Klinkt als een reactie dat je jaloers bent HIHAHAID sufhbdsoybvfsuybvafushbvdau XDDDDDDDDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:52 schreef jordyqwerty het volgende:
hij rookt zich maar kapot is goed voor de economie XDDDDD
Jeetje.quote:
tuurlijk johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt als een reactie dat je jaloers bent HIHAHAID sufhbdsoybvfsuybvafushbvdau XDDDDDDDD
Ik weet niet hoe dat zitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje.
Vorig jaar februari ben ik er mee begonnen, dus eigenlijk niet zo heel lang.Dus in principe zou het makkelijk moeten lukken, maar kwenie
Ik ben ook op mn 13de af en toe begonnen joh, maar vorig jaar had ik een beetje teveel stress en had ik best veel problemen hier en daar en ben ik begonnen met alcohol en roken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit.
Ik rook eigenlijk vanaf mn 15e ofzo (kan ook 16/17 zijn geen idee) zo af en toe. En toen kwam Tchock en toen ging 't fout.
Ja, ik denk dat ik nu ook meer ben gaan roken omdat sommige dagen even moeilijk zijn somsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook op mn 13de af en toe begonnen joh, maar vorig jaar had ik een beetje teveel stress en had ik best veel problemen hier en daar en ben ik begonnen met alcohol en roken.Maar dat alcohol is nu wel stuk geminderd.
Ik wist niet dat Tjok rookte
xquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga even naar de winkel toe fietsen hou van jullie kusjes![]()
Wat is veel?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik nu ook meer ben gaan roken omdat sommige dagen even moeilijk zijn soms. Maarja, ik geloof echt wel dat ik kan stoppen.. Nouja dus niet helemaal stoppen maar beetje en als ik zin heb dan wil ik gewoon en niet roken om roken
.
Goedzo, nog wel beetje veel alcohol dan?
Litertje of 2 á 2.5 per dag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vertel maar gewoon hoeveel je drinkt, dat is beter.
Verschilt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vertel maar gewoon hoeveel je drinkt, dat is beter.
Ja nouja ik heb haar een geheim verteld en dat heeft ze dus gewoon doorverteld aan iedereenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja.. soms kan dat echt ineen keer over zijn he.
Vriendin van mij deed ook maar kut tijdje terug.. nu kunnen we wel weer met elkaar opschieten maar voor mij is het ook klaar. Helemaal omdat ze tegen iedereen zei hoe stom ze mij vond behalve tegen mij. Dat vond ik zo kut
. Ben je vriendinnen en durft ze nog geen eens tegen jou iets te zeggen maar wel tegen de rest.. Ga nu ook alleen maar twijfelen of ze niet nog meer achter mn rug zegt
![]()
.
Dat wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je zo'n brandend gevoel van
Pfff, dat is een van de kutste dingen die je kunt doen denk ik.. van die vriendin danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja nouja ik heb haar een geheim verteld en dat heeft ze dus gewoon doorverteld aan iedereen. En dan nog zeggen dat ik overdrijf ook en dat zij niet ziet wat het probleem is.
Maarja, ik heb genoeg echte vriendinnen (en vrienden).
Hm, dat klinkt niet heel ergquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verschilt.
Met uitgaan ene keer tot ik zwaar aangeschoten ben, en de andere keer tot ik licht aangeschoten ben omdat ik de volgende dag vroeg iets belangrijks heb.
Maar thuis heel af en toe, omdat het gewoon kan.
Met oud en nieuw was ik voor het laatst dronken, dus dat valt wel mee ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfff, dat is een van de kutste dingen die je kunt doen denk ik.. van die vriendin dan
[..]
Hm, dat klinkt niet heel erg. Gelukkig
Was te merken ja, beetje mij 100x bellen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met oud en nieuw was ik voor het laatst dronken, dus dat valt wel mee ja.
Afgelopen oud en nieuw heb ik gekke dingen gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Mijn oud en nieuws zijn altijd kut. Ofja, niet kut.. maar niet wat ik wil.
Ik heb al besloten dat ik komende jaarwisseling gewoon lekker thuis blijf. Film kijken ofzo, iets normaals. Dat gekke uitgaan. Nee.
Klinkt reeeuze gezellig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgelopen oud en nieuw heb ik gekke dingen gedaan.![]()
Ik heb met een meisje gezoendEn ik heb ook ruzie gezocht met mensen. En paar weken voor oud en nieuw is iemand met mij vreemd gegaan en dat was een geheim enzo, toen heb ik dat gewoon met oud en nieuw tegen de jongen waar die jongen een relatie mee had, verteld.
Nog meer ruzie joh.
En 3 meisjes bleven bij me slapen, waarna m'n hele kamer ook was omgetoverd naar een meidenkamer.
En nog paar dingetjes.
OMG JALOERSquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgelopen oud en nieuw heb ik gekke dingen gedaan.![]()
Ik heb met een meisje gezoendEn ik heb ook ruzie gezocht met mensen. En paar weken voor oud en nieuw is iemand met mij vreemd gegaan en dat was een geheim enzo, toen heb ik dat gewoon met oud en nieuw tegen de jongen waar die jongen een relatie mee had, verteld.
Nog meer ruzie joh.
En 3 meisjes bleven bij me slapen, waarna m'n hele kamer ook was omgetoverd naar een meidenkamer.
En nog paar dingetjes.
Jullie hebben met elkaar gezoend??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt reeeuze gezellig.
Ik heb een keertje met een homo gezoend. Kon wel goed zoenen!
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer homo's naast Etsu hoor.
Mensen zeggen dat ik goed zoen, dus zal wel aan onze geaardheid liggen dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt reeeuze gezellig.
Ik heb een keertje met een homo gezoend. Kon wel goed zoenen!
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfff, dat is een van de kutste dingen die je kunt doen denk ik.. van die vriendin dan
Want een steekproef uit 1/2 is natuurlijk hartstikke betrouwbaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
Maar meisjes zoenen wel beter dan jongens, ben ik achter gekomen.
Helaas moet ik het eerste meisje dat mij geen trap in m'n rug geeft nog tegen komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
4 meisjes en 10 jongens tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Want een steekproef uit 1/2 is natuurlijk hartstikke betrouwbaar
Ik heb ooit met een meisje gezoend (dit is wel 6 jaar geleden toen je bi moest zijn want dat was stoer) en dat was net een wasmachine die aan 't centrifugeren wasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
Ja, en je moet maar denken dat zij stom is en niet jijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja.
Maar goed, ik kom er wel weer overheen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een meisje gezoend (dit is wel 6 jaar geleden toen je bi moest zijn want dat was stoer) en dat was net een wasmachine die aan 't centrifugeren was.
[..]
Ja, en je moet maar denken dat zij stom is en niet jij.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een meisje gezoend (dit is wel 6 jaar geleden toen je bi moest zijn want dat was stoer) en dat was net een wasmachine die aan 't centrifugeren was.
[..]
Ja, en je moet maar denken dat zij stom is en niet jij.
Slet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ook een aantal wasmachines gehad. Een meisje beet zelfs in mijn tong, maar oke.Maar jongens bakken er meestal helemaal niets van.
Toen ik op wintersport was in Frankrijk, heb ik ook een Fransman gescoord, die bakte er ook niks van.
Wtf, zij zoende met der tanden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ook een aantal wasmachines gehad. Een meisje beet zelfs in mijn tong, maar oke.Maar jongens bakken er meestal helemaal niets van.
Toen ik op wintersport was in Frankrijk, heb ik ook een Fransman gescoord, die bakte er ook niks van.
Hou je bekquote:
Nee. Gewoon. Bijten in mijn tong.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zij zoende met der tanden?Hoe doe je dat anders
. Of jij doet je tong kei ver in die ander zn mond?
2 pandapunten nu.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Etsu heb jij wel sekservarging met mannen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hou je bek
19 april had ik met een of andere gay in Grunn gezoend, en toen tot 2 weken geleden niemand meer. 1 dag later kreeg ik een berichtje van die jongen van 19 april op WA: "Heey, was het gezellig met X? Wel jammer hoor, nu sta je bekend als slet. xxx love you"
Zou je wel een trio doen met een meisje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met vrouwen naar bed gaanZoenen oke, maar dat is de max.
Mijn ogen ontploffen als ik een tiet zie, laat staan een vagina. Dus nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je wel een trio doen met een meisje?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]Nee, je bent niet met mij naar bed geweest.
Dat vind ik wel beetje raar op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ogen ontploffen als ik een tiet zie, laat staan een vagina. Dus nee.
Ga je vrijdag naar HW van Sab? Dus ik ga jou gewoon zoenenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Ja maarja, zoenen met die homo was ook gewoon voor de grap wat ik toen deed. Hij was wel sexy en hij vond mij ook sexy maar niet op die manier zoals normaal weet je wel. Wel kut, want hij had een vriend en ik ook maar we vonden dat 't wel mocht.
En achteraf mocht het ook.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je vrijdag naar HW van Sab? Dus ik ga jou gewoon zoenen![]()
![]()
Ik denk 't welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je vrijdag naar HW van Sab? Dus ik ga jou gewoon zoenen![]()
![]()
Een kut ziet er uit als een misvormde afgelebberde slappe boterhamzak. Dus nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik wel beetje raar op de een of andere manier.
Ik val niet op vrouwen maar ik vind sommige vrouwendelen wel echt mooi.. maar jij hebt dat dus ook gewoon niet?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk 't wel. Maar heb er niks meer over gehoord ofzo?
Mwah, niet altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een kut ziet er uit als een misvormde afgelebberde slappe boterhamzak. Dus nee.
Oké, true. Maar tieten nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een kut ziet er uit als een misvormde afgelebberde slappe boterhamzak. Dus nee.
Stinken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tieten zien eruit als misplaatste hangende uien die stinken.
Ehhquote:
Lekker platquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef Crack_ het volgende:
En wat nou als een meisje zoweinig tiet heeft dat 't net zo goed een mannenborst kon zijn? Is 't dan wel sexy?
Nee, want dan zit d'r kut in de weg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef Crack_ het volgende:
En wat nou als een meisje zoweinig tiet heeft dat 't net zo goed een mannenborst kon zijn? Is 't dan wel sexy?
Maar ze heeft der broek nog aan?!quote:
Nou zeg, kunnen ze niks aan doen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft der broek nog aan?!
[..]
Nou zeg, kunnen ze niks aan doen.
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn laatste en een voor laatste bericht gericht aan jou, is nog steeds van toepassing.
Ezell heeft dan ook een hoog knuffelbaarheidsgehalte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:29 schreef Etsu het volgende:
ZIE JE CRACK IK BEN NIET BOOS OP EZELL HIHIIH NOOIT GEWEEST HIHAHO
Nee, kom Sumo(worstelen) dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu heb ik zin in sushi, ga jij eens even halen voor mij
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Ezell het volgende:
Dag dag is nog niet eens op de helft en ik heb mijn takenlijst voor vandaag al voor de helft af.
Woewwwwwwwquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Ezell het volgende:
Dag dag is nog niet eens op de helft en ik heb mijn takenlijst voor vandaag al voor de helft af.
Geen idee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
rezzie wanneer gaan we nou naar star trek?
wat was je takenlijst voor vandaag danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Ezell het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag niet schelden met iets wat je nog nooit in je mondje gehad hebt, sof.
Nou en.quote:
quote:
Takenlijst maken/overzicht maken, naar school gaan, filmapparatuur regelen, interview voorbereiden en doen en opzetje voor een tentamenopdracht gemaakt. Nu nog een groot artikel voorbereiden en 12 korte stukjes schrijven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat was je takenlijst voor vandaag dan
wow dafuqquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou en.
[..]
[..]
Takenlijst maken/overzicht maken, naar school gaan, filmapparatuur regelen, interview voorbereiden en doen en opzetje voor een tentamenopdracht gemaakt. Nu nog een groot artikel voorbereiden en 12 korte stukjes schrijven.
Dankjewelquote:
werken.quote:
gelukkig maar, anders word ik boos op je want ik hou van muren en bescherm zequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh geen zorgen ik boor niet op plekken waar kabels zitten, dat voelt hij dus niet
Ik heb op de basisschool en middelbare school ook geen reet uitgevoerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow dafuqallemaal voor school ook
ik doe al sinds de derde klas niks meer thuis aan school behalve presentaties maken
Ja, we vonden gebakjes die over de datum waren en hebben zelf gegetenquote:
Gadverquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, we vonden gebakjes die over de datum waren en hebben zelf gegeten
Ik sta nog inschreven voor fiscaal recht, maar doe het niet meer omdat ik vakantie heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee. Je zei net nog dat je het niet meer doet.
goed bezigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool en middelbare school ook geen reet uitgevoerd.Vorig schooljaar ging best goed met opdrachten maken en leren, maar dit schooljaar wat minder. In mijn oude patroon gevallen, dus nu even mijn best doen.
Nee joh, was van eergisterenquote:
Als je alles onderkotst moet je het zelf opruimen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh, was van eergisterenkan best
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je zou me toch niet zien staan, dus ga ik wel zitten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goed bezig
praat je nog met je ouders of mag dat pas wanneer je een dokter bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal wel een vuilniszak om mn hoofd doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand gemeet ik ben bang![]()
Doe maar een tulband.,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal wel een vuilniszak om mn hoofd doen.
Nee, doe een zak van de McDonalds. Veel leuker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal wel een vuilniszak om mn hoofd doen.
Als je me niet ziet zitten ga ik wel staanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
EzellZo klein als een kabouter. Je ziet dr amper staan.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
Nee, dan weten ze dat ik bij de Mac ben geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, doe een zak van de McDonalds. Veel leuker.
Doe dan ook wat om je middel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
s
[..]
Nee, dan weten ze dat ik bij de Mac ben geweest
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA en Jordy zijn niet klein vergeleken met mij.
Jij en DV zijn pas klein.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, dus ik mag klein zijn.
he laat mij erbuitenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA en Jordy zijn niet klein vergeleken met mij.
Jij en DV zijn pas klein.
Nee, Ezell. Nee.quote:
Jamaar jij bent toch klein?quote:
Tof. Nogmaals: Wie ben jij?quote:
Ik wil ze likken.quote:
Ditquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
Ik ben LETMEIN,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Ezell. Nee.
[..]
Jamaar jij bent toch klein?
[..]
Tof. Nogmaals: Wie ben jij?
[..]
Ik wil ze likken.
Denken dat ik mijn kleindochter nog nooit heb gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt d'r nooit gezien, dus je hebt geen recht om uitspraken te doen.
Opa Jordyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn kleindochter nog nooit heb gezien
Denken dat alle opa's en oma's al z'n kleinkinderen gezien hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn kleindochter nog nooit heb gezien
Denkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat alle opa's en oma's al z'n kleinkinderen gezien hebben
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang ben jij? Bij parkietjes denk ik aan iets kleins.
ze spreekt de waarheid. in omvang. en lengte is ook best grootquote:
je bent 2 vierkante meter?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze spreekt de waarheid. in omvang. en lengte is ook best groot
doe wat je niet laten kan vijverchickquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee grapje wp straks komen er weer vijvergrapjes
Ik lach.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn kamer is schuin tegenover de wc en als ik mijn deur open heb staan en er moet iemand naar de wc dan zie ik dat dus.
en ik heb zo'n gevoel dat wanneer ze naar de wc gaan ze denken dat ik hun opdring.
ze zullen nooit rustig kunnen poepen wanneer ik mijn deur open heb want ik zal weten hoe lang ze erop zitten
hihhhhihhi
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn kamer is schuin tegenover de wc en als ik mijn deur open heb staan en er moet iemand naar de wc dan zie ik dat dus.
en ik heb zo'n gevoel dat wanneer ze naar de wc gaan ze denken dat ik hun opdring.
ze zullen nooit rustig kunnen poepen wanneer ik mijn deur open heb want ik zal weten hoe lang ze erop zitten
hihhhhihhi
Haha.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
hihhhhihhi
dat is wel primequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha.![]()
De meest afgezonderde kamer hebben. Gewoon altijd muziek op hard.
Roddels.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
WTFBen ik eens een keertje bij mn ouders, wordt er over mij geroddeld in het hoge noorden
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
hihhhhihhi
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon drol laten liggen, zal je leren DV.
Zo gay als zijn ondertitel.quote:
De muziek horen ze dan weer wel op de gang hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is wel prime
ik heb de woonkamer van het flat/appartement zegmaar, dus ik hoor alles en zij horen alles van mij
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, hij is gay en dat weet bijna iedereen hier volgens mij, behalve ik.
Sex in de douchequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo gay als zijn ondertitel.
[..]
De muziek horen ze dan weer wel op de gang hoor.Het enige wat ik hoor is de douche. Maar omdat iedereen altijd 's ochtends in de douche springt, merk ik er niks van omdat ik er dan doorheen slaap of weg ben.
![]()
Prime heb ik trouwens nog nooit eeder gehoord.
Al was ik hetero, zou ik niet willen voortplanten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kunt je niet voortplanten?![]()
Zie dit niet als een belediging a.u.b.
alsof t een keuze isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kunt je niet voortplanten?![]()
Zie dit niet als een belediging a.u.b.
slimme keuzequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al was ik hetero, zou ik niet willen voortplanten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sex in de douche [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Prime hoor ik altijd studenten hier zeggendie dingen neem je over als je ze vaak genoeg hoort.
we zeggen heel vaak moi en hou wordtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]Vast ooit gebeurd. Wij hebben namelijk een enorme douche. Heb wel eens een huisgenootje met haar vriend in de douche gehoord, maar niet op die manier. Die waren heel melig aan met de radio aan het meezingen.
![]()
Wat zeggen ze daar nog meer? Wat zijn de hippe woorden in Groningen?
Waarom niet? Jij hebt super goede genen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al was ik hetero, zou ik niet willen voortplanten.
nee dan kon ik met 2 armen fietsen en met de ander een tas vasthoudenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan kun je met 2 handen typen en vingeren te gelijk?
hou wordt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we zeggen heel vaak moi en hou wordt
Ga. Weg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij hebt super goede genen!
Ik dacht moi als in het Franse woord.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kut je zag me![]()
moi betekend hoi en hou wordt betekend alles goed
quote:
Je vergeet er eentje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kut je zag me![]()
moi betekendt hoi en hou wordt betekendt alles goed
je kan het op twee manieren zeggen, ervan afhangende in welke streek je woont.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht moi als in het Franse woord.Maar ok, die twee ga ik onthouden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja hout wordt hoor!
Is dit dan: 'ja het gaat goed hoor' ?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan het op twee manieren zeggen, ervan afhangende in welke streek je woont.
moi als in moiiii
of moi als in maaaai
dit kan worden gebruikt als groet of als afscheid.
Ah maaai wichie!
Moi eem, ik goa dr vandeur!
je bent de eerste persoon in de randstadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:05 schreef Ezell het volgende:
Ik vind accenten heul leuk. Maakt niet uit of ze 'kut' klinken of niet.
My mom says I'm special from the inside.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je bent de eerste persoon in de randstad
iedereen heeft zo z'n rugzakjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
My mom says I'm special from the inside.![]()
![]()
Vraag van de dag: hoe weet jouw moeder dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
My mom says I'm special from the inside.![]()
![]()
Beter dan een koffer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iedereen heeft zo z'n rugzakje
Omdat ze mij eruit heeft geperst natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vraag van de dag: hoe weet jouw moeder dat?
Alsof jouw moeder nooit jouw kont inspecteert voor ziektes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vraag van de dag: hoe weet jouw moeder dat?
Dan he'j 't schoap an 't drietenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jouw moeder nooit jouw kont inspecteert voor ziektes.
Kan men dit nog Nederlands nomen?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ben en jerry ijs gehaald maar er helemaal geen zin meer in
Zal mien n bal jukkequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan men dit nog Nederlands nomen?
Dit is gewoon een andere taal en geen dialect meer!
Je kan het toch gewoon bewaren in de vriezer, of heb je dat niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ben en jerry ijs gehaald maar er helemaal geen zin meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |