Omdat ik wat gepresteerd had. Wat heeft mijn broertje gepresteerd t.o.v. mij? Niks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat ding wat je zelf ook maar hebt gekregen?
Da's ook een manier om te zeggen dat je er inhoudelijk niet meer tegenop kunt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met je in discussie, zonder van mijn tijd.
Wat heb jij precies gepresteerd dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat ik wat gepresteerd had. Wat heeft mijn broertje gepresteerd t.o.v. mij? Niks.
Hij is toch waarschijnlijk geslaagd zei je? En dan nog krijgt ie minder dan jij. Jij kreeg toen het nieuwste van het nieuwste, hij krijgt een gebruikt afdankertje van jou.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat ik wat gepresteerd had. Wat heeft mijn broertje gepresteerd t.o.v. mij? Niks.
Zoals ik vroeger altijd al zei: Talk to the hand.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's ook een manier om te zeggen dat je er inhoudelijk niet meer tegenop kunt.
Het zal wel joh, ik ga niet met jou in discussie met je waardeloze argumenten dit dat. Mijn vader is wel een topvent ja maar soms is hij zo gierig niet te geloven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is toch waarschijnlijk geslaagd zei je? En dan nog krijgt ie minder dan jij. Jij kreeg toen het nieuwste van het nieuwste, hij krijgt een gebruikt afdankertje van jou.
Bovendien de TT klopt niet, want je pa gunt het jou van harte, maar hij gunt het jou en je (toekomstige) omgeving ook dat je eens wat minder egoïstisch en egocentrisch gaat denken. Topvent die pa van jou.
Ik bedank voor de eer, ik praat alleen met mensen die het inhoudelijk houden. Wat dat betreft ben jij al met de staart tussen de benen afgehaakt. Ik kan nu wel weer iets gevats posten op dat plaatje (wat een moeite die je doet zeg, voor iemand met wie niet meer wenst te discussiërenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zoals ik vroeger altijd al zei: Talk to the hand.
[ afbeelding ]
Als die argumenten zo waardeloos zijn dan zie ik ze graag gepareerd met tegenargumenten, maar die hebben je niet en daarom neem de simpelste weg, lekker goedkoop (en zwak) een onderbouwd ad hominemmetje plaatsen over mijn argumentatie en je vingers in je oren steken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het zal wel joh, ik ga niet met jou in discussie met je waardeloze argumenten dit dat.
Kennelijk heb je een slechte invloed op hem.quote:Mijn vader is wel een topvent ja maar soms is hij zo gierig niet te geloven.
En dan je PS3 weg moeten geven voordat je de PS4 krijgt? Ik zou m'n vader aangeven voor psychische mishandeling.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan je PS3 weg moeten geven voordat je de PS4 krijgt? Ik zou m'n vader aangeven voor psychische mishandeling.
Je bent wel snel vol van jezelf, lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Komt er een spammen via DM hoorWil je dit ergens anders wereldkundig maken en niet in mijn topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Komt er een spammen via DM hoorJe hebt er nog een, kuiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Roep d'r maar een mod bij, wellicht dat iedereen bij jou thuis naar je pijpen danst, hier niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wil je dit ergens anders wereldkundig maken en niet in mijn topic.
Zoals ik ook al via de DM zei, schelden en iemand dom noemen kan iedereen. Ik ga liever voor een beetje niveau en argumentatie. En kom dan vooral niet aanzetten dat je eigenlijk een troll was bent, uiteraard trollde je tot op zekere hoogte, maar je behoort simpelweg tot het soort dat er toch wel even vol overgave ingaat totdat je onderuit gehaald wordt en het ineens afdoet als een ludiek grapje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hebt er nog een, kuiken.
Eens inderdaad. TS is gewoon gay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals ik ook al via de DM zei, schelden en iemand dom noemen kan iedereen. Ik ga liever voor een beetje niveau en argumentatie. En kom dan vooral niet aanzetten dat je eigenlijk een troll was bent, uiteraard trollde je tot op zekere hoogte, maar je behoort simpelweg tot het soort dat er toch wel even vol overgave ingaat totdat je onderuit gehaald wordt en het ineens afdoet als een ludiek grapje.
Ik ben er wel zo een die hier in ieder geval niet op ingaatquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals ik ook al via de DM zei, schelden en iemand dom noemen kan iedereen. Ik ga liever voor een beetje niveau en argumentatie. En kom dan vooral niet aanzetten dat je eigenlijk een troll was bent, uiteraard trollde je tot op zekere hoogte, maar je behoort simpelweg tot het soort dat er toch wel even vol overgave ingaat totdat je onderuit gehaald wordt en het ineens afdoet als een ludiek grapje.
Dit ging over mij joh, kwezel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eens inderdaad. TS is gewoon gay.
Jij bent ook gay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben er wel zo een die hier in ieder geval niet op ingaat
[..]
Dit ging over mij joh, kwezel.
Pagina 4, de mensen met een beetje gezond verstand zijn eindelijk gearriveerd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Godsamme wat een huilies hier "oeh TS gun je broer ook eens wat"
Echt, ga fietsen, het is verdomme zijn PS3, niet die van zijn broertje, ik hoop dat dat etterbakje gewoon z'n verdiende loon krijgt en gewoon lekker met niets blijft zitten. Stelletje jaloerse etters hierzo.
Dit kun je serieus niet menen man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
want ik ben veel ouder en heb al meer gepresteerd in dit leven terwijl mijn broertje pas 18 is. Hij heeft net VWO-examens gedaan (en waarschijnlijk gehaald).
Geen 300 posts per pagina hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pagina 4, de mensen met een beetje gezond verstand zijn eindelijk gearriveerd.
Dat blijkt uit je post.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben er wel zo een die hier in ieder geval niet op ingaat
Ja hoor, vooral zo door gaan en over een tijdje KLB weer dichtgooien omdat er teveel getrolld wordt. Eerst maar eens bij de meetrollende mods beginnen lijkt mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Godsamme wat een huilies hier "oeh TS gun je broertje ook eens wat"
Echt, ga fietsen, het is verdomme zijn PS3, niet die van zijn broertje, ik hoop dat dat etterbakje gewoon z'n verdiende loon krijgt en gewoon lekker met niets blijft zitten. Stelletje jaloerse etters hierzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |