Dus al voor een lange tijd brengt hij haar netjes tot aan de deur, en nu hij het 1 keer niet doet begint dat mokkel te mekkeren als een klein kind? Klinkt in mijn oren als een verwent nest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:07 schreef marrr. het volgende:
[..]
Haha nou, ik denk dat zij zich inderdaad aanstelt. Het is inderdaad wel omrijden (tobben met omkeren enz) voor die jongen, maar toch vind ik het persoonlijk van een man wel raar dat hij het weigert als een meisje het echt graag wilt.
Overigens ben ik niet de vriendin zelf en ook niet de vriend in kwestie
Een straat binnenrijden is niet "net zo handig". Vooral als het een doodlopende weg is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:47 schreef snakelady het volgende:
Ìk vraag me dan wel af wat de reden is dat hij haar niet voor de deur afzet, beetje vreemd, is net zo handig.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:07 schreef marrr. het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel omrijden (tobben met omkeren enz) voor die jongen, maar toch vind ik het persoonlijk van een man wel raar dat hij het weigert als een meisje het echt graag wilt.
Idd die kerel is waarschijnlijk 2 minuten kwijt om dat kut straatje uit te komen en dat meisje is te lui om 20 seconden te lopen. Gewoon aan de haren de auto uit sleuren en voor de deur neer donderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:53 schreef zarGon het volgende:
[..].
Het gaat hier om 20 seconden lopen. De tering zeg.
quote:
quote:Overigens ben ik niet de vriendin zelf en ook niet de vriend in kwestie
Ja want daar val je kilo´s van afquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef bombmannl het volgende:
Als zijn vriendin een dikke zeug is zou ik ook zeggen dat ze die 20 sec beter kan lopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |