wat een liefje!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_twee_hoofden__.html
HEB JIJ OOK UIT HET ZWEMBAD GEDRONKEN??quote:
Ermahgerd je hebt gelijkquote:
WAAROM HADDEN WE DIE NIET IN HET ABC?quote:
Zekers, dat is het diner + show arrangement!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, ze worden ook massaal verkracht zodra ze krols zijn. Naast je tafeltje op het terras waar je net een hap van je saganaki neemt, bijvoorbeeld.
DAT DACHT IK DUS OOK TOEN!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAROM HADDEN WE DIE NIET IN HET ABC?![]()
ah, voorlopig dus lekker blijven zitten! Wat komt, dat komtquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bedrijf is onder voorbehoud verkocht. Qua huis weten we het nog steeds nietmaar zolang er niks bekend is kunnen we blijven waar we zitten
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Molo het volgende:
MSS, gij faalhaas! Je hebt zeker op die Ibn Ghaldoun Islam school gezeten he?
Zelfs Spees was het er over eens dat dat matig zou zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde de autisten over de zeik helpen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zekers, dat is het diner + show arrangement!
Nee?
IK FAAL OP ALLE FRONTEN DES LEVENSquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfs Spees was het er over eens dat dat matig zou zijn![]()
JE WEET GEWOON NIET HOE HET ALFABET WERKT, GEEF HET MAAR TOE!
We kwamen er achteraf achter dat we meer bazendingen mistenquote:
MRAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWquote:
Ja precies. Maar duidelijkheid zou ook wel fijn zijn. Zo wilden we een veranda bouwen maar toch maar niet gedaan omdat het maar tijdelijk zou zijn. We hadden al 7 jaar een veranda kunnen hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, voorlopig dus lekker blijven zitten! Wat komt, dat komt
Qualität en Quacken????quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met Quote en Quasi. Wat eigenlijk maar wanhoopspogingen waren omdat de Q zo'n aidsletter is
ja zeker, das absoluut zo. Volgende huis dan maar duidelijkheid én een veranda?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja precies. Maar duidelijkheid zou ook wel fijn zijn. Zo wilden we een veranda bouwen maar toch maar niet gedaan omdat het maar tijdelijk zou zijn. We hadden al 7 jaar een veranda kunnen hebben
Is absoluut wel de planningquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
ja zeker, das absoluut zo. Volgende huis dan maar duidelijkheid én een veranda?
De Q is van QualiTETquote:
JE UI IS HEUL ANDERS, BENDE GIJ ZEKER MČNOH NOG WEL DAN????quote:
JE MIST DE IS! *kraskras*quote:
Stelletjeee autisteeeeeequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
JE UI IS HEUL ANDERS, BENDE GIJ ZEKER MČNOH NOG WEL DAN????
En quasi-matige kutletterquote:
*Likequote:
Garpige feitjes over Mss:quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel weer in een hoekje krassen janken.
In een hoekje op een meet uiteraard.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Mss het volgende:
Volgende meet is in een ronde kamer!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Mss het volgende:
en houdt stiekem wel van negersquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Garpige feitjes over Mss:
- faalt in pakketjes krijgen
- jankt op meets
- kent het alfabet niet
Hij is wel heel tof geworden, maar ik vond die kwart die je toen af had al eruitzien als heel veel werk D:quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Schaar...voorlopig moet ik er niet aan denken om nog zo'n jurkje te gaan maken. Ik weet dat je 'm leuk vond maar daimn! Wat een werk!! Ik ben blij dat ie af is
met Joannaquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgende meet is in een ronde kamer!!
Nu ff niet meerquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is wel heel tof geworden, maar ik vond die kwart die je toen af had al eruitzien als heel veel werk D:
Doe ook nog even een aan-pic op fb!
- heeft aids?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Garpige feitjes over Mss:
- faalt in pakketjes krijgen
- jankt op meets
- kent het alfabet niet
Godsamme dat moet een goed gevoel gevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je buienalarm zo begint te loeien. En dan blijkt dat ie nog op eindhoven staat ingesteld
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgende meet is in een ronde kamer!!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je buienalarm zo begint te loeien. En dan blijkt dat ie nog op eindhoven staat ingesteld
rietietiedelietietietietiediequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dansen met een tafel op je hoofd![]()
Oeh of we laten het Lin doen en dan met de tafel op d'r tetten
O ja aids en tetten. Maar vooral dat alfabet!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
- heeft aids?
EN NIKS OVER MIJN TETTEN HOE KEN DAT?
huuuuuuhquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat een pousse je nog flink kan verwonden met die ene klauw als je hem in zo'n tas stoptquote:
hoe sta jij tegenover een kip/watermeloen-dieet?quote:
DA'S KARMA OMDAT JE DE AUTISTEN VAN SLAG MAAKTE!quote:
en je eet tartaartjes en spinazie zonder aardappels ermahgerdquote:
vergeet de tanden nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat een pousse je nog flink kan verwonden met die ene klauw als je hem in zo'n tas stopt
Ik lollerde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nederlanders maken gewoon graag garpers over Duitsers
en dan is ze nog half Limburger ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Maak een filmpjequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat een pousse je nog flink kan verwonden met die ene klauw als je hem in zo'n tas stopt
ik ben onderhand wel toe aan wat groente, overigensquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
en je eet tartaartjes en spinazie zonder aardappels ermahgerd![]()
![]()
![]()
(nee?![]()
)
eet velen platgespoten plofkip veur den hormonenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak een filmpje
EN GODVERDOMME 80C
Grote tetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak een filmpje
EN GODVERDOMME 80C
feta en souvlaki is ook groente!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben onderhand wel toe aan wat groente, overigens
Nee er lagen nog aardappelkroketjes in de vriezerquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
en je eet tartaartjes en spinazie zonder aardappels ermahgerd![]()
![]()
![]()
(nee?![]()
)
chubby chickquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak een filmpje
EN GODVERDOMME 80C
quote:
Oh waitquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
whuttttttquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee er lagen nog aardappelkroketjes in de vriezer
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan is ze nog half Limburger ook
Bwhehehehehe
ze is pas in de pubertijd gekomen manquote:
Dat is Bami jongequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
whutttttt![]()
![]()
![]()
en dat voor een arme student!!!
Pssht, de verjaardagen in maart staan ook niet op volgordequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Bami en Dico staan al die tijd al verkeerd om in de database
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is Bami jonge.
Ik ben binnenkort misschien helemaal geen student meer, alleen maar arm
mijn internet is te traag, zag het net pasquote:
Zulks een matige autist ben ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Pssht, de verjaardagen in maart staan ook niet op volgorde
arme bbquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, bb komt uit bad, ik moet weer batsen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik hier in Kontarena sneller internet dan jij???quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn internet is te traag, zag het net pas
she can pausequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
omnomnom!!!!
[ afbeelding ]
kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjdige stukje vlees, kip!
enig idee wanneer je duidelijkheid krijgt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah, die kans is klein hoor, maar ik moet gewoon afwachten.
Die geef ik in gedroogde versie nog wel eens aan de poetelquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
omnomnom!!!!
[ afbeelding ]
kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjdige stukje vlees, kip!
storing op de lijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik hier in Kontarena sneller internet dan jij???![]()
Kont arena zo heet ons toilet tijdens een diarree uitbraakquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij zit serieus in Kont-Arena?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd ik heb vandaag een poetel met een achterpoot te weinig ontmoetquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die geef ik in gedroogde versie nog wel eens aan de poetel
ik heb het weleens bij de Chinees gegeten maar ik vind er geen reet aan, taaie bende met te weinig vlees om eraf te knagenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die geef ik in gedroogde versie nog wel eens aan de poetel
ik had ook velen giechelsquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kont arena zo heet ons toilet tijdens een diarree uitbraak
Nope. Hij zei dat als ik over een week of twee nog niks gehoord had dat ik dan even contact moest opnemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
enig idee wanneer je duidelijkheid krijgt?
Ermagerd heb je hem gevangen en meegenomen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd ik heb vandaag een poetel met een achterpoot te weinig ontmoethij was wel velen blij
nee mijn koffer zat al vol kattenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd heb je hem gevangen en meegenomen?![]()
godsamme, ik zou daar echt niet tegen kunnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope. Hij zei dat als ik over een week of twee nog niks gehoord had dat ik dan even contact moest opnemen.
BB heeft toch ook een kofferquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee mijn koffer zat al vol katten
om m weer uit te balanceren?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
En anders haal je er gewoon nog een poot vanaf
't Is wel een beetje minder geworden maar we doen ons bestquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
Mag ik Maisnon trouwens even becomplimenteren met het behouden van het goeden van een vent, namelijk de matigen humor![]()
![]()
en dan thuis er weer aan monteren, gewoon bij Ikea even de manual downloadenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
En anders haal je er gewoon nog een poot vanaf
Ja, ik heb niet echt een keuze denk ik. Ik vind het vooral heel erg gay eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, ik zou daar echt niet tegen kunnen
Hulde daarvoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't Is wel een beetje minder geworden maar we doen ons best
kan prima! Kijk maar naar dezen topicquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey jij hebt vandaag heul geen woordgrappen gemaakt tijdens het wokkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
nee das waar...quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt een keuze denk ik. Ik vind het vooral heel erg gay eigenlijk.
gaan jullie al samen uiteten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hey jij hebt vandaag heul geen woordgrappen gemaakt tijdens het wokken
Ja, ik vind het ook echt een hele bizarre regeling, ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
nee das waar...
had je je boeken nog trouwens?
Nee slecht he! Maar ik was er ook niet helemaal bij en het was zo kortquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hey jij hebt vandaag heul geen woordgrappen gemaakt tijdens het wokken
Ja kwam toevallig zo uit want ik moest in Eindje werken en toen naar een kamer kijken wat niet door ging. Maar toch lekkere kip op en mandy gered van lippenstift voortandenquote:
hoop dat het goed komt meisquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook echt een hele bizarre regeling, ik had er ook nog nooit van gehoord.
Een gedeelte, maar andere school en alles, dus verwacht er niet veel aan te hebben. Die heb ik in het stagejaar ook niet nodig,
Mijn eerste keer ooit en dan moet Maisnon dat meteen zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja kwam toevallig zo uit want ik moest in Eindje werken en toen naar een kamer kijken wat niet door ging. Maar toch lekkere kip op en mandy gered van lippenstift voortanden
Ja omdat het niet ging lukken om samen met spees in de middag iets te drinken, en nu hadden we dit gister even afgesproken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
Een mini-meet zonder vooraankondiging of Tetpics
I haz a dissapoint
Ik heb een verzoek ingediend ja, denk dat het toch het beste is. Heb alleen van de week te horen gekregen dat studieresultaten maar 5 jaar geldig zijn, dus dat ze me in principe mogen weigeren....quote:
Milaquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
God, Resident Evil is wel de grote Mila Jojojojojovietsjj show geworden he?
Jup. En toch moet ik vijf nu ook zien. Gewoon omdat goede herinneringen aan de reeks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
God, Resident Evil is wel de grote Mila Jojojojojovietsjj show geworden he?
http://www.kaasmarkt.nl/c(...)g=1&menu=1&submenu=7quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben te Hollands voor deze discussie.
Mja, en anders misschien deeltijdopleiding gaan doen. Of ES deeltijd doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
hoop dat het goed komt meis
kijk anders ook even naar NCOI/LOI mogelijkheden. Is mindere optie, dat snap ik, maar goed om al je opties beteje te weten
Maar ik gebruik het ironischquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wil je eindhoven alsteblieft geen eindje noemen? Dan kan je evengoed meteen "IMPORT" op je voorhoofd tatoeëren
Die was briljant ja.quote:
ik duim!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een verzoek ingediend ja, denk dat het toch het beste is. Heb alleen van de week te horen gekregen dat studieresultaten maar 5 jaar geldig zijn, dus dat ze me in principe mogen weigeren....
Dus gruwelijke onzekerheid hier en ik moet maar afwachten wat ze doen.
FIFT ELUMUNT JONGEquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die was briljant ja.
Wat was die film nog maar weer? 12 Monkeys?
Oh ja. Niet de stad in dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.kaasmarkt.nl/c(...)g=1&menu=1&submenu=7
gelukkig is er a.s. vrijdag weer kaasmarkt voor jou
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
Elke Eindhovense noemt eindhoven eindhoven. Of ein-too-fuh, dat mag ook. Eindje wordt enkel gebezigd door studenten die tijdelijk onze enclave bevolken.
net als mensen die damsco zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
Elke Eindhovense noemt eindhoven eindhoven. Of ein-too-fuh, dat mag ook. Eindje wordt enkel gebezigd door studenten die tijdelijk onze enclave bevolken.
Het is je vergeven, velen Brucefilms.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja...het vijfde element...damn zovelen flims...
Dat dan weer wel. Maar ik ben geen Mokummerquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat doen ze ook. Alhoewel mokum wel mag toch, als echte mokummer?
De kaasmarkt Alkmaar vindt in 2013 plaats vanquote:
Ik wilde graag emogiffen, nu voel ik mij velen beter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leg eens uit space? Ik vat m even niet?
Brucequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is je vergeven, velen Brucefilms.
80?????quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik was deze film aan het kijkenzo grappig
Met Gene Wilder die echt al 80 is schijnbaar
"binnen de ring"quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat doen ze ook. Alhoewel mokum wel mag toch, als echte mokummer?
okayquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde graag emogiffen, nu voel ik mij velen beter.
roffaquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Note to self: eindje, tillie en damsco
Ja dat. Maar Brucequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is je vergeven, velen Brucefilms.
Weet je hoe kut, alles is tyfusdruk dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
De kaasmarkt Alkmaar vindt in 2013 plaats van
29 maart tot en met 6 september,
iedere vrijdag van 10 tot 12.30 uur op het Waagplein.
Duizenden bezoekers vanuit de hele wereld
komen speciaal naar Alkmaar voor de
kaasmarkt. Het is dan ook een bijzonder
schouwspel met een plein vol kaas en sjouwende kaasdragers.
Sinds 1593 wordt de kaasmarkt gehouden op het Waagplein in Alkmaar.
Programma (onder voorbehoud):
09.50 u: de toeristen worden welkom geheten
09.55 u: de belluider wordt geīntroduceerd 10.00 u:
de bel wordt geluid en de markt is geopend
10.05 – 10.50 u: mondelinge uitleg voor de
bezoekers in het Nederlands, Duits, Engels en Frans
10.50 – 11.15 u: het carillon wordt bespeeld
11.20 – 12.05 u: mondelinge uitleg voor de
bezoekers in het Nederlands, Duits, Engels en Frans
12.15 – 12.45 u: het carillon wordt bespeeld
12.30 u. einde kaasmarkt Waagplein, Alkmaar
whehehehe, ik herinner me ineens dat ik als kind ook verkleed van die kazen heb staan sjouwen![]()
allemaal Duitsers en Jappen zeker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je hoe kut, alles is tyfusdruk dan.
batse!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga nu slapen / batsen. Was weer gezelligtot snel!
Jupquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
Was Gene Wilder niet de eerste Willy Wonka?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga nu slapen / batsen. Was weer gezelligtot snel!
gelukkig wordt er bezuinigd dus minder bejaarden met scootmobiels. Voor sommigen is dat ook maar beter ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het stikt de laatste tijd trouwens van de asociale mensen in scootmobiels. Dat wanneer je in de stad loopt naar je hoofd geschreeuwd krijgt dat je aan de kant moet. Ja flikker lekker op met je kuthoofd, in een winkelstraat hoef je niet met 30km per uur tussen de mensen door te scheurenkut tokkies.
Mag niet eens ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het stikt de laatste tijd trouwens van de asociale mensen in scootmobiels. Dat wanneer je in de stad loopt naar je hoofd geschreeuwd krijgt dat je aan de kant moet. Ja flikker lekker op met je kuthoofd, in een winkelstraat hoef je niet met 30km per uur tussen de mensen door te scheurenkut tokkies.
Die mensen zijn niet eens bejaardquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
gelukkig wordt er bezuinigd dus minder bejaarden met scootmobiels. Voor sommigen is dat ook maar beter ook
Ik gok maar zo dat het niet eens de bejaarden zijn maar de minder sociale medemens die het toch voor elkaar krijgt een scootmobiel te bemachtigen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
gelukkig wordt er bezuinigd dus minder bejaarden met scootmobiels. Voor sommigen is dat ook maar beter ook
"ja maar gehandicapt" en er dan mee weg komenquote:
al is het tegenwoordig (per gemeente verschillend overigens) knap moeilijk, ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gok maar zo dat het niet eens de bejaarden zijn maar de minder sociale medemens die het toch voor elkaar krijgt een scootmobiel te bemachtigen.
goeie films uit dat tijdperk jaquote:
Die zouden echt pech hebben met mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
"ja maar gehandicapt" en er dan mee weg komen
checkquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zouden echt pech hebben met mij.
Ze kennen hun wegen en hebben een heel netwerk wat aan elkaar uitlegt HOE ze dat voor elkaar moeten krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
al is het tegenwoordig (per gemeente verschillend overigens) knap moeilijk, ik vrees dat je gelijk hebt
Van die dikke negerinnen die aangescheurd komen met de scootmobiel, afstappen, bij de coffeeshop naar binnen lopen en met het wegrijden bijna de fietsers van het fietspad rijdenquote:
gelukkig hebben ze aan mij dan een slechte, want ik bel de gemeente gewoon als ik het niet nodig vindquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze kennen hun wegen en hebben een heel netwerk wat aan elkaar uitlegt HOE ze dat voor elkaar moeten krijgen.
je vergeet de 3 kinderen achterop en de Action tassen aan het stuur terwijl ze zitten te bellenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van die dikke negerinnen die aangescheurd komen met de scootmobiel, afstappen, bij de coffeeshop naar binnen lopen en met het wegrijden bijna de fietsers van het fietspad rijden
alleen krijg je daar geen scootmobiels maar moet je zelf lappen, dat maakt wel verschilquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef Puckzzz het volgende:
In Amerika schijnt het nog erger te zijn met al die obese tokkies daaro.
Dan zijn ze daar vast goedkoper...quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
alleen krijg je daar geen scootmobiels maar moet je zelf lappen, dat maakt wel verschil
ja das dan alleen weer een vooroordeel wat regelmatig niet helemaal kloptquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja mensen die gewoon uitstappen inderdaad
Ik snap wel dat je niet 24/7 in dat ding hoeft te zitten maar die mensen lopen dan iets te makkelijk naar mijn zin.
Net zoals taart, stomme kut tokkiegrapje taart
voor de mensen die het leuk vindenquote:Ha die student!
Er staat een nieuw college ingeroosterd bij de Universiteit van Nederland: sociologie. Onze hoogleraar van de avond werd door studentenblad Folia onlangs 'de meest geliefde socioloog van de Universiteit van Amsterdam' genoemd. Je kunt voor één avond student van hem zijn.
Mensen zijn eigenlijk als een groep spreeuwen, zegt Professor van Heerikhuizen. Iedereen handelt als individu, maar uiteindelijk beweegt de groep vooral als geheel. Om de wereld om je heen te kunnen begrijpen *moet* je iets van sociologie weten.
- Hoe komt het Katholieken vaker zelfmoord plegen dan Joden?
- Was vroeger wel echt alles beter?
- Hoe kan het Nederlands elftal als vervanging dienen voor Jezus Christus?
- En wat maakt onze moderne samenleving zo anders dan de vorige samenlevingen?
Een van de leukste docenten van de Universiteit van Amsterdam laat je voor één avond student sociologie zijn.
Bart van Heerikhuizen is zo'n docent die door generaties studenten omarmd wordt. Hij was docent van het jaar aan de UvA in 2010 en heeft in april de uni gedag gezegd. Bij ons geeft hij nog een keer college.
Ik hoop je aanstaande dinsdag 18 juni te mogen ontvangen in AIR, Amsterdam (Amstelstraat 24). Deuren (en bar) gaan open om 19:15. En weer dicht om stipt 20:00. Dan begint het college.
Van de kaartverkoop betalen we de zaalhuur. Kaarten koop je hier voor een tientje per stuk.
Zie je dinsdag op college!
Alexander Klöpping
Rector Magnificus
Universiteit van Nederland
Naja dat kan, maar het lijkt mij niet dat je lekker relaxed met je benen over elkaar op je scootmobiel zit en door de winkelstraat loopt te karrenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das dan alleen weer een vooroordeel wat regelmatig niet helemaal klopt
die mensen kunenn misschien 15 meter goed lopen, om daarna half dubbel te vouwen van de pijn/krachtverlies/whatever
nope, dat zie je niet altijd, ligt heel erg aan de aandoening/reden voor verminderd loopvermogen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat kan, maar het lijkt mij niet dat je lekker relaxed met je benen over elkaar op je scootmobiel zit en door de winkelstraat loopt te karren
Je ziet toch wel verschil tussen mensen die als een kievit lopen of mensen die er zichtbaar moeite voor doenik heb t niet over 3 stappen.
Naja care of ze wel of niet terecht een scootmobiel hebben dan, de tokkies die niet normaal kunnen doen mogen deaudtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, dat zie je niet altijd, ligt heel erg aan de aandoening/reden voor verminderd loopvermogen.
Neemt niet weg dat er in het verleden veel teveel mensen veel te makkelijk aan scootmobiels gekomen zijn en daar dus niet noodzakelijk indicatie voor hebben.
ja dat ben ik volledig met je eens hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja care of ze wel of niet terecht een scootmobiel hebben dan, de tokkies die niet normaal kunnen doen mogen deaudt
En je moet wel aan de kant als je ledematen je lief zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n ding nodig hebben staat los van mensen omver karren.
precies, daar heb ik immers mijn auto al voorquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n ding nodig hebben staat los van mensen omver karren.
Maar daarmee mag je niet in de binnenstad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
precies, daar heb ik immers mijn auto al voor
yep.... de grijze brigadequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso die instelling van velen bejaarden'ik mag/moet ..... Want ik ben oud'.
How
About
No
mogen, mogen, das relatief. Gewoon zo hard scheuren dat je kunt beweren dat je de bordjes met "30" niet hebt gezienquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar daarmee mag je niet in de binnenstad.
Zoveel gemiste kansen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
precies, daar heb ik immers mijn auto al voor
Als het vriendelijke mensen zijn dan heb er echt GEEN moeite mee om iemand voor te laten om wat voor reden dan ook, maar ga godverdomme niet voordringen en janken over de jeugd van tegenwoordig als je commentaar krijgt, godsamme zegquote:
yep, die zijn gruwelijk irritant... ik kan het dan ook niet laten om ze nog net eeeeeven iets langer te laten wachten dan strikt nodigquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het vriendelijke mensen zijn dan heb er echt GEEN moeite mee om iemand voor te laten om wat voor reden dan ook, maar ga godverdomme niet voordringen en janken over de jeugd van tegenwoordig als je commentaar krijgt, godsamme zeg
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, die zijn gruwelijk irritant... ik kan het dan ook niet laten om ze nog net eeeeeven iets langer te laten wachten dan strikt nodig
Tot het "pffffff-zucht-erger-steun-kreun-zucht" stadium duidelijk hoorbaar ebreikt is bij die figuren
"Kijk Mieke, daar heb je de dorpsgek Spees weer, die arme meid, en wat sneu voor haar moeder ook he, dat ze "zo" geworden isquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik loop voortaan tegen mensen aan als ik ze dat ze mij goed zien aankomen en zelf ook geen centimeter aan de kant gaan. Ik ben gekke henkie niet
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef Molo het volgende:
[..]
"Kijk Mieke, daar heb je de dorpsgek Spees weer, die arme meid, en wat sneu voor haar moeder ook he, dat ze "zo" geworden is"
fuckerdiefuckfuckfuck zegquote:nu.nl
Gepubliceerd:
Laatste update: 12 juni 2013 23:32
12 juni 2013 23:45
Deel:
TW
FB
'Al eerder gesjoemel met examens op Ibn Ghaldoun'
Ook in 2010 is gesjoemeld met examens op de Rotterdamse scholengemeenschap Ibn Ghaldoun. Dat bevestigde rector Bart Renders woensdagavond in Knevel & Van den Brink.
Foto: ANP
Volgens Renders betrof het toen gesjoemel met examencorrecties, waarna twee docenten werden ontslagen.
Renders noemt dat een op zichzelf staand incident.
De rector zegt over de gestolen examens waar de kwestie dit jaar over gaat, dat hij geen idee heeft hoe de diefstal heeft kunnen gebeuren. ''Kennelijk zijn de paketten opengemaakt, gefotografeerd en weer dicht gemaakt'', stelt Renders. Hij vermoedt dat het mogelijk in de meivakantie gebeurd is: ''De examens zijn geleverd op 17 april en de examens starten na de meivakantie.''
Lollerquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef Molo het volgende:
[..]
"Kijk Mieke, daar heb je de dorpsgek Spees weer, die arme meid, en wat sneu voor haar moeder ook he, dat ze "zo" geworden is"
Ja klopt. Heel slecht ging het ook niet, heb wel veel dingen bewust gedaan, als een 'kiezen uit het minste kwaad', maar toch. Echt trots hoef ik er niet op te zijnquote:
Ja dat liedje van alt-j gaat over matilda en leonquote:
ik snap je wel hoor, maar dat is ook een van de redenen dat ik niet meer naar koopavond of koopzondag ga in R'dam of Den Haagquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Loller
Naja voorbeeld:
Als 2-3 mensen naast elkaar lopen, en je ziet dat zij jou zien. Dan kunnen zij zich ook een beetje aanpassen en aan de kant gaan, ik ben de koningin niet maar je ziet imo wel of iemand wel of niet moeite doet om aan de kant te gaan. Als je namelijk op al die mensen moet letten die niet aan de kant gaan dan loop je de dubbele afstand dan nodig is omdat zigzag alles.
Oke ik ben ster in uitleggen, nothet klinkt zo goed in mijn hoofd
U get my point, no?
Stil blijven staan is soms ook wel leuk, dan moeten ze om je heen
je hebt bewust gekozen, das heel wat. Soms kun je ook bewust kiezen om over je grenzen te gaan, als je daarna weer bewust kiest voor wat je wilt bereiken is er niks aan de hand. Ge bent een mens en zo hoort een leerproces te zijn, is heel menselijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt. Heel slecht ging het ook niet, heb wel veel dingen bewust gedaan, als een 'kiezen uit het minste kwaad', maar toch. Echt trots hoef ik er niet op te zijn.
Je legt het prima uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Loller
Naja voorbeeld:
Als 2-3 mensen naast elkaar lopen, en je ziet dat zij jou zien. Dan kunnen zij zich ook een beetje aanpassen en aan de kant gaan, ik ben de koningin niet maar je ziet imo wel of iemand wel of niet moeite doet om aan de kant te gaan. Als je namelijk op al die mensen moet letten die niet aan de kant gaan dan loop je de dubbele afstand dan nodig is omdat zigzag alles.
Oke ik ben ster in uitleggen, nothet klinkt zo goed in mijn hoofd
U get my point, no?
Stil blijven staan is soms ook wel leuk, dan moeten ze om je heen
ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken en geluid stond uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat liedje van alt-j gaat over matilda en leon
Vooral de zin 'put the grenade pin in your hand so you understand who's boss' vind ik tofvan dat einde van de film
Oh die dagen en tijden mijd ik ook hoor, maar dit gebeurt ook op een normale dag en niet in een drukke winkelstraat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap je wel hoor, maar dat is ook een van de redenen dat ik niet meer naar koopavond of koopzondag ga in R'dam of Den Haag
ik mag dan wel met mensen werken, eigenlijk heb ik een schurfthekel aan mensen
ik tik mensen nét even aan en kijk ze dan boos aanquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je legt het prima uit.
Ik ben dan wel zo dat ik uiteindelijk ze zigzag doe. Maar wel met minimale ruimte er omheen...
Ik ga niet voluit beuken, maar wel nog zo even met de zijkantquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je legt het prima uit.
Ik ben dan wel zo dat ik uiteindelijk ze zigzag doe. Maar wel met minimale ruimte er omheen...
DITTTTquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD MIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idem!!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat.. *POK* en dan bewust aankijken en met een arrogante blik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet voluit beuken, maar wel nog zo even met de zijkant![]()
GOTTA LOVE QUOTES!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik op zo'n moment vaak al te sjaggo voor. Dat gaat geheid problemen opleverenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar serieus, ga eens stilstaan, dan moeten ze wel om je heen. Dat is nog leuker
En ze dan heel dom recht in hun ogen aankijken. Die tactiek heb ik van brum geleerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ben ik op zo'n moment vaak al te sjaggo voor. Dat gaat geheid problemen opleveren
Laat ze mij dat eens uitleggen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze kennen hun wegen en hebben een heel netwerk wat aan elkaar uitlegt HOE ze dat voor elkaar moeten krijgen.
Zodat jij ook door de binnenstad kan crossen zekerquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Laat ze mij dat eens uitleggen?
Lolwhut? Wat voor mongolen doen dat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja want de eerstvolgende die tegen me zegt dat ik ff door moet lopen terwijl ik me krukken voortworstel krijgt een kruk rectaal ingebracht
Dan maar lekker crossen op de scoot
Klinkt wel enigszins herkenbaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat.. *POK* en dan bewust aankijken en met een arrogante blik.
Zo ben ik dan ook wel weer
Wut? Doorlopen op krukken? Idiotenquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja want de eerstvolgende die tegen me zegt dat ik ff door moet lopen terwijl ik me krukken voortworstel krijgt een kruk rectaal ingebracht
Dan maar lekker crossen op de scoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |