Maar ze draait wel hard van wat ik me kan herinneren. Beetje Miss k8 achtigquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Korsakoff is dan ook de Amada van 2004.
Ik oordeel niet over dat filmpje, heb de ballen verstand van draaien.
Moet je geen commerciële trut wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil ook draaienlijkt me machtig mooi om te doen voor een publiek en dan iedereen los zien gaan
Dan nog. Hoe kan het dat iemand zomaar uit het niets tientallen boekingen per jaar heeft gekregen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:06 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Maar ze draait wel hard van wat ik me kan herinneren. Beetje Miss k8 achtig
of juist wel!quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:08 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Moet je geen commerciële trut worden
Sowieso draai ik liever hardstylequote:Op woensdag 3 juli 2013 01:08 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Moet je geen commerciële trut worden
Dushi, waar was je zaterdag?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:49 schreef SilentHunterNL het volgende:
Zaterdag weer is budgetfeesten op free festival en het weer is goed
Idd de juiste connecties want zoveel vernieuwend heeft ze niet. Toen nitrogenetics net begon kreeg ik wel harde tepels van hoe hun een nummer in elkaar zetten. Je hoorde gewoon dat het anders was. Dan heb ik het over inside my head en my true rebel. Lekkere nummers en totaal anders toen der tijd imoquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan nog. Hoe kan het dat iemand zomaar uit het niets tientallen boekingen per jaar heeft gekregen?
Ik zat nog zo te twijfelen maar ik had vrijdag teveel gezopen en had heel me kamer ondergekotst dus ik deed ff rustig. Zaterdag free festival hihi jij ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:12 schreef N22 het volgende:
[..]
Dushi, waar was je zaterdag?Ik maar wachten linksvoor bij de boxen in de CV bij the Vizitor Solo maar meneer komt niet opdagen
Dan kan je het toch nog altijd in je vrije tijd doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sowieso draai ik liever hardstyleben beetje uitgekeken op hardcore.
Alleen ik ben iemand die op safe speelt en dus niet alles opgeeft om zich te richten op het DJ'enGewoon opleiding af maken en daarna netjes aan het werk. Ik volg m'n dromen niet
Nee mang, Dominator mag ik weer knallenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zat nog zo te twijfelen maar ik had vrijdag teveel gezopen en had heel me kamer ondergekotst dus ik deed ff rustig. Zaterdag free festival hihi jij ook?
Die atmospheres heeft t wel goed voor elkaar voor een jong pikkie. Hardstyle is meer voor de mooiboy generatie van tegenwoordig denk :pquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sowieso draai ik liever hardstyleben beetje uitgekeken op hardcore.
Alleen ik ben iemand die op safe speelt en dus niet alles opgeeft om zich te richten op het DJ'enGewoon opleiding af maken en daarna netjes aan het werk. Ik volg m'n dromen niet
Ach ja, eens in het jaar pak ik zo'n duur feestje mee. Voor de rest allemaal <¤30,-quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:15 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ah daar ben ik ook bij! Veel zin in ook maar zo godvergeten duur.
Ja die heb je er zeker bij zitten, en ook in grote getallen, maar ik doe daar niet aan mee. Hardstyle lijkt een beetje in tweeën te vallen de laatste tijd. Maartoch, ik vind de muziek een stuk "volwassener" en het tempo is aangenamer. Bovendien kan het alsnog goed hard gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:14 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Die atmospheres heeft t wel goed voor elkaar voor een jong pikkie. Hardstyle is meer voor de mooiboy generatie van tegenwoordig denk :p
Stiekem kijk ik ook al uit naar ground zero en frenchcore svp hihiquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:16 schreef N22 het volgende:
[..]
Ach ja, eens in het jaar pak ik zo'n duur feestje mee. Voor de rest allemaal <¤30,-
Ook heel veel zin in
Mij te soft maar voor iedereen persoonlijk. Begon vroeger met korsakoff en outblast enzo en ben nu bij drokz, sickest squad en peacock etc. Net ff wat harder raggen :pquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja die heb je er zeker bij zitten, en ook in grote getallen, maar ik doe daar niet aan mee. Hardstyle lijkt een beetje in tweeën te vallen de laatste tijd. Maartoch, ik vind de muziek een stuk "volwassener" en het tempo is aangenamer. Bovendien kan het alsnog goed hard gaan
Mja, smaken veranderen, dus misschien luister je later zelf ook wel hertstijlquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Mij te soft maar voor iedereen persoonlijk. Begon vroeger met korsakoff en outblast enzo en ben nu bij drokz, sickest squad en peacock etc. Net ff wat harder raggen :p
Dat is inderdaad andere koekquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Mij te soft maar voor iedereen persoonlijk. Begon vroeger met korsakoff en outblast enzo en ben nu bij drokz, sickest squad en peacock etc. Net ff wat harder raggen :p
Zie het niet gebeuren :pquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mja, smaken veranderen, dus misschien luister je later zelf ook wel hertstijl
Alleen voor de eckte swekmooiboois op hun eerste feestje met 4 pillen op jatog yoloquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad andere koek
Oh en de heartstyle ontwikkelingenbeetje jammer dat. Daar heeft hartkoor dan weer een stuk minder last van.
[ afbeelding ]
Maar (mainstream) hardcore lijkt de laatste tijd veel op hardstyle, ds het is maar afwachten hoe lang dat nog duurt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad andere koek
Oh en de heartstyle ontwikkelingenbeetje jammer dat. Daar heeft hartkoor dan weer een stuk minder last van.
[ afbeelding ]
Evil activities, korsakoff en endymion zijn hard op weg :pquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar (mainstream) hardcore lijkt de laatste tijd veel op hardstyle, ds het is maar afwachten hoe lang dat nog duurt.
Dat ravecultuurtje dat je in de USA ziet (althans, ik leid dat af uit die foto, dat het in NL ook al aardig begint) mag hier ook best wel naartoe komen.Halfnaakte chicks enzulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |