Oke, dus ik speel wel eens games en ben er redelijk goed in. Daardoor ben ik zeg maar "rijk" in de game en kan ik af en toe in mijn vrije tijd wat extra's verdienen voor de lol. Nou heb ik wat van mij spullen van die game verkocht(geen habbo

). Ik doe dat vaker en het is altijd goed verlopen. Tot dit keer.
Het ging zo. Ik zat op een forum waar alle verkopen gebeuren. Ik bood mijn spullen aan en het zou neerkomen op ¤110,-. Ik kreeg al snel een PM en diegene wilde alles kopen. Zo doende kreeg ik zijn skype. We gingen akkoord over de prijs etc: Hij zou ¤30-¤40-¤40 storten in 3 delen, dan kreeg hij de "online" spullen in 3 delen.
Ik dacht oke, klinkt goed. Doe deze verkopen wel vaker en nooit problemen gehad. Hij stortte eerst ¤40,-. Hij krijg zijn 1/3 deel etc. De deal was klaar en ik stortte het snel op mijn bank.
Volgende dag, vandaag dus, is het op mijn bank aangekomen. 2 uur later mailt PayPal dat ze de transactie gestopt hebben. ( HA!!! Ik was ze te snel. Scammers.

)
Nou heb ik een mail ontvangen dat het om een ongeautoriseerde betaling ging. Dit gebeurt wel vaker in de gamingwereld wanneer je dingen verkoop dus daarom heb ik het ook maar op mijn bank gezet.
De klacht is, waarschijnlijk moet ik het geld terugbetalen. Wat fucked-up is want ik ben nu ¤110,- kwijt. Ik heb het wel op mijn bankrekening staan, maar ik denk dat paypal daar wel rechten op heeft.
Weet iemand misschien of ik nu het geld moet terugstorten op paypal of dat ik het kan houden? Deurwaarde en zo? Het gaat om in-game goederen dus het heeft niet echt fiscale waarde.
Als iemand hier verstand van heeft graag even laten weten, jullie slimme FOK!'ers.

Kan ook via DM.
Klacht lijkt me duidelijk. Doei ¤110,-.
[ Bericht 13% gewijzigd door Frank_Drebin op 12-06-2013 21:32:54 ]