Jammer, picca's?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had 4,5 jaar een vriendin, maar die heeft het eind januari uitgemaakt.
Verbaasd me niks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had 4,5 jaar een vriendin, maar die heeft het eind januari uitgemaakt.
Damn hoe komt het toch dat jij ons altijd meteen door hebt?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Veel mensen die haten op ts omdat ze geen playstation 4 van ouders krijgen merk ik. Afgunst.
Je komt wel gefrustreerd over. Ik proef afgunst, jaloezie. TS krijgt alles van zijn ouders, en jij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
gefrustreerd? dit soort zinloze troll topics staan er iedere dag wel op. Ik maak me nergens druk om, wees niet bang.
OKE IK BEKEN, IK MOET 'EM ZELF KOPEN Q_Qquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je komt wel gefrustreerd over. Ik proef afgunst, jaloezie. TS krijgt alles van zijn ouders, en jij?
Da's mooi meegenomen aangezien uit recent onderzoek is gebleken dat mensen met een betere taalvaardigheid een grotere kans hebben op een relatie, al is hun persoonlijkheid nog zo kut.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze was ten minste wel te spreken over mijn taalvaardigheid.
Kan je dan niet gewoon de PS3 delen met je broertje?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILER
k*twijf! xD
Klacht: Vader zegt eerst toe iets voor me te willen kopen, maar krabbelt dan ineens terug en wil het aan mijn broertje geven, wat niet eerlijk is want ik ben ouder.
Dat heeft je ook niet ver gebracht blijkbaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze was ten minste wel te spreken over mijn taalvaardigheid.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:32 schreef moneyball het volgende:
[..]
Dat heeft je ook niet ver gebracht blijkbaar.
Gelukkigquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's mooi meegenomen aangezien uit recent onderzoek is gebleken dat mensen met een betere taalvaardigheid een grotere kans hebben op een relatie, als ik hun persoonlijkheid nog zo kut.
Ik heb HAVO allang af, het gaat erom dat ik gratis dingen moet weggeven terwijl ik er zelf geld voor kan krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon de PS3 delen met je broertje?
En heus moet je nog alles van je ouders krijgen en zeur je als een klein kind als je al 4 jaar je Havo hebt?
Ja of er zitten mensen die ooit wel tot het inzicht zijn gekomen dat er meer bestaat dan playstations en gamen. En ten tweede snappen dat je pas een echte baas bent als je een playstation (of wat ook) zelf bemachtigd en niet als een kermend klein kleutertje je hand op komt houden bij je ouders terwijl boven de 20 bent en op de universiteit zit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kunt beter niet van deze klachten openen op fok ts. Hier zitten allemaal van die paupers die maanden kranten lopen te bezorgen. Om vervolgens een playstation 4 te kunnen kopen als de playstation 5 bijna uit is.
Kansloos!
Je ruilt in principe een playstation 3 voor een playstation 4, lijkt me geen slechte ruil!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ik heb HAVO allang af, het gaat erom dat ik gratis dingen moet weggeven terwijl ik er zelf geld voor kan krijgen.
Ik ben mijn PS3 dan kwijt, ik kan ook allebei houden en omstebeurt spelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je ruilt in principe een playstation 3 voor een playstation 4, lijkt me geen slechte ruil!
Dan ken je (gelukkig) maar weinig inhalige mensen met de 'ikke, ikke, ikke' mentaliteit doorgeslagen in het extreme.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je ruilt in principe een playstation 3 voor een playstation 4, lijkt me geen slechte ruil!
Want hebbe hebbe hebbe, voelt beter dan iemand anders ook eens iets gunnen hè? Damn zeg, het is je broertje hoor, je kan echt ooit nog weleens op dat ding spelen als je het aan hem weggeeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben mijn PS3 dan kwijt, ik kan ook allebei houden en omstebeurt spelen.
Afgunst druipt er vanaf....quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja of er zitten mensen die ooit wel tot het inzicht zijn gekomen dat er meer bestaat dan playstations en gamen. En ten tweede snappen dat je pas een echte baas bent als je een playstation (of wat ook) zelf bemachtigd en niet als een kermend klein kleutertje je hand op komt houden bij je ouders terwijl boven de 20 bent en op de universiteit zit.![]()
Je bent gewoon jaloers XD XDquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Want hebbe hebbe hebbe, voelt beter dan iemand anders ook eens iets gunnen hè? Damn zeg, het is je broertje hoor, je kan echt ooit nog weleens op dat ding spelen als je het aan hem weggeeft.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Afgunst druipt er vanaf....
Ja want òf je bent het met TS eens òf je bent overmand door afgunst.quote:
Dit dus.quote:
Dus je weet het wel...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja want òf je bent het met TS eens òf je bent overmand door afgunst.
Hoe bekrompen jij denkt? Ja dat weet ik wel ja..quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dus je weet het wel...
Dat ding wat je zelf ook maar hebt gekregen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ik heb HAVO allang af, het gaat erom dat ik gratis dingen moet weggeven terwijl ik er zelf geld voor kan krijgen.
Ik ga niet meer met je in discussie, zonde van mijn tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe bekrompen jij denkt? Ja dat weet ik wel ja..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |