Hoewel ik het met het eerste eens ben minachten wij niemand.quote:
wtf manquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet nu lekker een boterham met pindakaas en banaan
En je drinkt groene thee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij is overleden na de E3.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stylo is hier nooit meer man. Volgens mij is hij gesneuveld in Syrie.
dat besef ik maar al te goed.. maar concurrentie is concurrentie en die dient uitgeschakeld te wordenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoewel ik het met het eerste eens ben minachten wij niemand.
Moet je in je tosti-ijzer doen man.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
#styloformod bereidt zijn staatsgreep voorquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
hij ambieert een morpheusmod te worden denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is een filosofisch en ethisch vraagstuk waar we ons in de volgende vergadering over moeten buigen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat besef ik maar al te goed.. maar concurrentie is concurrentie en die dient uitgeschakeld te worden
Vraag me af wie er in dat campagne team zatquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij ambieert een morpheusmod te worden denk ik.
Ik pleit voor een duo-moderatorschap Stylo & rabbit. Ron mag ook blijven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoewel ik het met het eerste eens ben minachten wij niemand.
Je hebt Morph en ValHallen ook nog hequote:Op donderdag 13 juni 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor een duo-moderatorschap Stylo & rabbit. Ron mag ook blijven.
Die gaan er uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt Morph en ValHallen ook nog he
Why?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik mee gestopt. Schijnt helemaal niet zo goed voor je lichaam te zijn.
Ik doe ook nog mee hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor een duo-moderatorschap Stylo & rabbit. Ron mag ook blijven.
Oh. Weten ze dat zelf ook al? En sowieso is Typisch ook nog kandidaat heb ik begrepen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |