Nu heb ik nog nooit zoiets gehad (zal het binnenkort ook wel krijgen).quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet welke vragen ze gaan stellen.
Ik weet niet hoe het bij een intake is voor een studie. Maar bij bedrijven moet dat zeker ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht gewoon je zet alles op een usb stick ofzo. Of je print het uit en pleurt het in een map. Moet je er nog een hele presentatie van maken ook
ook geen sollicitatiegesprekjes voor bijbaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit met portfolio iets gedaan. Vorig jaar wel een soort van intake, maar dat was alleen maar vragen beantwoorden op een computer
Ja dat zal wel danquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zelf zeg je dat je het met je uitstraling niet red. dan moet je dat toch compenseren..
Doe jezelf een plezier en ga morgen eens keihard aan de slag om alles op mooi papier uit te printen en bedenk wat jou inspireert en waarom. Wie je favoriete kunstenaars zijn e.d. Ze moeten een beeld van je krijgen, je moet uniek zijn. Uniek ben je wel, maar ik weet niet op basis van de dingen die ze zoeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel echt zo dom zijn.
Ja dat lijkt me ook wel. Maar dan ga je toch niet de antwoorden helemaal voorbereiden ofzo. Verzin je toch ter plekkequote:Op donderdag 13 juni 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu heb ik nog nooit zoiets gehad (zal het binnenkort ook wel krijgen).
Maar ik kan me zo voorstellen:
Waarom wil je deze opleiding doen?
Wat verwacht je van deze opleiding?
Iets in de trant van wat je ambities zijn?
Dan zoek je dat toch uit? Echt, volgens mij ben jij gewoon een geniale troll.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden het opeens over een thuisopdracht en motivatieformulier. Weet ik veel waar die dingen staan.
Bereid gewoon voor wat je ongeveer wilt zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel. Maar dan ga je toch niet de antwoorden helemaal voorbereiden ofzo. Verzin je toch ter plekke
Welke?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor een mooi nummer die ik een tijd niet gehoord heb op de radio..
Heb één keer gewerkt en toen moest ik solliciteren bij mijn neef en hoefde ik alleen maar mijn ID mee te nemen en kreeg ik een rondleiding.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook geen sollicitatiegesprekjes voor bijbaan?
ik wou dat ik zo goed was.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zoek je dat toch uit? Echt, volgens mij ben jij gewoon een geniale troll.
oh ok dat is wel jammer danquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb één keer gewerkt en toen moest ik solliciteren bij mijn neef en hoefde ik alleen maar mijn ID mee te nemen en kreeg ik een rondleiding.
Iedereen is uniekquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en ga morgen eens keihard aan de slag om alles op mooi papier uit te printen en bedenk wat jou inspireert en waarom. Wie je favoriete kunstenaars zijn e.d. Ze moeten een beeld van je krijgen, je moet uniek zijn. Uniek ben je wel, maar ik weet niet op basis van de dingen die ze zoeken.
Ik heb toch ook een mail gestuurd. Als zij nu wat terugsturen met waar dat staat kan ik ook weer verder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zoek je dat toch uit? Echt, volgens mij ben jij gewoon een geniale troll.
Oh, ik luister eigenlijk dagelijks Macklemore maar dat nummer heb ik uit m'n playlist gezet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thrift shop
'This is fucking awesome' niet herkennen
ja, had je niet meer nodig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb je allang terug geDM't, waarom negeer je me? Was mijn antwoord niet goed genoeg?
Grafisch vormgever in Amsterdam.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar en welke studie ga je ook alweer intake voor doen JR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |