PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
chem blijft hetzelfde bij een wissel jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:51 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb een tijdje geen fut gespeeld en ik had nog wat coins over dus heb even een team gemaakt:
[ afbeelding ]
Speelt erg fijn, aanvallend is het geweldig maar verdedigend wordt het middenveld zo overlopen. Ik spaar nog voor een blauwe maher en eriksen.
Ik denk dat emanuelson beter tot zijn recht komt centraal op het middenveld vanwege zijn snelheid en 69 verdedigen, maar dan is de chemistry weer minder.
Als ik tijdens de wedstrijd op pauze druk en maher en emanuelson wissel van positie, blijft de chem dan of spelen ze dan minder?
Iemand ook nog suggesties voor andere posities?
Ik zou het dan bijvoorbeeld zo doen (LCB, CB, keeper heb je wel meer mogelijkheden natuurlijk)quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:51 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb een tijdje geen fut gespeeld en ik had nog wat coins over dus heb even een team gemaakt:
[ afbeelding ]
Speelt erg fijn, aanvallend is het geweldig maar verdedigend wordt het middenveld zo overlopen. Ik spaar nog voor een blauwe maher en eriksen.
Ik denk dat emanuelson beter tot zijn recht komt centraal op het middenveld vanwege zijn snelheid en 69 verdedigen, maar dan is de chemistry weer minder.
Als ik tijdens de wedstrijd op pauze druk en maher en emanuelson wissel van positie, blijft de chem dan of spelen ze dan minder?
Iemand ook nog suggesties voor andere posities?
Ik moet en zal vertonghen in mijn team hebben haha. Maar bedankt voor de suggesties. Ik ga eens kijken wat blauwe lens kost.quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou het dan bijvoorbeeld zo doen (LCB, CB, keeper heb je wel meer mogelijkheden natuurlijk)
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/2052
Ekotto lB eventueel al lijkt hij me niet superquote:Op donderdag 13 juni 2013 03:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik moet en zal vertonghen in mijn team hebben haha. Maar bedankt voor de suggesties. Ik ga eens kijken wat blauwe lens kost.
Die roundhouse kickquote:
Nee, hij weet gewoon niet wie van de twee de "bride" isquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij Jokertjes jawoord van gisteren btw, gaat die ricardo rappen. De beste vriend van Joker dus.
Vragen ze hoe de vriendin van Joker heet, moet ie dat vragen aan de cameraploegNou goede vriend joh
Hahahah die zogenaamde hoek ookquote:
Die is echt prachtig, zie zijn balans ookquote:
Ik kon toentertijd ongeveer al uitrekenen dat ik geslaagd was. Jij?quote:
Kan bijna niet mis gaan denk ik. De vakken waar ik het meest onzeker over was, hebben de hoogste N-termen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kon toentertijd ongeveer al uitrekenen dat ik geslaagd was. Jij?
Ik had overigens niet eens een onvoldoende gehaald uiteindelijkDaar waar ik twijfelde over bijvoorbeeld Nederlands, maar ik had toen de gehele samenvatting niet mee genomen in mijn berekening. Dat bleken best veel punten te zijn
Chillquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan bijna niet mis gaan denk ik. De vakken waar ik het meest onzeker over was, hebben de hoogste N-termen.
sowieso zomerschoolquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Chill
[ afbeelding ]
Kwam voorbij op mijn Facebook(iemand had erop gereageerd, ken hem niet)
Hij zou in FUT waarschijnlijk -25 balance hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die is echt prachtig, zie zijn balans ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |