abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127747527
Dinsdag greep de Turkse politie in op het Taksim-plein, omdat er veel extreemlinkse, marginale tot terroristische groepen actief waren. De ingreep trok opnieuw kritiek in de wereldmedia, omdat het zou gaan om 'vredige demonstranten'.

Bron
Objectief van top tot teen!
pi_127747846
Tuurlijk is dit voer voor de wereldmedia.
pi_127748000
Ben jij er ook zo eentje van het soort 'iedereen die het niet met me eens is is een terrorist'?
pi_127748031
boe fucking hoe, de turkse overheids agenten schieten en slaan iedereen neer die ze zien al meer dan 5000 gewonden en 6 doden maar jij gaat moeilijk doen over een brandbommetje die je bij elke europese voetbal wedstrijd ziet vliegen.
Iets met appels en peren. Wat zou jij doen als de nederlandse politie lukraak demonstranten het ziekenhuis in schiet en slaat,
pi_127748190
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef Tocadisco het volgende:
Ben jij er ook zo eentje van het soort 'iedereen die het niet met me eens is is een terrorist'?
Een terrorist en extreemlinks/extreemrechts. Boe fucking hoe. Geen foto's van de traangasgranaten waardoor iemand om het leven is gekomen ofzo :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127748900
Ow, dus voor jullie moet ik foto's over traangas gaan zetten.Naar mijn weten gebruikt elke land traangas. Daarnaast zijn we de studenten rellen in London al heel snel vergeten. Het valt mij ook op dat er over Turkije een dubbele standaard heerst.

Verder ben ik er niet voor of tegen deze protesten. Binnen de groep protesten heb je een vreedzame kant en de provocerende kant.
pi_127749079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef independencee het volgende:
Ow, dus voor jullie moet ik foto's over traangas gaan zetten.Naar mijn weten gebruikt elke land traangas. Daarnaast zijn we de studenten rellen in London al heel snel vergeten. Het valt mij ook op dat er over Turkije een dubbele standaard heerst.

Verder ben ik er niet voor of tegen deze protesten. Binnen de groep protesten heb je een vreedzame kant en de provocerende kant.
Waarom post je dit artikel dan en wat wil je hier mee zeggen?
pi_127749085
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef independencee het volgende:

Ja, die foto's moet je ook posten. Een ook de mensen die daar door de overheid zijn gedood. nu ben jij degene met een dubbele standaard.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127749404
Ik wil hiermee de andere kant van het "protest"laten zien. Meer niet. @bijdehand, Volgens mij heeft Xaban06 da al gedaan en daar zie ik jouw niet klagen, dus wie loopt er hier met een dubbele standaard?!
pi_127749512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:05 schreef independencee het volgende:
Ik wil hiermee de andere kant van het "protest"laten zien. Meer niet. @bijdehand, Volgens mij heeft Xaban06 da al gedaan en daar zie ik jouw niet klagen, dus wie loopt er hier met een dubbele standaard?!
Waarom post je deze foto's dan niet bij Xaban? Tevens, ik weet niet wie of wat of waar Xaban is of ligt, dus hoe kan ik daar nou klagen.
pi_127749689
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom post je deze foto's dan niet bij Xaban? Tevens, ik weet niet wie of wat of waar Xaban is of ligt, dus hoe kan ik daar nou klagen.
NWS / Occupy Gezi #28

Dit staat boven Nieuws&Achtergronden, Heb jij dit niet gezien :o
pi_127751877
Laat Assad daar lekker ingrijpen. Die weet wel raad met soennitische terroristen. Oh wacht, turkije steunt de doodseskaders die nu actief zijn in Syrië.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_127781069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:11 schreef independencee het volgende:

[..]

NWS / Occupy Gezi #28

Dit staat boven Nieuws&Achtergronden, Heb jij dit niet gezien :o
Daar maar verder :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')