Nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapucijnen
Dat is voor luie laffe gastenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wist trouwens niet dat er kisten met klittenband waren
Ik zie hier een aantal lui posten waarvan ik me afvraag of ze hun eigen veters wel kunnen strikken.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie hier een aantal lui posten waarvan ik me afvraag of ze hun eigen veters wel kunnen strikken.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Of commando's strap on en gaan, scheelt je tijd
Om in dat opzicht uit te wijden: wie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie hier een aantal lui posten waarvan ik me afvraag of ze hun eigen veters wel kunnen strikken.
Te lui om voor instectie de veters eruit te halen, kisten te poetsen en veters weer door de ringetjes halen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus dan moeten ze haast wel kisten met klittenband hebben.
Kan met de nieuwe Meindls toch niet meerquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Te lui om voor instectie de veters eruit te halen, kisten te poetsen en veters weer door de ringetjes halen.
Dat is geheim.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Om in dat opzicht uit te wijden: wie?
Ik ken enkel de Bata M90quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan met de nieuwe Meindls toch niet meer
Ik heb mijn Meindls laatst wel gepoetst. Veters eruit gehaald en gewaxt. Maar daardoor zien ze er enkel wat verzadigder/donkerder uit en gaat hun Nubuck-look weg voor een normale leer look.quote:
dat moest wel tijdens de inspectie. Glanzen moeten ze!!!!quote:
Op klompen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar liepen ze vroeger eigenlijk op? Rond 1930-1980
Met puttees (of hoe je dat ook speld)quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tot de oorlog op halfhoge schoenen van eigen aanschaf. Daarna kisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |