abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127779310

----------------------------------- STONERMEET -----------------------------------
---------------------------------- zondag 30 juni -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------
----------------------- 14:00 - Wilhelminapark Utrecht ------------------------
SPOILER: STONERMEET INFO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:
DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.

Stoners:
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste users
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
quote:
19s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_127779320
Of anders ga ik gewoon in m'n eentje door in het vorige topic :')
pi_127779324
Modjes :N
pi_127779336
Nouja had dus verwacht dat Ik me niet zou verslapen :D
pi_127779337
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:50 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Damn, 1700 is best veel, volgens mij kun je dat wel goedkoper krijgen!

Maar tof dat het huis zo beviel :D _O_

[..]

Story of my life :P
Ja we gaan gewoon veeeel lager bieden voor alleen het laminaat, want als ze het eruit moet slopen kan ze er toch niks mee :') dus hoop dat ze gewoon (wat minder) geld aanpakt en alles laat liggen _O-
pi_127779341
Je weet gewoon van geen stoppen met posten wanneer een topic dicht is hé Horky :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_127779360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:51 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja we gaan gewoon veeeel lager bieden voor alleen het laminaat, want als ze het eruit moet slopen kan ze er toch niks mee :') dus hoop dat ze gewoon (wat minder) geld aanpakt en alles laat liggen _O-
300
pi_127779370
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:51 schreef Murdera het volgende:
Nouja had dus verwacht dat Ik me niet zou verslapen :D
En je hebt je wel verslapen? :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:51 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Bied gewoon 600 voor de hele mikmak, kom je uit op 1000 ongeveer, is wel een mooi prijsje :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:52 schreef Olment het volgende:
Je weet gewoon van geen stoppen met posten wanneer een topic dicht is hé Horky :P
Was wel echt per ongeluk _O-
pi_127779396
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

300
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:53 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

Bied gewoon 600 voor de hele mikmak, kom je uit op 1000 ongeveer, is wel een mooi prijsje :7

[..]

Was wel echt per ongeluk _O-
Intro gaat dr vandaag bellen en ong op 500 beginnen. Maar ben verder wel superblij _O_ Ze rookt niet, werkte 40u dus huis is ook niet afgeleefd ofzo en hoekwoning met ernaast de gang dus praktisch geen last van buren, alleen boven en onder ons _O_
pi_127779421
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:55 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

[..]

Intro gaat dr vandaag bellen en ong op 500 beginnen. Maar ben verder wel superblij _O_ Ze rookt niet, werkte 40u dus huis is ook niet afgeleefd ofzo en hoekwoning met ernaast de gang dus praktisch geen last van buren, alleen boven en onder ons _O_
Nice :D
Sowieso erg tof dat het een hoekwoning is, heb je echt stukken meer licht in huis ook _O_ van die tussenwoningen vind ik altijd zo donker, zelfs overdag. Boh ben echt benieuwd :Y
pi_127779495
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:56 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Nice :D
Sowieso erg tof dat het een hoekwoning is, heb je echt stukken meer licht in huis ook _O_ van die tussenwoningen vind ik altijd zo donker, zelfs overdag. Boh ben echt benieuwd :Y
Jaa we hebben hier ook wel geluk mee, want we hadden in hetzelfde pand op een ander huisnr gereageerd. Stonden bij allebei op nr6 :') Maar de nr 5 heeft de andere woning genomen en de nrs 1 tm 5 bij deze woning kregen allemaal al iets anders aangeboden *O*
pi_127779504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:00 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Jaa we hebben hier ook wel geluk mee, want we hadden in hetzelfde pand op een ander huisnr gereageerd. Stonden bij allebei op nr6 :') Maar de nr 5 heeft de andere woning genomen en de nrs 1 tm 5 bij deze woning kregen allemaal al iets anders aangeboden *O*
Dat is echt puur geluk, meestal als je nummer 5 / 6 bent is er vrij weinig kans :D
pi_127779591
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:01 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat is echt puur geluk, meestal als je nummer 5 / 6 bent is er vrij weinig kans :D
Ja precies, ik had het dan ook al afgeschreven toen ik dat zag :') maar na een week ofzo toch gebeld :D
pi_127779606
Volgende week wordt het misschien tropisch weer in Nederland
pi_127779628
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:53 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja. :') uur verslapen. wakker geworden door een goed getimede whatsapp message. :')
maar maar 4 min te laat. :7
pi_127779655
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgende week wordt het misschien tropisch weer in Nederland
Hier niet :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja. :') uur verslapen. wakker geworden door een goed getimede whatsapp message. :')
maar maar 4 min te laat. :7
_O-
pi_127779690
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:08 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Hier niet :')

[ afbeelding ]

[..]

_O-
Oh in Brabant :')

quote:
MeteoConsult: 'Dinsdag mogelijk tropisch warm in Brabant'
donderdag 13 juni 2013 - 08:42

WAGENINGEN - Tropisch warm. We moeten terug naar 19 augustus vorig jaar om dat etiket op het weer te kunnen plakken. Volgens de deskundigen van MeteoConsult zou het begin volgende week opnieuw zover kunnen zijn. Temperaturen van ruim 25 graden en mogelijk de tropische dertig graden komen met name dinsdag in Brabant binnen bereik.
Volgens MeteoConsult ontstaan er grote verschillen tussen het noorden en het zuiden van het land en liggen er ook regen- en onweersbuien op de loer. Dit zeker begin van de week wanneer de temperaturen in Brabant dus oplopen. Wel moeten we maandag en dinsdag rekening houden met wolkenvelden. Van een strakblauwe lucht zal op deze mogelijke tropische dagen dus geen sprake zijn.

Vanaf woensdag gaan de temperaturen weer wat omlaag, maar aangenaam blijft het volgens MeteoConsult zeker. Al moeten we wel af en toe rekening blijven houden met een zomerse bui.

Boven de 35 graden
De laatste keer dat in Brabant tropische temperaturen werden bereikt, was 19 augustus vorig jaar. Toen was het wel meteen heel heet. Met in onze provincie zelfs temperaturen van boven de 35 graden. In het oosten van de provincie was toen sprake van een hittegolf. Hiervoor moet het vijf dagen achter elkaar warmer zijn dan 25 graden, waarvan drie dagen boven de dertig graden. Hiervan is volgende week volgens MeteoConsult nog geen sprake.
pi_127779691
zonder die whatsapp was t echt mis gegaan. _O-
pi_127779702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oh in Brabant :')

[..]

Ja Jezus, daar heb ik geen reet aan ;( kom ik aan met 19 graden en regen _O-
pi_127779725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
zonder die whatsapp was t echt mis gegaan. _O-
Lucky youuu *O*

quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:10 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja Jezus, daar heb ik geen reet aan ;( kom ik aan met 19 graden en regen _O-
Sorryy _O- _O- Ik moet dan overigens gewoon werken in Amsterdam :')_ krijg ik lekker alleen de plaknachten mee :r
pi_127779742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:12 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Sorryy _O- _O- Ik moet dan overigens gewoon werken in Amsterdam :')_ krijg ik lekker alleen de plaknachten mee :r
Dat is best klachtenswaardig wel, 's nachts zweten :r

Ik zit overdag ook gewoon in Amsterdam, maar daar is het niet veel beter. :N Nu trouwens wel aardig weer hier.
pi_127779813
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:13 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat is best klachtenswaardig wel, 's nachts zweten :r

pi_127779841
Ja 's nachts zweten :r
pi_127779877
sweaty bitches. :9
pi_127779902
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
sweaty bitches. :9
Hier, twee natte bitches voor je:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')