Nou ik red het prima hoor, heb grote kamer met grote TV en consoles en verder een auto + 150 euro kleedgeld per maand en we gaan elk jaar op vakantie naar het buitenland.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef jelfrikandel het volgende:
Ben altijd erg benieuwd hoe dit soort mensen het gaan redden zonder pappa en mamma...
Wow. Beetje gefrustreerd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Jij liep laatst ook al te janken over dat je oma te gretig was. SPOILER ALERT (zonder dat je 'em hoeft aan te klikken, graag gedaan!) : 1) dit is wederom een enorm slechte troll, 2) je bent zelf een gretig figuur, ga gewoon weg van het FOK forum. bedankt!
Ik heb nooit een spelcomputer gekregen, ik had genoeg aan een bal om op straat de hele dag te voetballen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:21 schreef VMSDKR het volgende:
Mensen die zeggen dat ik een verwend nest ben hebben zeker nog een Nintendo 64 of Mario Kart op de Gameboy Color ofzo.![]()
![]()
Heb je ook een vriendin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou ik red het prima hoor, heb grote kamer met grote TV en consoles en verder een auto + 150 euro kleedgeld per maand en we gaan elk jaar op vakantie naar het buitenland.
gefrustreerd? dit soort zinloze troll topics staan er iedere dag wel op. Ik maak me nergens druk om, wees niet bang.quote:
Van iemand met dergelijke username verwacht je niet van zulke domme reacties. Niet meer doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef jelfrikandel het volgende:
Ben altijd erg benieuwd hoe dit soort mensen het gaan redden zonder pappa en mamma...
Misschien hebben ze 4 keer zoveel als jij of helemaal niks omdat het hen gewoon 0,0 boeit. Doet niks af aan het feit dat jij een verwend omhoogevallen, etterig, eikeltje bent.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:21 schreef VMSDKR het volgende:
Mensen die zeggen dat ik een verwend nest ben hebben zeker nog een Nintendo 64 of Mario Kart op de Gameboy Color ofzo.![]()
![]()
Jammer, picca's?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had 4,5 jaar een vriendin, maar die heeft het eind januari uitgemaakt.
Verbaasd me niks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had 4,5 jaar een vriendin, maar die heeft het eind januari uitgemaakt.
Damn hoe komt het toch dat jij ons altijd meteen door hebt?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Veel mensen die haten op ts omdat ze geen playstation 4 van ouders krijgen merk ik. Afgunst.
Je komt wel gefrustreerd over. Ik proef afgunst, jaloezie. TS krijgt alles van zijn ouders, en jij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
gefrustreerd? dit soort zinloze troll topics staan er iedere dag wel op. Ik maak me nergens druk om, wees niet bang.
OKE IK BEKEN, IK MOET 'EM ZELF KOPEN Q_Qquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je komt wel gefrustreerd over. Ik proef afgunst, jaloezie. TS krijgt alles van zijn ouders, en jij?
Da's mooi meegenomen aangezien uit recent onderzoek is gebleken dat mensen met een betere taalvaardigheid een grotere kans hebben op een relatie, al is hun persoonlijkheid nog zo kut.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze was ten minste wel te spreken over mijn taalvaardigheid.
Kan je dan niet gewoon de PS3 delen met je broertje?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILER
k*twijf! xD
Klacht: Vader zegt eerst toe iets voor me te willen kopen, maar krabbelt dan ineens terug en wil het aan mijn broertje geven, wat niet eerlijk is want ik ben ouder.
Dat heeft je ook niet ver gebracht blijkbaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze was ten minste wel te spreken over mijn taalvaardigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |