FOK!forum / Klaagbaak / Het incompetente personeel van PostNL
Jimbovrijdag 14 juni 2013 @ 15:53
Fijn, ik bestel weer eens wat online. Uiteraard raad je het al bijna met een TopicTitel als deze... Ze zijn mn pakje kwijtgeraakt in het sorteercentrum :')

Hoe fucking moeilijk is het, er is godverdomme een reden dat mensen met een opleiding hoger of gelijk aan VMBO-T dit soort baantjes nog zouden weigeren. Je kijk op een machine waar welk pakje heen gaat en je checkt of het label (de foto ervan zelfs) nog klopt.

Maar nee, blijkbaar is dat nog te moeilijk, en mag ik nog een paar dagen extra wachten op de door de webshop beloofde 24uurs levering (en ik sluit hun hier totaal buiten, hun hebben het pakje goed op de post gedaan)

Klacht:

Ik wil niet wachten op spullen die door een zwakzinnige achter een computer kwijt geraakt zijn :r

extra klacht: Als je ze belt (a 0.45 cent per minuut met een max van 22eur :{ :') WTF!?) krijg je een luie negerin aan de telefoon die niks kan en niks wil doen voor je :r behalve zeggen ' nee meneer, dat kan niet'

Extra-extra klacht;

als ik het gister thuis had laten bezorgen voor 15eur dan was het er gister al geweest.
Nu moet ik een paar dagen later speciaal langs de zaak rijden om het pakje op te halen :r
Kost me meer aan benzine dan die zelfde-dag service ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door Jimbo op 14-06-2013 16:01:22 ]
Kartmansvrijdag 14 juni 2013 @ 15:54
Terechte klacht.
Jimbovrijdag 14 juni 2013 @ 15:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Kartmans het volgende:
Terechte klacht.
Daar ben ik het volledig mee eens!
Mortaxxvrijdag 14 juni 2013 @ 15:55
Revenge of the FOK!stokkers
Kartmansvrijdag 14 juni 2013 @ 15:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens!
Ja dat begrijp ik, want het is je eigen klacht.
Differvrijdag 14 juni 2013 @ 15:57
Terechten klacht!!!!!!!!

Mijn pakketje gaat ook niet binnenkomen vandaag, die er gisteren al had moeten zijn.
Echt een stelletje zwakbegaafden palletsorteerders daar bij PostNL.

:(
finsdefisvrijdag 14 juni 2013 @ 15:57
Vragen of het niet toevallig een 'hete negerin' is die jouw wel eens telefonisch wil 'verwennen'. Dan past het tarief tenminste bij de service die je krijgt.
Zapatovrijdag 14 juni 2013 @ 15:57
Hun :')
Jimbovrijdag 14 juni 2013 @ 15:58
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef finsdefis het volgende:
Vragen of het niet toevallig een 'hete negerin' is die jouw wel eens telefonisch wil 'verwennen'. Dan past het tarief tenminste bij de service die je krijgt.
bij een 0906 lijn had ik beter aan mn trekken gekomen dan hier idd.

wat een tarief zeg -O-
Jimbovrijdag 14 juni 2013 @ 16:01
en nog een extra klacht;

als ik het gister thuis had laten bezorgen voor 15eur dan was het er gister al geweest.
Nu moet ik een paar dagen later speciaal langs de zaak rijden om het pakje op te halen :r
Kost me meer aan benzine dan die zelfde-dag service ;(
Ahmad1nejadvrijdag 14 juni 2013 @ 16:02
Hah en als ze m dan straks wel komen brengen flikkeren ze m in de papierbak en doen ze een briefje door de deur dat je m daar zelf kan gaan halen
Jimbovrijdag 14 juni 2013 @ 16:04
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hah en als ze m dan straks wel komen brengen flikkeren ze m in de papierbak en doen ze een briefje door de deur dat je m daar zelf kan gaan halen
ja, helaas wel ;(
SgtPorkbeansvrijdag 14 juni 2013 @ 16:19
Postnl :r

Die lui kunnen echt helemaal nix daar.

klacht is terecht :r
Active_Topicsvrijdag 14 juni 2013 @ 16:33
Terechten klacht! Vorige week vrijdag zou er een pakketje bezorgd worden in het tijdvak 10:30 en 12:30, komt die lamlul pas om 8 uur 's avonds aankakken. Natuurlijk op dat moment niet thuis, maar dit zag ik via track en trace. Later op de avond toen ik thuis kwam lag er geen 'niet thuis briefje' in de bus, op dat moment natuurlijk helemaal pissig op PostNL want ik had dus geen idee waar het pakketje gebleven was. Volgende dag komt er een buurvrouw van twee blokken(!) verderop mijn pakketje brengen, het is dat ze goudeerlijk is, anders had ze het pakketje kunnen houden en had ik nooit geweten waar het was gebleven. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Active_Topics op 14-06-2013 16:39:38 ]
Jimbovrijdag 14 juni 2013 @ 22:49
post NL :r
haan33vrijdag 14 juni 2013 @ 22:53
PostNL-klachten :')_!
Zelfinductiecoefficientzaterdag 15 juni 2013 @ 02:13
Sociale werkplaatsen :')
Xenzozaterdag 15 juni 2013 @ 08:05
Klachten over PostNL zijn altijd terecht, deze dus ook.
Frank_Drebinzaterdag 15 juni 2013 @ 08:10
Maar dat is altijd mijn euvel met die bedrijven die een quasimonopolie hebben, echte alternatieven waar je net zo gemakkelijk gebruik van kan maken is er niet, daar moet je speciaal zo'n ander postbedrijf voor benaderen. Ieder ander bedrijf dat gewoon normale concurrentie had had allang niet meer bestaan als ik zo die klachten over PostNL lees.
Watertornadozaterdag 15 juni 2013 @ 08:18
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 08:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar dat is altijd mijn euvel met die bedrijven die een quasimonopolie hebben, echte alternatieven waar je net zo gemakkelijk gebruik van kan maken is er niet, daar moet je speciaal zo'n ander postbedrijf voor benaderen. Ieder ander bedrijf dat gewoon normale concurrentie had had allang niet meer bestaan als ik zo die klachten over PostNL lees.
Als ik zo her-en-der rondlees is DHL for you niet veel beter qua bezorgkwaliteit.
Jimbozaterdag 15 juni 2013 @ 13:45
Goh, het is bijna te verwachten, maar ook vandaag is mn pakketje niet gekomen, sterker nog... hij ligt nog in het sorteercentrum :')

Godverdomme, kunnen ze die subsidies voor het in dienst nemen van zwakzinnigen niet eens afschaffen en bij PostNL eens GOED personeel aannemen :r