Een terrorist en extreemlinks/extreemrechts. Boe fucking hoe. Geen foto's van de traangasgranaten waardoor iemand om het leven is gekomen ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef Tocadisco het volgende:
Ben jij er ook zo eentje van het soort 'iedereen die het niet met me eens is is een terrorist'?
Waarom post je dit artikel dan en wat wil je hier mee zeggen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef independencee het volgende:
Ow, dus voor jullie moet ik foto's over traangas gaan zetten.Naar mijn weten gebruikt elke land traangas. Daarnaast zijn we de studenten rellen in London al heel snel vergeten. Het valt mij ook op dat er over Turkije een dubbele standaard heerst.
Verder ben ik er niet voor of tegen deze protesten. Binnen de groep protesten heb je een vreedzame kant en de provocerende kant.
Ja, die foto's moet je ook posten. Een ook de mensen die daar door de overheid zijn gedood. nu ben jij degene met een dubbele standaard.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef independencee het volgende:
Ow, dus voor jullie moet ik foto's over traangas gaan zetten.Naar mijn weten gebruikt elke land traangas. Daarnaast zijn we de studenten rellen in London al heel snel vergeten. Het valt mij ook op dat er over Turkije een dubbele standaard heerst.
Verder ben ik er niet voor of tegen deze protesten. Binnen de groep protesten heb je een vreedzame kant en de provocerende kant.
Waarom post je deze foto's dan niet bij Xaban? Tevens, ik weet niet wie of wat of waar Xaban is of ligt, dus hoe kan ik daar nou klagen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:05 schreef independencee het volgende:
Ik wil hiermee de andere kant van het "protest"laten zien. Meer niet. @bijdehand, Volgens mij heeft Xaban06 da al gedaan en daar zie ik jouw niet klagen, dus wie loopt er hier met een dubbele standaard?!
NWS / Occupy Gezi #28quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom post je deze foto's dan niet bij Xaban? Tevens, ik weet niet wie of wat of waar Xaban is of ligt, dus hoe kan ik daar nou klagen.
Daar maar verderquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:11 schreef independencee het volgende:
[..]
NWS / Occupy Gezi #28
Dit staat boven Nieuws&Achtergronden, Heb jij dit niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |