Beetje vergelijkbaar met deze stoere chick:quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee, jij was een meer een stoere chick he? Stoer is immers ook sexy!
Ja. Wel vrouwelijke oorbel!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met deze stoere chick:
[ afbeelding ]
Ja, alleen als ik een feestje heb hequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja. Wel vrouwelijke oorbel!
Ziet er wel uit als kek tuinfeest. Party hardy als ik zo dat tafeltje zie!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik een feestje heb he
Ja, was echt tè gek! Verhalen man man, je had erbij moeten zijn. De chips was er wel trouwens hoor, maar die staat op een ander tafeltje. Dit was alleen voor de drank.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ziet er wel uit als kek tuinfeest. Party hardy als ik zo dat tafeltje zie!
Misschien had je me moeten vragen dan? Alsof ik een feestje afsla...quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, was echt tè gek! Verhalen man man, je had erbij moeten zijn. De chips was er wel trouwens hoor, maar die staat op een ander tafeltje. Dit was alleen voor de drank.
Nu nog die PS4 zelf betalen en we zijn bijna tevreden, neemt niet weg dat we er over door blijven zeiken tot in lengte van dagen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, heb m'n PS3 naar mijn broertjes gebracht hoor. Eindelijk jullie zin, fggts?![]()
Die hoef ik niet zelf betalen, want die krijg ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu nog die PS4 zelf betalen en we zijn bijna tevreden, neemt niet weg dat we er over door blijven zeiken tot in lengte van dagen.
Dan moet ik je verwend blijven noemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die hoef ik niet zelf betalen, want die krijg ik.
En eigen woonruimte zoeken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu nog die PS4 zelf betalen en we zijn bijna tevreden, neemt niet weg dat we er over door blijven zeiken tot in lengte van dagen.
Cartman jokes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:05 schreef vipergts het volgende:
Gewoon aan je moeder vragen of je d'r lippenstift mag lenen. Dan zie je er tenminste mooi uit de volgende keer dat ze je naaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |