In principe klopt dit wel, maar ik kan me ook voorstellen dat als het altijd wel strak(ker) geweest is en je dat heel fijn vond, het nu heel erg tegenvalt als je merkt dat dat niet meer zo is..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat niet alles super strak is en dat geen blokjes zijn betekent niet dat het dik is. En je bent ook geen 16 meer(nee dat bedoel ik niet stom, maar hoe ouder hoe lastiger het wordt om alles strak te houden).
Ghehe ja dat is idd een dikke buik!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zie de dikke buik. Dat is een dikke buik. Kijk nog eens in de spiegel. Is dat een dikke buik? Nee
Je moet wel realistisch blijven imo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In principe klopt dit wel, maar ik kan me ook voorstellen dat als het altijd wel strak(ker) geweest is en je dat heel fijn vond, het nu heel erg tegenvalt als je merkt dat dat niet meer zo is..
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat niet alles super strak is en dat geen blokjes zijn betekent niet dat het dik is. En je bent ook geen 16 meer(nee dat bedoel ik niet stom, maar hoe ouder hoe lastiger het wordt om alles strak te houden).
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In principe klopt dit wel, maar ik kan me ook voorstellen dat als het altijd wel strak(ker) geweest is en je dat heel fijn vond, het nu heel erg tegenvalt als je merkt dat dat niet meer zo is..
Ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven imo.
Wat extra bewegen kan sowieso nooit kwaad hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ghehe ja dat is idd een dikke buik!
Het was gewoon ff confronterend daarnet die spiegel...
Als er drie kilo af is (en ja laatst zei ik nog twee) dan gaat het wel weer...
FF streng zijn gewoon, en wellicht mezelf op die loopband schoppen.
Just to make me feel better
Ik woog een paar maanden na mijn derde zoon alweer 50 kilo. Dat was gewoon mijn bouw.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik 15 was woog ik 47-50 kg. Toen was ik fucking dun. Daar kan ik nu ook over blijven huilen want ik ben nu aanzienlijk zwaarder en dikker. Maar ik weet ook dat 50kg nooit haalbaar is op een normale manier.
50 kg heb ook heel lang als streven gehadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik 15 was woog ik 47-50 kg. Toen was ik fucking dun. Daar kan ik nu ook over blijven huilen want ik ben nu aanzienlijk zwaarder en dikker. Maar ik weet ook dat 50kg nooit haalbaar is op een normale manier.
Ik win gewoon de staatsloterij en ga tot mijn dood verbouwenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap puckzz eigenlijk best goed. Ontevreden zijn met je lijf is des vrouws eigen. Maar puckzzz, je kan je lichaam wat je had toen je twintig was gewoon niet tot je zestigste meenemen. Hopelijk vind je daar vrede mee![]()
Oh ik snap het ook hoor! Ik heb ook al wel een aantal keer mijn spiegelbeeld vervloekt omdat ik wist dat het ook anders kon zijn... Alleen is niet alles meer haalbaar en dat is af en toe wel kut om je bij neer te moeten leggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap puckzz eigenlijk best goed. Ontevreden zijn met je lijf is des vrouws eigen. Maar puckzzz, je kan je lichaam wat je had toen je twintig was gewoon niet tot je zestigste meenemen. Hopelijk vind je daar vrede mee![]()
Van 53 naar 70 en weer naar beneden en weer naar boven en en en ? En dat je in 1 week door 3 mensen wordt gevraagd of je zwanger bent terwijl je alleen maar bent uitgedijdquote:
maar heb je vaker zo extreem geschommeld?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van 53 naar 70 en weer naar beneden en weer naar boven en en en ? En dat je in 1 week door 3 mensen wordt gevraagd of je zwanger bent terwijl je alleen maar bent uitgedijd![]()
Is misschien geen extreme jojo maar het scheelt best een aantal kledingmaten
Niet zo extreem. Toen ik die 70 eenmaal aantikte kon ik wel jankenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar heb je vaker zo extreem geschommeld?
Ja dat ken ik wel. Ik heb de 76 aangetikt. Toen ben ik 20 kg afgevallen en daarna ruime tijd rond de 60 kunnen schommelen. Maar nu klim ik weer richting 64. En ik snap gewoon niet hoe het komt! Ik let op, balans dit dat alles...en toch een licht stijgende lijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet zo extreem. Toen ik die 70 eenmaal aantikte kon ik wel janken
Daarna wel weer wat gezakt en weer gestegen. Schommelen bleef beperkt tot minder kilo's. Nu ben ik verder gezakt dan in jaren het geval was. Ik hoop echt dat die lijn doorzet..
of je accepteert dat als je ouder wordt je gewoon niet meer zo slank bent als vroeger? Je ziet er met je "extra" kilo's eraan nog steeds geweldig uit dus waarom zou je je zo druk maken om iets wat zo onnuttig is, wees blij dat je gezond bent dat je alles kunt doen wat je wilt en leuk vriendje en dat met een hardstikke mooi lichaam.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Ik heb de 76 aangetikt. Toen ben ik 20 kg afgevallen en daarna ruime tijd rond de 60 kunnen schommelen. Maar nu klim ik weer richting 64. En ik snap gewoon niet hoe het komt! Ik let op, balans dit dat alles...en toch een licht stijgende lijn.
Het enige wat ik kan bedenken is de (vele, zeg 5 koppen op een ochtend) automaat cappucino die ik sinds twee maanden drink met van die poedermelk, dat ik daar dus eens mee kap en nog iets strenger opletten op andere dingen.
Die 5 koppen cappuccino met poedermelk lijken me niet het meest gezonde nee.. Misschien minderen? Helemaal kappen is misschien ook wat rigoureusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Ik heb de 76 aangetikt. Toen ben ik 20 kg afgevallen en daarna ruime tijd rond de 60 kunnen schommelen. Maar nu klim ik weer richting 64. En ik snap gewoon niet hoe het komt! Ik let op, balans dit dat alles...en toch een licht stijgende lijn.
Het enige wat ik kan bedenken is de (vele, zeg 5 koppen op een ochtend) automaat cappucino die ik sinds twee maanden drink met van die poedermelk, dat ik daar dus eens mee kap en nog iets strenger opletten op andere dingen.
En dit uiteraardquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of je accepteert dat als je ouder wordt je gewoon niet meer zo slank bent als vroeger? Je ziet er met je "extra" kilo's eraan nog steeds geweldig uit dus waarom zou je je zo druk maken om iets wat zo onnuttig is, wees blij dat je gezond bent dat je alles kunt doen wat je wilt en leuk vriendje en dat met een hardstikke mooi lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |