gedragen afgelopen 4 uur?
Nog nooit gehoord van stinkende oren, kan je dat van veraf ruiken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
einde verhaal
ik snap t helemaal meidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
einde verhaal
Ieuw... stinktunnels dus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
einde verhaal
Dat kan niet iedereen, was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
Houd nou eens op met dat gehaat op elkaar. Wees eens lief tegen elkaar, en anders op zen minst aardig ofso. Of negeer elkaar als het echt moet.
neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van stinkende oren, kan je dat van veraf ruiken?
Ja maar LETMEIN valt op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken LETMEIN al langer dan vandaag inderdaad, dus ja ik weet van zijn gedragingen zo nu en dan. Verder no hate. Maar ik weet wel meer mensen die zich niet altijd even leuk hier gedragen.
mjammie. ik zou wel zout erop willen gooien en opetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
en er zit ook allemaal talg om m'n tunnel heen dan heel lekker
Oorsmeer stinkt sowieso.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
needat zou wat zijn. maar als ik ze er dus wel uit haal en je ruikt er aan dan is hetgene wat je ruikt niet fijn.
Lekker sabbelen op die tunnels als ze uit haar oren komen... ojee ik maak mezelf misselijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
mjammie. ik zou wel zout erop willen gooien en opeten
einde verhaal
Als ik zuig zorg ik ervoor dat de lul is gewassen, dus ik zou het niet weten.quote:
Ja, en iedereen heeft het wel. Daarom altijd je oordopjes schoonmaken. En ook die van iemand anders voor je ze in je oor steektquote:
z0mg!!!!!einz!!!!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAT IS HET SPIEGELBEELD VAN JOUW NAAM OMG
Je lul niet standaard wassenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik zuig zorg ik ervoor dat de lul is gewassen, dus ik zou het niet weten.
Je hebt van die mensen die hun lul niet eens droogmaken na het pissen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lul niet standaard wassen
Smegma ophoping sowiesoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lul niet standaard wassen
3 keer schudden, standaardquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die hun lul niet eens droogmaken na het pissen.
wat is er volgende week vridjag?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
dv schatje babe lieverd lekkerding wie komen allemaal volgende week vrijdag?
jouw hw?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat is er volgende week vridjag?
Wc papier blijft altijd aan mijn eikel plakken, wat nu?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die hun lul niet eens droogmaken na het pissen.
oh dat dacht ik. dat zei je van de week.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
echt? daar heb ik geen geld voor hoor
dippen ipv schrobbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wc papier blijft altijd aan mijn eikel plakken, wat nu?
Bedoel jij met tunnels van die dingen in je oorlellen of in je gehoorbuis?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb het niet over oorsmeer maar over talg
klopt weet ik nog wel, maar nam het niet serieusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dat dacht ik. dat zei je van de week.
crack kan dat bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |