Goed bezig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:05 schreef _Dido_ het volgende:
Heb gisteren de DLC ook uitgespeeld. Vond het maar snel voorbij, maar wel leuk. Veel speelser dan het hoofdspel.
Heb trouwens speciaal voor dit spel een ps3 gekocht, in een combinatieverpakking samen met Beyond: Two soulsGeen verkeerde beslissing geweest
Die heb ik al gespeeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
En er zijn nog meer mooie games die niet zo veel meer kosten (Uncharted, Heavy Rain enz)!
AC II en AC B hadden echt een zeer goede DLC hoor, die van III was dan weer echtquote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef CoExist het volgende:
De credits rollen nu net over m'n scherm...
Ik vind ¤15,- echt belachelijk veel pegels voor wat je er voor terug krijgt.
Zelfs de Assassin's Creed serie heeft betere DLC.
Ah thanks. Dan weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je de goede plaats hebt gevonden verschijnt er een driehoekje in beeld en dan drukken
75% actie?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel actie zit er nou in de game want ik heb filmpjes bekeken op YT en ik zie ze eigenlijk alleen maar rondlopen
Best veel. Alleen is het vaak handiger om combat stealth op te lossen dan om full Rambo erin te gaan. Er zitten veel cutscènes in en om wapens of skills te upgraden of munitie te vinden moet je veel hoekjes doorzoeken. Als je dit niet wil doen kan dat ook gewoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel actie zit er nou in de game want ik heb filmpjes bekeken op YT en ik zie ze eigenlijk alleen maar rondlopen
Dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Cikx het volgende:
Maar actie is niet echt het goede woord imo. De game draait meer om het verhaal en de combat is erg intens. Het voelt dan ook als een verademing als je eindelijk weer in een veilig gebied komt.
zodra ik munitie vind is het mij al duidelijk dat er in de volgende kamer clickers en runners te wachten staanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dit.
Maar voor je het weet zie je weer ergens van die stofdeeltjes rond zweven en weet je dat je weer op moet passen...
Hmmm, kan me niet herinneren. Al ff geleden dat ik 't gespeeld heb. Had wel in een andere game waar ook van die stofdeeltjes dwarrelden dat ik dacht van hier kunnen geen clickers zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
zodra ik munitie vind is het mij al duidelijk dat er in de volgende kamer clickers en runners te wachten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |