Golds Gym voor de ekte ekte, of gewoon wat klimrekken voor de streetworkoutsquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef o.us2.0 het volgende:
Waar slaat dit op? Eerst sportte ik bij Health City, maar dat werd plots een Basic Fit. Ga ik weer naar Sport City, wordt die binnenkort omgebouwd tot een Fit For Free. Wat is dit man, ik wil bij propere sportscholen zitten maar de armoe slaat weer toe bij de gemiddelde consument waardoor ze 35/45 euro per maand voor de fitness te veel vinden
Nu mag ik in 1,5 jaar tijd maar weer een nieuwe sportschool zoeken, nu ga ik maar voor een particuliere ipv een keten. Ben er klaar mee.
Dat is Basic Fitquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Lekker gewichtheffen met Tatjana, gezellig toch? Of is dat weer een andere pauperketen?
O ja. Maar hey TS....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik maar het bezoekend volk bij beide clubs zijn een wereld van verschil.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:23 schreef mujentas het volgende:
Fit for Free en Sportcity zijn allebei van dezelfde eigenaar.
Welke plaats, overigens?
Hoeveel kost dit als je zelf bij de Zilveren Kruis verzekerd bent?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:44 schreef plesner het volgende:
Echte bazen sporten bij Achmea Health Center en regelen na het sporten de chimeids in de sauna/zwembad.
Geen idee, normaliter is het volgens mij iets van ¤40-¤50 in de maand. Het scheelt dat mijn werkgever een bepaalde regeling heeft en 80% van de maandelijkse kosten voor zijn rekening neemt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel kost dit als je zelf bij de Zilveren Kruis verzekerd bent?
Mijn vriendin zit bij Fit for Free in Rotterdam Noord. Maar ze staat dan om 6:30 uur op om te gaan sporten. Dit om alle handtastelijke en gefrustreerde mannen te ontwijken. En volgens mij is dat ook nog een van de meest 'fatsoenlijke' vestigingen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het bezoekend volk bij beide clubs zijn een wereld van verschil.
Overigens gaat dit om Rotterdam.
Bij opzegging vandaag zeiden ze ook dat de nieuwe F4F Zuidplein ook een van de betere gaat worden. Ik dacht toen: "Geloof je het zelf met zo'n locatie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit bij Fit for Free in Rotterdam Noord. Maar ze staat dan om 6:30 uur op om te gaan sporten. Dit om alle handtastelijke en gefrustreerde mannen te ontwijken. En volgens mij is dat ook nog een van de meest 'fatsoenlijke' vestigingen.
Het klinkt gewoon zo skeer.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een gehaat altijd op dat fit 4 free enzowaarom?
Er zijn gewichten, halters en alles... doe gewoon je ding en fuck de rest ja toch.
Boeiend hoe het klinktquote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon zo skeer.
in mijn sportschool kun je gewoon voor 45euro/maand alles doen
fitnessen, vechtsporten, sauna, massage(2x maand)
Ik denk dat ze allemaal last hebben van hun stoornis in autististsch spectrum.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
Er zijn gewichten, halters en alles... doe gewoon je ding en fuck de rest ja toch.
Wat denk je zelf. Lage prijs => allerlei stinkende parels van de samenleving komen uit hun hol gekropen en lopen stinken/roggelen/ziektes verspreiden in de gym.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee dan wat voor kkstad je woont maar hier totaaaal geen last van gelukkigquote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Lage prijs => allerlei stinkende parels van de samenleving komen uit hun hol gekropen en lopen stinken/roggelen/ziektes verspreiden in de gym.
Een iets hogere prijs filtert het scorem eruit. Plus liever een hardcore gym (ook als vrouw) en niet zo'n popi-jopi keten.
Jij hebt helemaal geen gym meer nodig toch? Als ik zo naar je UI kijk heb je volgens mij je doel wel bereikt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Lage prijs => allerlei stinkende parels van de samenleving komen uit hun hol gekropen en lopen stinken/roggelen/ziektes verspreiden in de gym.
Een iets hogere prijs filtert het scorem eruit. Plus liever een hardcore gym (ook als vrouw) en niet zo'n popi-jopi keten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |