Nog nooit zo makkelijk en ontspannen geld verdiend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef rhubarb het volgende:
Quote van 1.75 dat Donskoy de 2e set pakt. Lijkt me een zekerheidje. Of een Rooooowbin op matchpoint tegen in zijn servicegame, of verliezen in de tiebreak...
Vast die man van de muziekquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef rhubarb het volgende:
Toch nog 1 iemand die een handtekening wil.
Vandaar de choke, veel te veel drukquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Norrage het volgende:
Serieus, met het huidige veld had hij dit toernooi kunnen winnen![]()
Maar dat besefte hij waarschijnlijk zelf ook
Het leek wel alsof ie vanaf 5-4 helemaal blokkeerde. Hij bewoog ook opeens als Misa met 20 kilo overgewicht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef Norrage het volgende:
Ook gewoon een paar echte grote fouten die laatste game zeg, sjonge jonge. Hij had geluk dat die bal op 0-30 nog echt kantjeboord in viel
Ja zijn voetenwerk werd echt slecht en zijn backhand had ook meteen een andere achterzwaai.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ie vanaf 5-4 helemaal blokkeerde. Hij bewoog ook opeens als Misa met 20 kilo overgewicht.
Ja, ze heeft goed lopen trainen geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ie vanaf 5-4 helemaal blokkeerde. Hij bewoog ook opeens als Misa met 20 kilo overgewicht.
Over Misa gesproken. Keek maandag bij haar dubbel en het viel me op dat ze totaal geen overgewicht heeft, terwijl dat er op tv en foto's de afgelopen maanden wel naar uit zag.
Sowieso is het belachelijk dat het publiek stil moet zijn, wat een 'ballen' sport is Tennis toch ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja zijn voetenwerk werd echt slecht en zijn backhand had ook meteen een andere achterzwaai.
Zijn volley straalde angst uit, zure mentale sport. Het is maar goed dat hij niet voor golf heeft gekozen
Waar komt dat me bekend van voor?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ze heeft goed lopen trainen geloof ik
Tsja ze sloeg daarna geen enkele eerste service meer in en dan wordt het al een stuk meer shaky.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Mykonos het volgende:
Pff, Krajicek. Sta je *3-1 40-0 voor, en laat je je alsnog breaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |