Dat is precies de reden waarom ik geen grote feesten meer bezoekquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef haakon het volgende:
Wat een zielige timetable van Dominator
Wat ben ik blij dat ik mijn ticket heb verkocht na de bekendmaking van de line-up.
Tegenvaller van de bovenste plank

Ik ga alleen nog naar grote feesten als ik de line-up echt vet vind.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik geen grote feesten meer bezoek

Heeeeeel schaars.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog naar grote feesten als ik de line-up echt vet vind.
Helaas zijn die feesten schaars

Q-Base heeft ook nog een DYOA, wellicht komt er een leuke area erbij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen tussen Ground Zero en Q-Base. Al neig ik eerder naar Q-Base omdat PRSPCT en Venetian SnaresMaar Venetian Snares komt de avond ervoor ook al in Enschede, dat is sowieso een go

Allebei + Gogbot!quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen tussen Ground Zero en Q-Base. Al neig ik eerder naar Q-Base omdat PRSPCT en Venetian SnaresMaar Venetian Snares komt de avond ervoor ook al in Enschede, dat is sowieso een go

Ohja Gogbot is er ook weer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Allebei + Gogbot!
En die DYOA stem ik sowieso op de Dark.Descent!

Elk jaar weer een geweldig feestquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ohja Gogbot is er ook weer.Vorig jaar helemaal niet meegekregen

Hihiquote:

Mainstage ben ik pas half 8. Overige industrial en terror :pquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef N22 het volgende:
[..]
Hihi![]()
Meeting linksvoor bij de boxen!
(Ik ben te herkennen aan een witte pet met 'Italia' op de voorkant, bril, kan niet missen).
Stappen er hier ook Dominator-gangers in de partybus op A'dam Sloterdijk?

http://lsdb.nl/set/10826/drokz-vs-akira-q-base-2005-10-09-05.htmlquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef cherrycoke het volgende:
iemand die het nummer bij ong 6:14 weet?

Das wel heel ver nogquote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef vera166 het volgende:
Gaan er nog fokkers naar Pandemonium in december?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |