PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Sanchez gaat toch wel weg denk ik. En Hummels is volgens mij nog verre van binnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2077
Marquinhos die langzaam in het seizoen de plek van Pique overneemt.
Montoya die ook veel speelt voor Alves als hij slecht blijft spelen.
Thiago het zelfde geval met Xavi.
En Pedro Sanchez afwisselen net wie beter in vorm is
Beter dat ze Cuenca en Villa weg doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sanchez gaat toch wel weg denk ik. En Hummels is volgens mij nog verre van binnen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd denk ik, volgens mij moest ik voor 15.00 gebeld worden anders
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Geslaagd! Tegen mijn eigen verwachting in![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:19 schreef el-blanchito het volgende:
Gefeliciteerd iedereen, ik heb ook m'n VWO-diploma binnen
Ja hequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is het toch ook een kankerspel af en toe.
Dat is niet cum laudequote:
Deze post ziet er nog debieler uit met die standaard PI ernaastquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is het toch ook een kankerspel af en toe.
Nu moest ik dus wél hardop lachenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze post ziet er nog debieler uit met die standaard PI ernaast
quote:
Zo werkt het nietquote:
Niet cum laude dus. Al bestaat cum laude volgens mij sowieso niet als het gaat om een examen op de middelbare schoolquote:
Zo werkt het bij Cum Laude slagen serieus niet hoorquote:
Kan mij het boeien johquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet cum laude dus. Al bestaat cum laude volgens mij sowieso niet als het gaat om een examen op de middelbare school
Officieel niet nee, maar sommige scholen geven een extra oorkondequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet cum laude dus. Al bestaat cum laude volgens mij sowieso niet als het gaat om een examen op de middelbare school
Dat klopt, maar ga dan niet zo gek doen tegen mij en daarna ineens zeggen dat het je niet kan boeienquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan mij het boeien johIk ben geslaagd met een teringgoede lijst
Je mag compenseren, maar per opleiding/vak/school is het anders hoeveelquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef poker4lifee het volgende:
elk vak apart minimaal een 8 dacht ik, maar alsnog gewoon erg nice idd
Gek doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ga dan niet zo gek doen tegen mij en daarna ineens zeggen dat het je niet kan boeien
Jaquote:
Dat is helemaal waarquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan mij het boeien johIk ben geslaagd met een teringgoede lijst
Ik doelde erop dat je weer eens met je "quote:
in mijn tijd was het type-diploma het beste wat je aan VWO informatica kon overhoudenquote:
Die was automatisch sorryquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat je weer eens met je "" aan kwam zetten.
Welke site is dat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Drenthe is een 73 in H2H met 88 pace en deze stats..not bad
[ afbeelding ]
Creation centre volgens mij gewoon.quote:
Ik heb wel echt moeten programmeren e.d. maar onder het niveau dat ik mezelf al had aangeleerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef byah het volgende:
[..]
in mijn tijd was het type-diploma het beste wat je aan VWO informatica kon overhouden
En basiskennis Word 6.0
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
7 uur lang UC3 aan het downloaden, 15 min installeren, is heel die game nergens meer te vinden. kutzooi
Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:32 schreef Maver24 het volgende:
nogmaal, zometeen fifa 14 bij gamespot
http://www.gamespot.com/e3/stage-1-day-3/
done, nergens te bekennenquote:
Bizar zeg..quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
done, nergens te bekennenmooi kut
Ja had ik net besloten op een PS4 kom je weer met zo'n verhaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
7 uur lang UC3 aan het downloaden, 15 min installeren, is heel die game nergens meer te vinden. kutzooi
royquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef byah het volgende:
Godver, en dit moet toch ook viral
[ afbeelding ]
Rick van harte gefeliciteerd, op naar het ROC voor de Koekebakkers opleiding.
Papa, Mama en Roy.
You also need to download and install the multiplayer component, the 2D movies pack, and the 3D movies pack.quote:
whuttttttttquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
You also need to download and install the multiplayer component, the 2D movies pack, and the 3D movies pack.
godver, moet nog 25gb extra downloaden dus
http://community.eu.plays(...)lation/td-p/18660580quote:
LB Lulic IFquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:45 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/2078
Wie op de lege plekken?
TOTS Vidal en IF Lulicquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:45 schreef Revontulet het volgende:
Wie op de lege plekken?
Lulic nog geen geld voorquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
LB Lulic IF
en Vidal op CM.
Ogbonna > Barzagli
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
LB Lulic IF
en Vidal op CM.
Ogbonna > Barzagli
Kan niet voor diamanti Chemquote:
Nee geen tijd voorquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Gebruik hem dan weet je direct of het een fijne speler is
Dat idee had ik al jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Xbox 1 demo bij Gamespot zometeen van Fifa 14, ik ben benieuwd !!
Pirlo dan of Nocerinoquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Kan niet voor diamanti Chem
Wat is zometeen? Volgens die tijdbalk is het al bijna weer voorbijquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Ze zijn te laat. Zit al en kwartier naar flauwekul te kijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
echt hequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze zijn te laat. Zit al en kwartier naar flauwekul te kijken.
Muriel mist alles bij mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef Revontulet het volgende:
Zo dan maar
En wat heb je daar aan als je hem toch niet gaat gebruiken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vroeg jullie mening kokosmakroon
Als jullie in koor schreeuwen JAAAAquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan als je hem toch niet gaat gebruiken?
TOTS Payet is tot nu toe maar Meh bij mij. Maar dat is eigenlijk iedereen dus ik weet niet wat je daarmee moetquote:
Dat tentamen kan je dan ook niet heel veel hoger halenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nederland heb je niet zo goed gemaakt zie ik.
Dan koop je hem en ga je hem niet gebruiken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als jullie in koor schreeuwen JAAAAdan neem ik hem maar als jullie hem uitkotsen dan niet..
Nee ik gebruik hem maar koop hem nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan koop je hem en ga je hem niet gebruiken?
Hij kost 15K koop hem gewoonquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee ik gebruik hem maar koop hem niet
Kutexamen joh, had veel lager verwacht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nederland heb je niet zo goed gemaakt zie ik.
zouden ze niet eens fifa 13.5 mogen noemen dit, laat staan 14quote:
Haha dat is raar om het spel Fifa 13.5 te noemenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zouden ze niet eens fifa 13.5 mogen noemen dit, laat staan 14
Dan moet je hem niet kopen hequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zouden ze niet eens fifa 13.5 mogen noemen dit, laat staan 14
lekker klagen en vervolgens toch kopenquote:
Zo zijn de meeste wel jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker klagen en vervolgens toch kopen
Ja, leuk. Dan investeren ze miljarden en komt er 0 euro binnen. Kunnen we allemaal PES gaan spelen. Als je het kut vindt, stop je er toch lekker meequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eigenlijk moeten we een staking starten tegen Fifa door t massaal niet te kopen en de winkels te boycotten misschien doen ze wat meer voor ons
Oke laatmaar alles beter dan Pesquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dan investeren ze miljarden en komt er 0 euro binnen. Kunnen we allemaal PES gaan spelen. Als je het kut vindt, stop je er toch lekker mee
haha ik heb de discussie gewonnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oke laatmaar alles beter dan Pes
Ik vind hem wel een speler voor de BPL iigquote:
Dit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef n0ir het volgende:
Gelukkig maar hij kan nog steeds over de bal heen springen bij een dieptepass
Héél misschien weet ie nu beter z'n moment te kiezen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit.
Hij zei dat de momentum in de aanval blijft hierdoor, maar ik verlies juist 10/10 keer de bal door dit.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
Hopelijk die kut sprong over de bal eruit gehaald. Xbox clubbers, voor jullie dat ook zo irritant?
ja dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit.
Hij zei dat de momentum in de aanval blijft hierdoor, maar ik verlies juist 10/10 keer de bal door dit.
Niet alleen met clubben is dat irritant hoorquote:
Dat snap ik maar wat moeten ze dan toevoegen? Het is voetbal daar kun je nou eenmaal niet heel veel mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat meer veranderingen inplaats van een megaupdate maken
Ik hoop het.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Héél misschien weet ie nu beter z'n moment te kiezen?
De fans wat belangerijker maken want nu is het een dooie bedoelingquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik maar wat moeten ze dan toevoegen? Het is voetbal daar kun je nou eenmaal niet heel veel mee.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ze konden niet zo hoog spuiten.
Die aanname op de borst met de rechterstick lijkt me de chillste featurequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik ben nu alweer verkocht.Kutzooi.
Kan niet op de huidige consoles maar dat zullen ze best mooier hebben gemaakt voor de X1 en PS4quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De fans wat belangerijker maken want nu is het een dooie bedoeling
Heb een trailer gezien wat een zaadspel is datquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ze konden niet zo hoog spuiten.
quote:
Ja echt dope en smoothquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, ik vind het er wel dope uit zien
smooth ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hoofdletter + correcte leestekens. Watquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is dit een shop? En Okore dat heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat krijgen we nou?
Ja hoorde het ook. PSV had al verschillende keren gekeken naar deze jongen. Helaas heeft psv op dit moment geen geld om deze jongen binnen te halen. Hij gaat ong. 4-6 miljoen euro kosten, wat natuurlijk erg duur is. Bovendien moet psv Hiljemark nog betalen, waardoor er helemaal geen geld meer in het laatje is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat krijgen we nou?
En dan moeten ze ook nog Maher kopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:35 schreef Baje het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook. PSV had al verschillende keren gekeken naar deze jongen. Helaas heeft psv op dit moment geen geld om deze jongen binnen te halen. Hij gaat ong. 4-6 miljoen euro kosten, wat natuurlijk erg duur is. Bovendien moet psv Hiljemark nog betalen, waardoor er helemaal geen geld meer in het laatje is.
Nog niks gehoord eigenlijk en vergeten te vragen. ook geen tijd voor gehadquote:
Snel doen dan maar. Geloof dat we veel nieuwe aanwinsten hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog niks gehoord eigenlijk en vergeten te vragen. ook geen tijd voor gehad
Dat hoop ik dus niet. Tien miljoen steken in een CAM terwijl je nog een goede speler hebt op die positie is gewoon kapitaalvernietiging.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan moeten ze ook nog Maher kopen
En jij denkt dat het bestuur zo slim isquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Baje het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet. Tien miljoen steken in een CAM terwijl je nog een goede speler hebt op die positie is gewoon kapitaalvernietiging.
Als Maher zich zo blijft ontwikkelen gaat hij voor 25 miljoen door naar de BPL.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Baje het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet. Tien miljoen steken in een CAM terwijl je nog een goede speler hebt op die positie is gewoon kapitaalvernietiging.
Hoe de fuck komt ie aan dat nummer danquote:
Jup, ze hebben Maher namelijk al opgegevenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat het bestuur zo slim is
Ja, dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt ie aan dat nummer dan
Bron?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup, ze hebben Maher namelijk al opgegeven
Je moet je nummer ook opgeven als je een pizza bij Domino's bestelt. Mocht er vertraging zijn, of de bezorger het adres niet kunnen vinden, of de klant niet thuis zijn.. Volgens mij is het vrij standaard dat het telefoonnummer bekend is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt ie aan dat nummer dan
www.avfc.co.ukquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit een shop? En Okore dat heb ik niet meegekregen
Alle kranten en internetsites een maand geledenquote:
Ja ik zag het, ik vond vooral dat shirt heel vreemdquote:
Raar man, dit kan idd echt nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet je nummer ook opgeven als je een pizza bij Domino's bestelt. Mocht er vertraging zijn, of de bezorger het adres niet kunnen vinden, of de klant niet thuis zijn.. Volgens mij is het vrij standaard dat het telefoonnummer bekend is.
als ze maar dikke millies neer leggenquote:
Bij een normale bezorgdienst toch niet..anders zou je altijd een telefoontje krijgen als er een pakketdienst voor de deur staat..quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet je nummer ook opgeven als je een pizza bij Domino's bestelt. Mocht er vertraging zijn, of de bezorger het adres niet kunnen vinden, of de klant niet thuis zijn.. Volgens mij is het vrij standaard dat het telefoonnummer bekend is.
Geen Lens in FUTquote:
quote:
Maar voor zo'n groot iets als een fiets volgens mij wel? Ik moest ook bereikbaar zijn toen mijn koelkast bezorgd werd laatst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij een normale bezorgdienst toch niet..anders zou je altijd een telefoontje krijgen als er een pakketdienst voor de deur staat..
Hopen dat AZ hier ook een graantje van mee piktquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OpzoutenLekker veel geld krijgen svp
Heb ik gemist dan mijn excusesquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle kranten en internetsites een maand geleden
Geen probleem kan gebeurenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik gemist dan mijn excuses
PSV kennende zou hij dan gratis de deur uitlopen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Maher zich zo blijft ontwikkelen gaat hij voor 25 miljoen door naar de BPL.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/158659757quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik was alweer vergeten hoe achterlijk goed Wijnaldum als striker is
quote:
Daar in tegenquote:
In 2016 750 subsquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
http://socialblade.com/youtube/user/Thedjeetje
Miljonair die djeetje
haat nou niet eens zo dat zulke dingen in west friesland bestaanquote:
Ik zal poker snel even DM'en.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Snel doen dan maar. Geloof dat we veel nieuwe aanwinsten hebben
Chippiesquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG WAT DE KANKER IS DAT
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Film jezelf wanneer je het gaat opeten.quote:
ik wist wel dat je een smerig mannetje bentquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Film jezelf wanneer je het gaat opeten.
naakt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik wist wel dat je een smerig mannetje bent
Bij mij staat hij bij een aanval zelden in de 16.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Bony heeft bij mij 28 goals in 19 wedstrijden en ik ben nog steeds niet helemaal tevreden.![]()
Ik denk dat dat een blokje kruidenpasta voor de oranje Nibbits is, die wordt gemengd met de aardappelpasta voordat ze de frituur in gaan. Da moet heel niet direct die zak in.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik veel geld aan verdiend:)quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee![]()
Aan het begin van deze fifa gingen ze nog voor 1000+
[ afbeelding ]
In het begin waren bronze packs nog goed. Nu niet meerquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee![]()
Aan het begin van deze fifa gingen ze nog voor 1000+
[ afbeelding ]
Heb je het al opgegeten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik wist wel dat je een smerig mannetje bent
Nu is alleen een player-of teamfitness kaart nog leuk. Of een Engelse pacehoer. Verders weinig soeps meer. Silver packs is wel leuk op zich nog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin waren bronze packs nog goed. Nu niet meer
Je kunt alleen ouderwets via de post contacteren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een blokje kruidenpasta voor de oranje Nibbits is, die wordt gemengd met de aardappelpasta voordat ze de frituur in gaan. Da moet heel niet direct die zak in.
Emailtje sturen met die foto en dan krijg je een doos vol Smiths chips opgestuurd!![]()
Hey misschien kan je nu je eigen Nibbits maken met zo'n zakje aardappelpuree-poeder!!
Nee.quote:
Dit ja. Lays stuurt echt voor het minste of geringste een hele doos chips op. Vroeger zat er bij een vriend van me geen PokemonFlippo in de zak en ze kregen een hele doos chips opgestuurdquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een blokje kruidenpasta voor de oranje Nibbits is, die wordt gemengd met de aardappelpasta voordat ze de frituur in gaan. Da moet heel niet direct die zak in.
Emailtje sturen met die foto en dan krijg je een doos vol Smiths chips opgestuurd!![]()
Hey misschien kan je nu je eigen Nibbits maken met zo'n zakje aardappelpuree-poeder!!
Gewoon hier plaatsen dan reageren ze lekker snelquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt alleen ouderwets via de post contacteren.
[..]
Nee.
Cr00kje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jep, als je een Fisherman's Friend in je mond houdt tijdens het oraal verwennen van je meisje draagt dat enorm bij aan haar plezier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Cr00kje.
Heb je ook nog andere handige tips?
Echt? Sterk spul hè?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jep, als je een Fisherman's Friend in je mond houdt tijdens het oraal verwennen van je meisje draagt dat enorm bij aan haar plezier.
Linkie?quote:
Zal ik em effe doorsturen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vond die tips van je oma echt epic. Heb je daar nog meer van?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zal ik em effe doorsturen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zal ik em effe doorsturen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kreeg eerst een mail van z'n oma waarin allemaal lifehacks stonden. Ik kwam niet meer bij toen, maar ze waren wel damn nuttig en vernuftig.quote:
Lifehacks zijn geniaal ja, gebruik er best veel inmiddelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij kreeg eerst een mail van z'n oma waarin allemaal lifehacks stonden. Ik kwam niet meer bij toen, maar ze waren wel damn nuttig en vernuftig.
Ook 9 chem Jackson doet dat hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw fenomeen: 6 chem Jackson. 5 goals bij zijn debuut.![]()
Ik had eerst een lifehack gevonden om zon glazen pot saus makkelijk te kunnen laten doorstromen, maar ik ben hem vergetenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lifehacks zijn geniaal ja, gebruik er best veel inmiddels
Ik ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lifehacks zijn geniaal ja, gebruik er best veel inmiddels
Hoe danquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ook.De mooiste vind ik nog steeds de test om te kijken of je je haar al gewassen hebt.
Schijnbaar was ik dus niet de enige.
Je moet je haar vastpakken en er aan trekken. Als je een piepend geluid hoort heb je het al gewassen.quote:
Ohja zoiets had ik zelf al ongeveer uitgevondenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet je haar vastpakken en er aan trekken. Als je een piepend geluid hoort heb je het al gewassen.
Werkt dat ook met gekruld haar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet je haar vastpakken en er aan trekken. Als je een piepend geluid hoort heb je het al gewassen.
Ik doelde eigenlijk meer op kort zwart gekruld haar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zou je moeten proberen. Ik heb zo stijl haar als het maar kan.
Daarbij moet je kijken of de witte klontjes er al uit zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op kort zwart gekruld haar.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Daarbij moet je kijken of de witte klontjes er al uit zijn.
Heb je toevallig ook een filmpje ooit gezien hoe je makkelijk uit zo'n nieuwe fles saus (van Calve enzo) de saus eruit krijgtquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alca Seltzer..is een merk.
[ afbeelding ]
Dit soort shit is zo simpel, edoch geniaal
[ afbeelding ]
Open zagen en eruit likken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een filmpje ooit gezien hoe je makkelijk uit zo'n nieuwe fles saus (van Calve enzo) de saus eruit krijgtNou moet je altijd eerst een minuut op de achterkant rammen, maar er is een trucje voor
Tja, de werkzame natriumbicarbonaat lijkt me los een stukje goedkoper dan hetzelfde spul in een medicijn gegoten.quote:
Ja, dit is een van de hacks die duurder is dan de normale variant, maar het gaat even om het gemak. MacGyveren met dagelijkse shit is gewoon tofquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tja, de werkzame natriumbicarbonaat lijkt me los een stukje goedkoper dan hetzelfde spul in een medicijn gegoten.
kom dan krulliequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tja, de werkzame natriumbicarbonaat lijkt me los een stukje goedkoper dan hetzelfde spul in een medicijn gegoten.
ahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dit is een van de hacks die duurder is dan de normale variant, maar het gaat even om het gemak. MacGyveren met dagelijkse shit is gewoon tof
kom er aan chinatownquote:
Ken hem niet..kan zo ook niets vinden..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een filmpje ooit gezien hoe je makkelijk uit zo'n nieuwe fles saus (van Calve enzo) de saus eruit krijgtNou moet je altijd eerst een minuut op de achterkant rammen, maar er is een trucje voor
Dop erop. Keer schudden en klaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jammer, toch bedanktquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken hem niet..kan zo ook niets vinden..
Nee het was iets met op de zijkant van het dunne stukje bovenop slaan ofzoquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat was hem ook niet, die heb ik al weleens gezien, die is niet vol en nieuw die flesquote:
Kutteam gr. Gr.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal wel iets beter spelen denk ik
Lol dit zat bij Conanquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |