abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127727643
Hallo. ik wordt binnekort 18 en een vriend van mij bood mij als cadeautje zeg maar aan om gezellig een jointje te gaan roken.Dit wijs ik natuurlijk niet af. Maar ik zit met het volgende probleem. Ik ben nu precies 3 maanden en 2 weken gestopt met het roken van sigaretten en shag, en de laatste keer dat ik dus geblowd heb(een jaar geleden)deed ik dat dus met tabak.

Ik vraag me dus af of ik een kans heb om weer terug te vallen in mijn ouwe rook patroon als ik weer ga blowen met tabak. Ik kan het natuurlijk ook puur doen maar hier kan je er dan uiteindelijk maar minder van draaien en ik heb het nooit eerder puur gerookt.

Ik heb ook iets gehoord over tabaks vervangers. Maar die vriend die het spul gaat halen weet niet of ze het bij die coffee shop verkopen.

Stel nou dat Ze geen vervangers verkopen. Is het risico dan echt groot dat ik een terugval krijg als ik met tabak ga roken?

P,s ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik onder het juiste topic heb gepost. Mijn excuses als dit niet zo blijkt te zijn.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:13:11 #2
382977 opruimertje
ruimt altijd alles netjes op
pi_127728063
Nee, dit is niet het juiste topic.
Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)
pi_127728183
blowen is slecht voor je je wordt er dommer van en dat kun je niet gebruiken
pi_127728401
Ik doe het ook niet vaak hoor:) de laatste keer dat ik geblowd heb was op mijn vorige verjaardag. Ik vind het wel leuk op zijn tijd.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:19:33 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_127728442
Puur roken. Risico zal ongetwijfeld groter worden.
pi_127728461
Ah joh steek op die jonko.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:28:25 #7
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_127728975
Puur is lekkerder en geeft je geen fucked up nicotine rush. Als je zo gierig bent om te genieten van een goede joint moet je er geen opsteken..
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_127731189
TS, je vraag staat hier niet echt op de goede plek. Lees je anders even in in het subforum Uitgaan en Vrije tijd en plaats je vraag hier: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/60
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')