Dus dit dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef Splutje het volgende:
Mijn eerste gedachte was een dildo vibrator bij het lezen van de tt
Ik zit al vol, heb een kater en kan dit niet aanzien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef zovty het volgende:
Is er iets mis met nachosaus, tomatensoep, smoethies of salsa?
hahahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik dacht aan energie drank bij het lezen van de TT
Hahaha![]()
Heb je echt gekocht? Bevalt 'ie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:38 schreef hosselaar.woensel het volgende:
zag eruit als een handig ding! Ik heb de x-hose laatst gekocht hij is echt fascinerend.
[ afbeelding ]
Zeker, ik heb nooit meer last van een zware tuinslang het is echt super handig!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je echt gekocht? Bevalt 'ie?
Want ik vind het ook fascinerend.
wat kun je daar mee?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:38 schreef hosselaar.woensel het volgende:
zag eruit als een handig ding! Ik heb de x-hose laatst gekocht hij is echt fascinerend.
[ afbeelding ]
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Zeker, ik heb nooit meer last van een zware tuinslang het is echt super handig!!
Ik heb een tijd geleden ook de spider pan gekocht hij heeft echt me leven veranderd. Vroeger kon ik nooit koken maar dankzij deze pan ben ik een chef geworden en zet ik de lekkerste gerechten op tafel. Kan niet wachten tot ik geld heb om ook de magic bullet te kopen dat ding lijkt me echt zooo handig!![]()
[ afbeelding ]
Nouja dan niet!quote:
Het is een groeiende tuinslang die langer word als je hem aanzet en kleiner als je hem uitzet! Het is echt handigquote:
En de tweede gedachte was een software pakket om videos te graden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef Splutje het volgende:
Mijn eerste gedachte was een dildo bij het lezen van de tt
bestaat dit echt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Het is een groeiende tuinslang die langer word als je hem aanzet en kleiner als je hem uitzet! Het is echt handig nooit meer ruzie met de lange zware tuinslang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |