alsnog, ze kunnen mij toch niet beboete voor een afstandbediening.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:07 schreef MPC60 het volgende:
Wat ben je dan ook voor klapjosti als je op die manier de politie gaat uitdagen.___________123
Jawel. Je krijgt namelijk ook een boete voor smsen. Dat is ook niet bellen. Of je tomtom instellen terwijl hij NIET ergens vast zit. Of je mp3 bedienen. Vergeet t maar kerel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:15 schreef spierbal het volgende:
[..]
alsnog, ze kunnen mij toch niet beboete voor een afstandbediening.
Geen onzin, artikel 5.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Fopje het volgende:
Geen 2 handen aan het stuur?
Gevaar voor de omgeving = boete.
Onzin natuurlijk, maar daar kunnen ze ook nog mee komen.
als ik met 1 hand op t stuur zit en een hand op de pook is dat toch ook "legaal"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Fopje het volgende:
Geen 2 handen aan het stuur?
Gevaar voor de omgeving = boete.
Onzin natuurlijk, maar daar kunnen ze ook nog mee komen.
Ja, weet ik.quote:
Exact, maar TS verdient het ook. Wie is er nou zo dom om dat te proberenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Al is 1 hand aan het stuur niet echt een artikel 5 waard vind ik. Ze zullen je niet zo snel een boete geven als je maar 1 hand aan het stuur heb. Maar dat kunnen ze wel doen als je ze loopt uit te dagen met een afstandsbediening aan je kop.
Inderdaad ja, wat een dildoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Exact, maar TS verdient het ook. Wie is er nou zo dom om dat te proberen
Jawel hoor, mag jij. Je mag alleen geen mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:02 schreef spierbal het volgende:
Ik mag niet telefoneren achter t stuur. In feite zou ik zelfs mogen skype'e via 3g achter het stuur. Want wat is telefoneren?
"Een gesprek voeren via de telefoon"
Zo bijdehand ben je niet, want je mag geen handheld apparaten bedienen als je achter het stuur zit. Heeft geen reet met bellen te maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:02 schreef spierbal het volgende:
Ik ben een teringbijdehand en probeer overal mijn gelijk te halen.
Er is geen onrecht. Tenzij je je plek in de rij bedoelde toen God de hersens uitdeelde.quote:Helpen jullie mij mee tegen de strijd der onrecht?
dat zal lastig gaan, maar theoretisch mag het. Maargoed effe lekker belastingcenten op laten brandenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jawel hoor, mag jij. Je mag alleen geen mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden.
Maargoed, maak jij dat verhaal maar eens hard voor de rechter. Ik wens je veel succes, want ambtseed/belofte v/d agent.
idd dus wat valt onder handsfree en wat niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:27 schreef delano.888 het volgende:
Denk je nou echt serieus dat je mag skypen?je mag je telefoon niet eens vasthouden om de klok te checken of wat dan ook..
Wat dacht je van je moet je "hands free" houden? Oftewel niks vast houden kut!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
idd dus wat valt onder handsfree en wat niet?
waarom wordt een boterham dan niet beboet die je tijdens het rijden eet? Waarom mag je wel aan je navigatie kloten? Waarom mag je dan wel een slokje drinken nemen? Waarbij he hoofd omhoog gaat en dus helemaal niet meer naar de weg kijkt ook al is het voor 1sec?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dacht je van je moet je "hands free" houden? Oftewel niks vast houden kut!
Kun je ook gewoon een prent voor krijgen onder de noemer "artikel 5".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef spierbal het volgende:
[..]
waarom wordt een boterham dan niet beboet die je tijdens het rijden eet? Waarom mag je wel aan je navigatie kloten? Waarom mag je dan wel een slokje drinken nemen? Waarbij he hoofd omhoog gaat en dus helemaal niet meer naar de weg kijkt ook al is het voor 1sec?
Dat wil niet zeggen dat het 'mag'...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef spierbal het volgende:
waarom wordt een boterham dan niet beboet die je tijdens het rijden eet?
Zolang die aan je ruit zit, ben je toch handsfree bezig? Net als je autoradio bedienen.quote:Waarom mag je wel aan je navigatie kloten?
Wie zegt dat dat mag?quote:Waarom mag je dan wel een slokje drinken nemen? Waarbij he hoofd omhoog gaat en dus helemaal niet meer naar de weg kijkt ook al is het voor 1sec?
Nou?quote:Nou!
Volgens mij is het voor jou onduidelijk, maar voor 98% van de automobilisten niet hoor.quote:Dit zijn dus onduidelijkheden en sommige dingen zijn nog gevaarlijker dan bellen. En al ga je in discussie krijg je een boete.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |