Je moet je sowieso niet voordoen als iemand anders, hoewel het bij jou eigenlijk wel moet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen is uniek. En ik kan wel heel slecht acteren hoor, dus mijn houding zal ik sowieso niet helemaal camoufleren.
Bedankt man. Dat geeft mijn zelfvertrouwen echt een enorme boost. Had ik net nodig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je sowieso niet voordoen als iemand anders, hoewel het bij jou eigenlijk wel moet.
Was mijn DM niet goed genoeg?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, had je niet meer nodig.
zat in exa te kloten maar jouw genialiteit ontbrak.
hommoquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je sowieso niet voordoen als iemand anders, hoewel het bij jou eigenlijk wel moet.
ah man. ik weet zeker dat ze gelijk verkocht zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt man. Dat geeft mijn zelfvertrouwen echt een enorme boost. Had ik net nodig.
1. Talent - Heb je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen is uniek. En ik kan wel heel slecht acteren hoor, dus mijn houding zal ik sowieso niet helemaal camoufleren.
Maar, je moet morgen dus nog een thuisopdracht maken, motivatiebrief schrijven en een portfolio maken?quote:
je stuurde halloquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was mijn DM niet goed genoeg?
Ik voel me gebruikt
Vandaag alquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar, je moet morgen dus nog een thuisopdracht maken, motivatiebrief schrijven en een portfolio maken?
Jij stuurde hoiquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah man. ik weet zeker dat ze gelijk verkocht zijn.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je gaat, gaan we samen uiteraard.
Ja ik mis een heleboel interesse en inzet. Dat zit in me. Ben gewoon lui en verwend.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Talent - Heb je.
2. Interesse in het vak - mis je.
3. Zelfvertrouwen en inzit - mis je ook.
Talent kan je niet leren, dus wees trots dat je dat hebt. Overige kan je zeker leren, dus werk ervoor.
Ik denk het.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar, je moet morgen dus nog een thuisopdracht maken, motivatiebrief schrijven en een portfolio maken?
redtquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zonder hoop red je het ook wel. jij red het op eigen kracht.
Gelukkig gaat vGaal alles nu overnemen, Pot kan de pot op!quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ben je toch een goede trollquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
middelvingerjohan.gifquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig gaat vGaal alles nu overnemen, Pot kan de pot op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |