PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
chem blijft hetzelfde bij een wissel jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:51 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb een tijdje geen fut gespeeld en ik had nog wat coins over dus heb even een team gemaakt:
[ afbeelding ]
Speelt erg fijn, aanvallend is het geweldig maar verdedigend wordt het middenveld zo overlopen. Ik spaar nog voor een blauwe maher en eriksen.
Ik denk dat emanuelson beter tot zijn recht komt centraal op het middenveld vanwege zijn snelheid en 69 verdedigen, maar dan is de chemistry weer minder.
Als ik tijdens de wedstrijd op pauze druk en maher en emanuelson wissel van positie, blijft de chem dan of spelen ze dan minder?
Iemand ook nog suggesties voor andere posities?
Ik zou het dan bijvoorbeeld zo doen (LCB, CB, keeper heb je wel meer mogelijkheden natuurlijk)quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:51 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb een tijdje geen fut gespeeld en ik had nog wat coins over dus heb even een team gemaakt:
[ afbeelding ]
Speelt erg fijn, aanvallend is het geweldig maar verdedigend wordt het middenveld zo overlopen. Ik spaar nog voor een blauwe maher en eriksen.
Ik denk dat emanuelson beter tot zijn recht komt centraal op het middenveld vanwege zijn snelheid en 69 verdedigen, maar dan is de chemistry weer minder.
Als ik tijdens de wedstrijd op pauze druk en maher en emanuelson wissel van positie, blijft de chem dan of spelen ze dan minder?
Iemand ook nog suggesties voor andere posities?
Ik moet en zal vertonghen in mijn team hebben haha. Maar bedankt voor de suggesties. Ik ga eens kijken wat blauwe lens kost.quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou het dan bijvoorbeeld zo doen (LCB, CB, keeper heb je wel meer mogelijkheden natuurlijk)
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/2052
Ekotto lB eventueel al lijkt hij me niet superquote:Op donderdag 13 juni 2013 03:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik moet en zal vertonghen in mijn team hebben haha. Maar bedankt voor de suggesties. Ik ga eens kijken wat blauwe lens kost.
Die roundhouse kickquote:
Nee, hij weet gewoon niet wie van de twee de "bride" isquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij Jokertjes jawoord van gisteren btw, gaat die ricardo rappen. De beste vriend van Joker dus.
Vragen ze hoe de vriendin van Joker heet, moet ie dat vragen aan de cameraploegNou goede vriend joh
Hahahah die zogenaamde hoek ookquote:
Die is echt prachtig, zie zijn balans ookquote:
Ik kon toentertijd ongeveer al uitrekenen dat ik geslaagd was. Jij?quote:
Kan bijna niet mis gaan denk ik. De vakken waar ik het meest onzeker over was, hebben de hoogste N-termen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kon toentertijd ongeveer al uitrekenen dat ik geslaagd was. Jij?
Ik had overigens niet eens een onvoldoende gehaald uiteindelijkDaar waar ik twijfelde over bijvoorbeeld Nederlands, maar ik had toen de gehele samenvatting niet mee genomen in mijn berekening. Dat bleken best veel punten te zijn
Chillquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan bijna niet mis gaan denk ik. De vakken waar ik het meest onzeker over was, hebben de hoogste N-termen.
sowieso zomerschoolquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Chill
[ afbeelding ]
Kwam voorbij op mijn Facebook(iemand had erop gereageerd, ken hem niet)
Hij zou in FUT waarschijnlijk -25 balance hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die is echt prachtig, zie zijn balans ook
hoofdpijn = pijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:13 schreef Fuszy het volgende:
Nu begrijp ik wel waarom het niet zo slim is om bier te drinken de avond voor een tentamen
Ik niet. Ik ben emotioneel instabiel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoofdpijn = pijn
pijn = emotie
emotie kun je uitschakelen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoofdpijn = pijn
pijn = emotie
Hij heeft gisteren jokertjes jawoord gekekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoofdpijn = pijn
pijn = emotie
quote:
kan je welquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:15 schreef Baje het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren jokertjes jawoord gekeken
Op school had je altijd van die wijven, gingen drama maken, dat het zo slecht ging enzo. Ze slaagden altijdquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
Straks mijn laatste tentamen.
De eerste twee heb ik al binnen, ondanks dat ik zei dat het slecht ging.
vergelijk je fuszy nou met een wijf ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op school had je altijd van die wijven, gingen drama maken, dat het zo slecht ging enzo. Ze slaagden altijd
Ik vandaag ook laatste, good luck bro!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
Straks mijn laatste tentamen.
De eerste twee heb ik al binnen, ondanks dat ik zei dat het slecht ging.
Ik heb een nieuwe tactiek die ik sinds deze tentamenperiode hanteer. Eerst kwam ik altijd enthousiast naar buiten en zei ik dat hem wel had gehaald. Krijg je dan ineens een 3,5 terug ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op school had je altijd van die wijven, gingen drama maken, dat het zo slecht ging enzo. Ze slaagden altijd
Dit is herkenbaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aha, er zit dus een welbedachte tactiek achterquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe tactiek die ik sinds deze tentamenperiode hanteer. Eerst kwam ik altijd enthousiast naar buiten en zei ik dat hem wel had gehaald. Krijg je dan ineens een 3,5 terug ofzo.
Terwijl anderen die het zo kut vonden en lastig en het ging zo moeilijk, ineens een dikke voldoende hadden.
Dus nu zeg ik dat het slecht ging (dat ging het eigenlijk ook) en hark ik die voldoendes binnen
Sowiesoquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:47 schreef Patje1987 het volgende:
Als je klaar bent met je tentamens gaan we sowieso biertje drinken Fuszy.
Nice! Jij ook succesquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vandaag ook laatste, good luck bro!
Eigenlijk wel beter want ben dan nog op vakantiequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sowieso
Best jammer trouwens dat het toch geen RKC - Feyenoord is die eerste speelronde.
verkapte ik denk dat az nog een jaar geluk heeft en m weer gaat winnen post.quote:
Bel de KNVB!quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:07 schreef Fuszy het volgende:
Dat competitieslot van Feyenoord
Feyenoord - RKC
PSV - Feyenoord
Feyenoord - Cambuur
AZ - Feyenoord.
Ben ik niet al te blij mee
twijfel tussen IF griezman, IF payet, of gewoon Nzogbiaquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
zoek nog een france LM ? iemand tips ?
Gewoon de Zog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
twijfel tussen IF griezman, IF payet, of gewoon Nzogbia
Ik ga TOTS Payet proberen, vond de IF niet geweldigquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
twijfel tussen IF griezman, IF payet, of gewoon Nzogbia
laat ik die links liggenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga TOTS Payet proberen, vond de IF niet geweldig
Dat wordt echt met elke dure speler gedaan, als er vergelijkbare kenmerken zijn. En dan geen contracten+attributes cardquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die teringidioten die Alex er voor Silva prijzen op blijven zetten
Ja ik snap dat niet, dat je dat vol blijft houdenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt echt met elke dure speler gedaan, als er vergelijkbare kenmerken zijn. En dan geen contracten+attributes card
Ik heb weleens de verkeerde IF gekocht, maar dat was vorig jaar met Mirallas. Per ongeluk teveel betaald voor de IF, terwijl ik de SIF wilde kopen voor dat bedragquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet, dat je dat vol blijft houdenZal wel werken dus
Ja maar dat vind ik beter voor te stellen als een Alex ipv Silvaquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb weleens de verkeerde IF gekocht, maar dat was vorig jaar met Mirallas. Per ongeluk teveel betaald voor de IF, terwijl ik de SIF wilde kopen voor dat bedrag
Valt niet echt te zeggen zonder te spoilerenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:26 schreef Fuszy het volgende:
Waar gaat die serie eigenlijk over? Te vergelijken met een andere serie?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
Morgen naar C1000 bier halen ja toch.
Ja moet werkenquote:
Geen idee eigenlijkquote:
http://wefut.nl/squad/2059quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand die zin heeft om mee te kijken naar een leuke hybrid voor 20k?
Liefst paar 4* skillers en wat silver, gold en bronze door elkaar is geen probleem.
Beter dan niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Bij de PS4 krijg je standaard een headset erbij. Is wel heel simpel. Gewoon van die oortjes, maar ja
Dat lijkt me niet meer dan logisch toch, dat een headset erbij zit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Bij de PS4 krijg je standaard een headset erbij. Is wel heel simpel. Gewoon van die oortjes, maar ja
Ik heb geen headset bij mijn ps3 gezien, dus heel logisch is het toch niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch toch, dat een headset erbij zit?
Oke dat was bij xbox wel zo mja xbox360>ps3quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb geen headset bij mijn ps3 gezien, dus heel logisch is het toch niet?
Ja en de ps4 > xbox onequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke dat was bij xbox wel zo mja xbox360>ps3
Gelukkig was voor dit de Xbox one mijn favoriet. Gelukkig wilde ik ook overstappen van de PS3 naar de 360. Toch ben ik meer playstation dan xbox blijkbaar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja dat zegt weer genoeg over je objectiviteit
Misschien!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gelukkig was voor dit de Xbox one mijn favoriet. Gelukkig wilde ik ook overstappen van de PS3 naar de 360. Toch ben ik meer playstation dan xbox blijkbaar?
okquote:
Lekker hequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Economie met een N-term van 1,8Misschien zit er zelfs nog wel een voldoende in voor mij
Vind ik zonde van het geld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je kiezen als je ook beide kan kopen
Baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spannende dag vandaag?
[ afbeelding ]
dus nog maar een rachel voor je
Is denk ik om de kiddos van het Ibn Ghaldoun jaloers te makenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef DePresident. het volgende:
M&O op 1,7 en geschiedenis op 1,6. De normeringen op de HAVO zijn echt ontzettend hoog.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is denk ik om de kiddos van het Ibn Ghaldoun jaloers te maken
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is denk ik om de kiddos van het Ibn Ghaldoun jaloers te maken
Omdat ik die exclusives toch niet mis en dan kan ik dus die 400/500 euro + spellen wel voor andere dingen gebruiken die ik nuttiger/leuker vind.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat? Ze hebben beide leuke exclusives en die 400 euro voor de PS4 kan er ook nog wel af
Ik vind die exclusives ook nooit zo bijzonder. De echt goede spellen komen wel naar beidenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ik die exclusives toch niet mis en dan kan ik dus die 400/500 euro + spellen wel voor andere dingen gebruiken die ik nuttiger/leuker vind.
Duiding svpquote:
XBL is alleen beschikbaar in de groene landen. De rest krijgt een regiolock waaronder Polen Portugal en zowat heel aziequote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
XBL is alleen beschikbaar in de groene landen. De rest krijgt een regiolock waaronder Polen Portugal en zowat heel azie
Tjah ik vind het toch wel heel slechtquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet tegen laggende Polen en Aziaten hoeven, ik zie het probleem niet
Is het ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik vind het toch wel heel slecht
Succes man.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef Fuszy het volgende:
Gasten met tentamens, uitslagen die ze ontvangen. Succes!
Ik wil alleen maar positieve dingen horen straks. Ik ben nu zelf lekker naar school
Stel je gaat verhuizen naar het buitenland naar 1 van de grijze landen. Dan hoef je je xbox niet mee te nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet tegen laggende Polen en Aziaten hoeven, ik zie het probleem niet
Als als als. 99,9% van de mensen in Nederland kan gewoon een Xbox One kopen zonder gezeik. Het enige nadeel is dan nog die 2e hands games-shit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Stel je gaat verhuizen naar het buitenland naar 1 van de grijze landen. Dan hoef je je xbox niet mee te nemen.
In principe is dit ook gewoon discriminatiequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Stel je gaat verhuizen naar het buitenland naar 1 van de grijze landen. Dan hoef je je xbox niet mee te nemen.
Daar gaat het toch niet alleen maar om? Om je eigen? Het is toch godverdomme belachelijk dat je niet overal met dat ding kan spelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als als als. 99,9% van de mensen in Nederland kan gewoon een Xbox One kopen zonder gezeik. Het enige nadeel is dan nog die 2e hands games-shit.
Dan moet je een PS4 kopen ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet alleen maar om? Om je eigen? Het is toch godverdomme belachelijk dat je niet overal met dat ding kan spelen
Ik wel, er zijn genoeg mensen die de xbox/ de controller een stuk fijner vinden dan de PS. Wat een onzin om dan maar over te moeten stappen naar een concurrentquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je een PS4 kopen ik zie het probleem niet
Ik ken MS helemaal niet zoquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef Zhano het volgende:
K zit eigenlijk te wachten tot MS gaat zeggen "Lol jk"
Jij nietquote:
Klopt. Maar ik sluit m'n console aan en hij komt echt niet meer van z'n plek hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet alleen maar om? Om je eigen? Het is toch godverdomme belachelijk dat je niet overal met dat ding kan spelen
Maar nu kan je niet eens gamen in Polen, dat kon vroeger wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
Xbox Live kon toch ook niet overal met de 360?
Dan moet je maar verhuizenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wel, er zijn genoeg mensen die de xbox/ de controller een stuk fijner vinden dan de PS. Wat een onzin om dan maar over te moeten stappen naar een concurrent
Geslaagd is met een dquote:
Vraag ik me ook afquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom reageer ik uberhaupt nog op die gozer
Nah. Ik heb wel eens tegen een Pool gespeeld. Maar nu verkopen zeh em dus helemaal niet in die Landenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken MS helemaal niet zoWat een verschrikking is de One tot nu toe
why not both?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:39 schreef Reemi het volgende:
Het worden denk ik toch knakworstjes i.p.v. een gebakken ei.
Neequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ken je dat standaard grapje nou nog niet?
quote:
Ik kan geen control shift 4 doen, de rest doet het welquote:
Dat was Johnbonquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er was hier gisteren iemand die De Vrij 4-1-2-1-2 nodig had. Ik weet niet of hij hem nu nog nodig heeft maar ik heb er net 1 opgepikt.
Het is hier nu wel mooi weer trouwens
Jouw posts hequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er was hier gisteren iemand die De Vrij 4-1-2-1-2 nodig had. Ik weet niet of hij hem nu nog nodig heeft maar ik heb er net 1 opgepikt.
Het is hier nu wel mooi weer trouwens
Ok, bij deze: ik ben vanmorgen ook naar school geweest.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jouw posts he
Altijd dat je deals heb opgepikt en dat het mooi weer is
heb je nog energy drankjes gekocht ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, bij deze: ik ben vanmorgen ook naar school geweest.
Nee, ik moest dinsdag weer naar de tandarts en nu heb ik een ontsteking bij die verstandskies die eruit is getrokkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je nog energy drankjes gekocht ?
cryptogram ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef DuTank het volgende:
Dante in 3-5-2 of 4-1-2-1-2 (vs. Santana)
Ik moet kiezen of ik Dante in 352 systeem gebruik of in 41212. Santana zit al in mijn 41212 team, dus ik zou ze dan moeten switchen.quote:
twitter:donnytweety twitterde op woensdag 13-06-2012 om 14:09:00Fucking geslaagt fucking lijers bitches met je moer fuck jullie aha hoeren junkies bitches geslaaagt reageer retweet
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
gister 10:00
[ link | afbeelding ]
26 uur later
[ link | afbeelding ]
Handelen als een M****r F****r
ik zeg ruim 100% profit after taxesquote:
Ohjawel net welquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zeg ruim 100% profit after taxes
echt welquote:
you ... you .. you... ach laat ook maar, je weet het zelf ook wel.quote:
Ja, die heb ik dus al in m'n 4-1-2-1-2 team. Eerst even kijken of dit echt zo OP speelt. Dan eventueel omgooien.quote:
Ik wil meer checken of de 'geruchten' waar zijn. Of zo'n team echt zo sweaty en OP is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you ... you .. you... ach laat ook maar, je weet het zelf ook wel.
hulk is het sowieso nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil meer checken of de 'geruchten' waar zijn. Of zo'n team echt zo sweaty en OP is.
Vooral saai om mee te spelen, na 2 potjes weer verkochtquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil meer checken of de 'geruchten' waar zijn. Of zo'n team echt zo sweaty en OP is.
Tja, er is niet veel anders op die plek... Maar dit is ook de naam die ik aan het team heb gegeven:quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hulk is het sowieso nietwat is die slecht.
Rafinha is wel goed, alleen geen 4* skills.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, er is niet veel anders op die plek... Maar dit is ook de naam die ik aan het team heb gegeven:
[ afbeelding ]
Danilinho, prima in 352.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
maikon leite, geweldige silver met 5* skillsquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, er is niet veel anders op die plek... Maar dit is ook de naam die ik aan het team heb gegeven:
[ afbeelding ]
ja ik weet, maar ik ben zwaar autistisch en een silver tussen de golds kan nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:48 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
maikon leite, geweldige silver met 5* skills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
sterktequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:57 schreef Spoortie het volgende:
Zo, Liga BBVA blijkbaar in pakjes. Tijd om mijn geluk te beproeven. *duimt*
Je hebt anders wel de beste speler uit t spel gekregenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:05 schreef Spoortie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat andere zooi. Niks van waarde..
Wie? Costa?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je hebt anders wel de beste speler uit t spel gekregen
Als je nog 40/50k hebt zou ik IF Lulic LB doen. Eventueel nog een paar dagen wachten dan is hij nog een stukkie goedkoper.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:10 schreef Spoortie het volgende:
Tja, enige team wat ik heb is dit op het moment;
[ afbeelding ]
En dat speelt echt gewoon heerlijk
Speel op PC. Daar is hij nu rond de 150k..quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je nog 40/50k hebt zou ik IF Lulic LB doen. Eventueel nog een paar dagen wachten dan is hij nog een stukkie goedkoper.
Tja, met gamepad is het gewoon prima. Maar de prijzen enzo zijn echtquote:
Ik hoop voor iedereen uiteraard dat er goed nieuws komt. Het is vervelend als je dan wordt gebeld maar dan is het iemand andersquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog 80 minuten en dan kan het aftellen beginnen.
toen ik de uitslag kreeg gingen we allemaal elkaar bellen om elkaar gek te makenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop voor iedereen uiteraard dat er goed nieuws komt. Het is vervelend als je dan wordt gebeld maar dan is het iemand andersAl is het per school verschillend. Bij ons wist je dat je een her had als je werd gebeld.
Ik wist dat ze bij mij ging vertellen dat ik gezakt was of een her had.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop voor iedereen uiteraard dat er goed nieuws komt. Het is vervelend als je dan wordt gebeld maar dan is het iemand andersAl is het per school verschillend. Bij ons wist je dat je een her had als je werd gebeld.
toen hete je zeker nog Boefjesquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
toen ik de uitslag kreeg gingen we allemaal elkaar bellen om elkaar gek te maken
kloptquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wedden dat je moest lachen om jezelf?
Ik heb het visueelquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wedden dat je moest lachen om jezelf?
Ja, dat was de TT inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
In topic nummer 1000 van FUT12 stond de boefjes van Toefjes
nee hoor, geen spanning hierquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:43 schreef Maver24 het volgende:
vandaag uitslag examens ?, spannend !!,
Never underestimate the power of EA scripting and handicap.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:53 schreef Toefjes het volgende:
Tegen iemand met een 77 chem team met Keane, Crouch in de spits, en verder wat Oostenrijkers en Pro League spelers. Als ik verlies stop ik met Fifa
Muller.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
gundogan of gotze op cam ?
twijfel twijfel
quote:
Je lijkt Fuszy wel, ook al meerdere keren ben je zogenaamd gestopt volgens mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:53 schreef Toefjes het volgende:
Tegen iemand met een 77 chem team met Keane, Crouch in de spits, en verder wat Oostenrijkers en Pro League spelers. Als ik verlies stop ik met Fifa
chemwize not possible. ga voor gundogan. gotze al eens gehadquote:
Nee nee, ik zei: Áls ik verlies. Maar kwam in de eerste minuut 0-1 achter door Keane. Daarna gewoon compleet gedomineerd en 7-1 gewonnen. Tegenstander betichtte me van het hebben van geluk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je lijkt Fuszy wel, ook al meerdere keren ben je zogenaamd gestopt volgens mij
Boy a new wanquote:
En daarom zijn de winkels dicht?quote:
De geld kraan wel.quote:
De NOS doet er sowieso iets mee, of het hele wedstrijden zijn weet ik niet. Eurosport wil dat soort toernooien ook nog wel vaak hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wordt de Confederations cup nog ergens uitgezonden? Misschien komen daar dan ook IFs van uit
marchetti vervangen voor sirigu, de IF als je het geld hebt.quote:
Kan toch nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik zou Taarabt op CAM zetten, die jongen is echt een beest daar.
Komt omdat je alleen maar naar de pace hebt gekeken.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komt omdat je alleen maar naar de 5* hebt gekeken.
oh snapquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komt omdat je alleen maar naar de pace hebt gekeken.
toch blijft die keeper kutquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef zerokil het volgende:
Als ik een pace squad wil maken ga ik echt niet Wallyson en Kelvin gebruiken
Meer een gevalletje 2 skillmoves proberen en bij een 1-0 achterstand LB+Y aangooien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef zerokil het volgende:
Of Taarabt, ik zou er persoonlijk ook niet echt op gelet hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef zerokil het volgende:
Als je het echt om de skills deed, dan had je wel Ronaldinho erin gezetquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef zerokil het volgende:
Krijg je geen 9 chem, oh snap.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je het echt om de skills deed, dan had je wel Ronaldinho erin gezet
Wie dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Thorb het volgende:
Of gaan skillen als je 2-0 voorstaat, doen wel meer fokkers
sowieso skillersquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Thorb het volgende:
Had je tegen mij gespeeld ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sowieso skillersheb maar tegen een aantal gespeeld die het effectief deden dan
![]()
maar al dat gedraai en rondjes draaien als ze 2 meter van je af staan.
Ik kan er geen hout van, dus ik heb bijvoorbeeld altijd wel 4* skillers erin (en Elia), dus als ik lekker voor sta, dan vind ik het wel leuk om het skillen te oefenen. Hoe denk je daar over?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Thorb het volgende:
ook. maar online kom je nog wel eens grotere randdebielen tegenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had je tegen mij gespeeld ?
deze speler zit niet in fout toch ? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189762
ONLY SKILLING WHEN YOU ARE WINNING!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan er geen hout van, dus ik heb bijvoorbeeld altijd wel 4* skillers erin (en Elia), dus als ik lekker voor sta, dan vind ik het wel leuk om het skillen te oefenen. Hoe denk je daar over?
Sliders?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus is dit zijn moeder ofzo
fixedquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
ONLY PRACTICING SKILLING WHEN YOU ARE WINNING!
Als je offline speelt kan je instellingen aanpassen waardoor schoten veel harder gaan of keepers slechter zijn etc.quote:
op youtube zegt het er ook een.quote:
Wat sommige mensen allemaal wel niet over hebben voor een HD PVRquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je offline speelt kan je instellingen aanpassen waardoor schoten veel harder gaan of keepers slechter zijn etc.
Is geen cheat hoor... het is ook gewoon heel makkelijk. Zijn gewoon je instellingen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
op youtube zegt het er ook een.
Die cheats dingen die je kan gebruiken in offline mode zoals schotkracht 99 en snelheid 99 die shit
ja klopt, maar zo kan je het wel omschrijven het is in ieder geval niet eerlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is geen cheat hoor... het is ook gewoon heel makkelijk. Zijn gewoon je instellingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |