ben je klein dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh tot je 21e groei je nogIk hou hoop.
Nee joh, aan elke ledemaat een touw en daar paarden aan laten trekken.quote:
Tot je 21ste ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh tot je 21e groei je nogIk hou hoop.
Een wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik naar dit soort grapjes moet luisteren stap ik wel een een Duitse trein hoor...
Zouden er werkelijk mensen zijn die dit aanschaffen?quote:
Het is niet echt gekkiequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zouden er werkelijk mensen zijn die dit aanschaffen?
Wij praten hier over het Philipsstadion. Het zou er niet misstaan, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jochie was bij puberruilquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Al is het erge dat Feyenoorders deze foto als iets superleuks zien, en ik het als iets kwaads post.
Ja maar vooral zijn zus. Tenenkrommende tv.quote:
Stond in mijn maatschappijleer boek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Al is het erge dat Feyenoorders deze foto als iets superleuks zien, en ik het als iets kwaads post.
terecht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me wel zo'n wijf die moest janken omdat ze Amsterdam in moest.
Ik ben 3x in Amsterdam geweest. Pauper stad. 2x in Nemo en 1x bij de JC schaal van AZ toen 5 jaar terug ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zat vroeger achter de ramenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |