Ik stond er maandag mee in m'n handen, maar heb 'm toch niet gekocht...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En hulde aan TMWTGG![]()
Na 3 dagen flink veel sjouwwerk en velen priegelen met mijn nagels om filmpjes los te peuteren zit mijn nagellak, op een beetje tipwear na, nog perfect
Niet????quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stond er maandag mee in m'n handen, maar heb 'm toch niet gekocht...
Omdat 40 euro. Zwitserland is best wel duurquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet????
Why? Ik vind hem echt meesterlijk
Ow, das wel prijzig jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat 40 euro. Zwitserland is best wel duur. Maar er stonden er daar gewoon 3 ofzo nog, gloedjenieuw.
Ja dat is wel beter danquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow, das wel prijzig ja![]()
Ik kwam hem toen tegen in de VS en dat scheelde echt heel veel
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor elk eet- en drinkmoment schoon servies pakken, omdat het toch niet uitmaakt![]()
Alleen m'n limoglas heb ik meer dan 1 keer gebruikt
Komt er ook een nieuw fornuis? Keuken is verder wel erg gaafquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor elk eet- en drinkmoment schoon servies pakken, omdat het toch niet uitmaakt![]()
Alleen m'n limoglas heb ik meer dan 1 keer gebruikt
Nee, het is wel mooi geweest, geld is opquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komt er ook een nieuw fornuis? Keuken is verder wel erg gaaf
Het is nu nog licht en droog, je had allang terug kunnen zijn einz.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik kan daar bij B zo geďrriteerd door raken he, dan heb ik een glas gepakt voor wat water en dan laat ik het op het aanrecht staan voor later. En vervolgens pleurt hij het in de vaatwasser. Ja hallo, ik ga toch niet voor elke slokje water een schoon glas pakken, laat gewoon staan
Last time I checked ging je daar niet dood aan. Plus ik flikker sowieso niet alles in de vaatwasserquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred net gecorrigeerd, die wilde een pan even snel tussendoor met de hand afwassen
Zo krijg ik de vaatwasser nooit volquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Last time I checked ging je daar niet dood aan. Plus ik flikker sowieso niet alles in de vaatwasservlekken op dure messen en tefal pannen die naar de kleaute gaan door de vaatwasser.
houten spatels en lepels houden het best lang vol in de vaatwasser hoor, hier al zeker 5 jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo krijg ik de vaatwasser nooit vol![]()
Als je een nieuw speeltje hebt wil je hem gebruiken![]()
En ik heb gewoon besloten dat alles wat stuk gaat in de vaatwasser ook maar gewoon weg moet![]()
Dure messen hebben we niet en alle houten spatels en lepels hebben we ook maar gelijk weggedaan
ja die kun je beter niet in de vaatwasser doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja houten spatels ed gaan goed, houten snijplanken gaan wel splijten
Neinz, was weer een lange werkdag dus stap net pas binnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is nu nog licht en droog, je had allang terug kunnen zijn einz.
Wat heb je in godsnaam met dat beest gedaan?quote:
Het was net een rasta.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam met dat beest gedaan?
Dus heb je alle dreadlocks er stuk voor stuk uitgeknipt?quote:
Het beest is van mijn zus, zij mag knippen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus heb je alle dreadlocks er stuk voor stuk uitgeknipt?
Je had hem moeten scheren en dan zo dat het net een leeuw is![]()
Dat mag dan wel godverdomme lekkere koffie zijnquote:Jamaica Blue Mountain - 250 gram 250 gram ¤ 29.95
Jamaica Blue Mountain - 500 gram 500 gram ¤ 59.40
Jamaica Blue Mountain - 1 kilogram 1 kilogram ¤ 118.30
is het wel koffie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
lolwat
[..]
Dat mag dan wel godverdomme lekkere koffie zijn
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
is het wel koffie?
En niet gewoon wiet ofzo
of sigarenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
is het wel koffie?
En niet gewoon wiet ofzo
speeskeesquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
In die winkel hadden ze ook sigaren van 180 euro per stuk, bazen thee/koffie/tabak winkel wel.
Nu wil ik een Chemex slow coffee brewer ding
En een bonenmaalding die verschillende fijnheden aankan,.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een bonenmaalding die verschillende fijnheden aankan,.
JA LATER ALS IK GROOT BEN (ok oud) dan en als ik doe werken, nu zou het een beetje nergens op slaan
itunesquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Godsamme, wáár vind ik in vredesnaam hoeveel ruimte alle shizzle op m'n iphone kost? Mijn iphone staat vol en ik weet niet waarmee
hoax, want dan heb je daar helemaal geen tijd voorquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een bonenmaalding die verschillende fijnheden aankan,.
JA LATER ALS IK GROOT BEN (ok oud) dan en als ik doe werken, nu zou het een beetje nergens op slaan
Wel om koffie te drinken mag ik heaupenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
hoax, want dan heb je daar helemaal geen tijd voor
baby- en peuterfoto's natuurlijk, duhquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Godsamme, wáár vind ik in vredesnaam hoeveel ruimte alle shizzle op m'n iphone kost? Mijn iphone staat vol en ik weet niet waarmee
ja, maar niet om met honderd miljoen miljard stappen te zetten en die spullen allemaal te onderhoudenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel om koffie te drinken mag ik heaupen
Dikke care als t maar lekker is toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een zeer matig maar simpel recept voor ijskoffie gevonden.. Maar ik vind het lekker![]()
Zakje nescafe espresso poeder, suiker/zoetstof erbij en aanvullen met melk.
En ik heb nu m'n melkschuimert gevonden in een verhuisdoos, daar wordt het nog lekkerder van![]()
Waarschijnlijk heel culinair onverantwoord, maar wel lekker als het wat warmer is
Oja want dat duurt 3 uur?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, maar niet om met honderd miljoen miljard stappen te zetten en die spullen allemaal te onderhouden
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een zeer matig maar simpel recept voor ijskoffie gevonden.. Maar ik vind het lekker![]()
Zakje nescafe espresso poeder, suiker/zoetstof erbij en aanvullen met melk.
En ik heb nu m'n melkschuimert gevonden in een verhuisdoos, daar wordt het nog lekkerder van![]()
Waarschijnlijk heel culinair onverantwoord, maar wel lekker als het wat warmer is
Nou ja, het wordt hier al als raar gezien als je met een pakje kooktquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dikke care als t maar lekker is toch?
Ik vind dat niet raar, ik vind het tegenwoordig ronduit smerig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt hier al als raar gezien als je met een pakje kookt
Ik heb een glas gemaakt en dat in een ijsblokjes-unit gegooid, dus ik heb bijpassende ijsklontjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
boeiend, lekker = belangrijkste
ik wil als het weer wat warmer is en ik thuis ben eens ijskoffie proberen te maken in de mega ultra hyper blender met ijsklonten
Ben benieuwd of me dat lukt
hoeft dat ding niet om de maand/half jaar/whatever weggebrachtw orden voor onderhoud?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je koopt een zak bonen, je vult je maler, je maalt wat je nodig hebt, pleurt dat in het gewenste koffieding/pleurt de filter weg/maakt iets schoon klaar? Ik zie het probleem niet vergeleken metsenseo
wegwerpfilters? Invetten lolwat? Ringen vervangen = 3 seconden werk en onderhoud geen idee, trix?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
hoeft dat ding niet om de maand/half jaar/whatever weggebrachtw orden voor onderhoud?
Zo'n pleureshekel aan die filters schoonmaken, invetten, ringen vervangen, tuutjes poetsen etc
raar niet, driekwart van Nederland doet dat. Ik vind het wel vies en wil het voor mezelf niet. Maar das ook omdat ik nogal heftig reageer op alle vul/hulpstoffen in pakjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt hier al als raar gezien als je met een pakje kookt
Die wil ik als ik later groot ben en als ik met brum een vriezer heb, mama pleurt die dingne in de vaatwasser en dan zijn ze verneuktquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:00 schreef Maisnon het volgende:
hehe ik heb dezen ijzenklontermal
[ afbeelding ]
bwhehehehe, bruine klontjes, omnomnomquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een glas gemaakt en dat in een ijsblokjes-unit gegooid, dus ik heb bijpassende ijsklontjes![]()
In de vorm van pinguins![]()
Niet dat ik weet eigenlijk, maar mijn poopsiewoopsie maakt ook pas het lekbakje van zijn apparaat schoon als er al groen haar in drijftquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wegwerpfilters? Invetten lolwat? Ringen vervangen = 3 seconden werk en onderhoud geen idee, trix?
Het werkt wel echt goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die wil ik als ik later groot ben en als ik met brum een vriezer heb, mama pleurt die dingne in de vaatwasser en dan zijn ze verneukt
ja ik zit aan espressoapparaat te denken, of heb jij het nu over gewoon een pot koffie achtig iets?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wegwerpfilters? Invetten lolwat? Ringen vervangen = 3 seconden werk en onderhoud geen idee, trix?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik zit aan espressoapparaat te denken, of heb jij het nu over gewoon een pot koffie achtig iets?
Ermagerd dat zou ik niet eens in de vaatwasser gooien, er gaat alleen water inquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die wil ik als ik later groot ben en als ik met brum een vriezer heb, mama pleurt die dingne in de vaatwasser en dan zijn ze verneukt
HOE werkt dat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slow coffee ding, nog hendiger schoonmaken dan cafetiere
owwwww, das easy idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slow coffee ding, nog hendiger schoonmaken dan cafetiere
= 1quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet dat ik weet eigenlijk, maar mijn poopsiewoopsie maakt ook pas het lekbakje van zijn apparaat schoon als er al groen haar in drijft
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE werkt dat?
Is het niet gewoon een kan?
nog 3 keerquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef Incantrix het volgende:
DUDE hoe vaak moet ik zeggen dat ik itunes iets wil laten installeren? Troll-firewall-dinges-iets
ZO RANZIGquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
= 1
ik vergeet dat altijdtegenwoordig probeer ik hem wat sneller schoon te maken en laatste tijd goed maar mijn koffie in lekbakje had eerst regelmatig een beginnend vachtje
Je moet eerst bevestigen dat je het niet voor nucleaire doeleinden zal gebruikenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef Incantrix het volgende:
DUDE hoe vaak moet ik zeggen dat ik itunes iets wil laten installeren? Troll-firewall-dinges-iets
Hehehehehe, je zei 'kwak'.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
owwwww, das easy idd.
Net zo'n Kwak-bierglas
JA DIE JAquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ZO RANZIGVan die groene eilandjes die gezellig door de koffie dobberen
Ik vermoed dat ik net zonder te lezen heb toegestemd dat appel een anal probe bij me aan mag brengen indien de incarnatie van Jobs dat nodig achtquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet eerst bevestigen dat je het niet voor nucleaire doeleinden zal gebruiken
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdomme wat een hoop werk voor een kop koffie
Omdat het langer duurt voor het water door die filter is dan bij een filterkoffiezetapparaat. Is mijn conclusie tot nu toe. Cafetiere koffie smaakt imo ook beter dan filterkoffie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En waarom is zo'n unit dan beter dan gewoon zo'n koffiezetter zoals je vroegah had?
Ik ben meer een koffiedrinker onder het motto NEED CAFFEINE SCHNEL!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat gewoon leuk, dan smaakt het beter omdat je meer moeite doet nee?
dude, daar heb ik 's ochtends vroeg echt geen zin inquote:
Dan zou het voor jou nergens op slaan om moeite te doen om een kop koffie te zetten idd, ik vind dat gewoon leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben meer een koffiedrinker onder het motto NEED CAFFEINE SCHNEL!
Ik lust het toch niet als ik er geen zoetjes in pleur, dus voor de smaak hoef ik het niet te doen
Ah, vandaar.. Als mensen beginnen over een complexe smaak zijn ze mij kwijtquote:The slower extraction time lends to a much sweeter and complex flavour in the cup. I find a more syrupy mouthfeel.
[insert Jambers stem]quote:
JA JE WEET TOCHquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah, vandaar.. Als mensen beginnen over een complexe smaak zijn ze mij kwijt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat gewoon leuk, dan smaakt het beter omdat je meer moeite doet nee?
Gheyl!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
[insert Jambers stem]
Pas maar op vrouwke, of ik zal in uwen gezicht quakken!
Ermagerd Spees, gat in de markt! Start een koffie-proeverij! En dat je dan moet uitspugen omdat anders iedereen gaat stuiterenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA JE WEET TOCH
en dan in zo'n bak uitspugen. /like a sir
Rechtsbovenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Incantrix het volgende:
Da's heel vet ja
En waaaaaar in itunes vind ik mijn telefoon nou? *jank*
das als je geen filter gebruikt en veeeeelen koffie drinkt. Bij normaal gebruik van een paar bakken per dag is het geen probleem gelukkigquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik las pas wel ergens dat langzaam gezette koffie erg slecht is voor je cholesterol
"Dezen koffieboon is nog geplukt door een eckten negert!"quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
"deze koffie komt uit een heel mooi jaar"
Even de groene eilandjes eraf scheppen en dan serveren als zeer zeldzaam gerijpt exemplaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gerijpt op eikenhouten vatenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
bij luxere koffie winkels laten ze je ook proevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd Spees, gat in de markt! Start een koffie-proeverij! En dat je dan moet uitspugen omdat anders iedereen gaat stuiteren![]()
En toen opgegeten door een dodo en weer uitgeschetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef Mss het volgende:
[..]
"Dezen koffieboon is nog geplukt door een eckten negert!"
Kenserduur welquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
Ach, jullie hebben vast weleens van Kopi Luwak koffie gehoord?
yep, 1 x gedronken maar niet bijzonder vond ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kenserduur welOmdat een katbeest het opeet en uitpoept
Ik vind het grote nadeel van theeeieren altijd die natte drek die je overhoudtquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag ook een drijvend thee ei gekocht
[ afbeelding ]
prutjes in je theequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind het grote nadeel van theeeieren altijd die natte drek die je overhoudt
en ik drink graag 2 kopjes achter elkaar. Kun je die kledder er uit pulken voor je weer nieuwe thee kan zetten :-/
Dan liever van die wegwerpzakkies
Watskeburt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
Godvertering, ik kan dit niet meer jonge. Het einde nadert nu snel *rug van hand tegen voorhoofd* Ga maar verder zonder mij *zuchtje*
IK WIL JE GAMES ERVEN!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
Godvertering, ik kan dit niet meer jonge. Het einde nadert nu snel *rug van hand tegen voorhoofd* Ga maar verder zonder mij *zuchtje*
zit maar 1 ding op, en dat is deze kopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
Rechtsboven heb ik alleen de itunes-winkelquote:
Ik ben sowieso nooit van de laatste slok opdrinken dus ik vind het niet zo erg. Het blijft toch wel op de bodemquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind het grote nadeel van theeeieren altijd die natte drek die je overhoudt
en ik drink graag 2 kopjes achter elkaar. Kun je die kledder er uit pulken voor je weer nieuwe thee kan zetten :-/
Dan liever van die wegwerpzakkies
wel een beetje truestory.gifquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rechtsboven heb ik alleen de itunes-winkelEn ik durf niks meer te vragen want ik voel me echt zo'n ouwe doos die niet meer met haar tijd meekomt
Ik hang 'm der bij mij even aan heur. Even kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rechtsboven heb ik alleen de itunes-winkelEn ik durf niks meer te vragen want ik voel me echt zo'n ouwe doos die niet meer met haar tijd meekomt
FTFYquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hang 'm der bij mij even in heur. Even kijken.
Ik moest zo hard lachen dat Paul terug kwam rennen om te vragen wat er wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zit maar 1 ding op, en dat is deze kopen
http://www.welzijnswinkel(...)aq37cCFUhZ3godBHQARg
Kinderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Mss
Schaar, helpt het als ik erbij vertel dat ik al minstens drie maanden draai op 3 a 4 uur slaap per nacht? Nee?
Bwhehehehe, sorryquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat Paul terug kwam rennen om te vragen wat er was
Uit dat theeei zelf bedoel ik. Die moet je toch legen endezo..quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit van de laatste slok opdrinken dus ik vind het niet zo erg. Het blijft toch wel op de bodem
Als ik zie hoe groot die synchroniseerknop is nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Mss
Schaar, helpt het als ik erbij vertel dat ik al minstens drie maanden draai op 3 a 4 uur slaap per nacht? Nee?
is dat zo'n theebloem die zich uit vouwt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb Pu-erh thee, hoe hipster ben ik![]()
Daar kun je toch makkelijk 3-4x mee doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Uit dat theeei zelf bedoel ik. Die moet je toch legen endezo..
kan ook met een huurneger of een tarzan jonguh!quote:
Neh, chinese theesoort oid, rook wel lekker en smaakt goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat zo'n theebloem die zich uit vouwt?
Of thee die eerst is opgevreten door een pousequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat zo'n theebloem die zich uit vouwt?
ah, nou das het belangrijkstequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh, chinese theesoort oid, rook wel lekker en smaakt goed
Negersquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
kan ook met een huurneger of een tarzan jonguh!
Ik heb geen thee bij simon levelt gehaald, maar bij andere winkel. Thee ei die ik heb is van ad hoc, die drijft en zit een opvangbakje bijquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kom zaterdag langs simon levelt, ik zal eens thee halen daar ... en een eitje
welke is aan te raden? ik wil GEEN zoete bende
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of thee die eerst is opgevreten door een pouse
kostda?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip je moet de Ethiopische harar koffie bij simon levelt halen, dies lekker
een neger die een tarzan vast houdt en bij je naar binnen propt dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Negers. En met een tarzan is geen batsen jonge!
nee das echt extreem viesquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hadden ook fruitmelange thee, godverdomme ik ging bijna over mijn nek zo zoet die geur![]()
![]()
jouw smaakquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb marshmellow-thee en ik vind het serieus lekker![]()
Het smaakt dan ook in de verste verte niet naar marshmellow![]()
(en ik drink mijn thee zo achterlijk licht dat het eigenlijk niet uitmaakt welke smaak het is)
Ik weetquote:
is van van die Xenos "thee" met een "smaakje"?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet
Maar serieus, ik heb altijd extreem lichte thee, dus een specifieke smaak kiezen is zinloos
Nee want negersquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
een neger die een tarzan vast houdt en bij je naar binnen propt dan?
oh ja, das http://en.wikipedia.org/wiki/Lapsang_souchong dacht ik, toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Ze hadden ooit één of andere rook-thee (niet als in nicotine, maar als in gerookt a la paling), die vond ik lekker. Wel zwaar-ig.
Nee, ik hou het zakje even onder de straal als ik kokend water in het glas doe en haal hem dan weer wegquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
is van van die Xenos "thee" met een "smaakje"?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
Ach, jullie hebben vast weleens van Kopi Luwak koffie gehoord?
Het valt in de praktijk best meequote:
Dan proef je er toch niks vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik hou het zakje even onder de straal als ik kokend water in het glas doe en haal hem dan weer weg. En dan drink ik thee meestal ook nog uit een longdrinkglas
![]()
Godsamme, ik zal eens iets normaal doen
Bwhehehe, das waarquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik hou het zakje even onder de straal als ik kokend water in het glas doe en haal hem dan weer weg. En dan drink ik thee meestal ook nog uit een longdrinkglas
![]()
Godsamme, ik zal eens iets normaal doen
En dan morgen "wat maakte dat je hiervoor koos?"quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
Aidsregistratie van maandag. Pizza, velen snoepjes, alles
5.95 per 250 gram einzquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
kostda?
Ik heb nu Lidl koffie, die vind ik voorlopig prima
mocht ik een keer in de buurt van de Simon Levelt zijn neem ik wel een pakkie mee
Ieuwquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het valt in de praktijk best mee
Bij 1 van de kinderen hadden ze van de week limonadesiroop met mintsmaak.. Dat was toch godver net alsof je mondwater door moest slikken
Jawel, alleen niet veelquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan proef je er toch niks van
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sindsdien houden wij op het whiteboard op kantoor ook bij wie aan de beurt is om kattenschijt te kopen ipv koffie
Een zielloze ginger made me do itquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan morgen "wat maakte dat je hiervoor koos?"
Thee, alleen citroen of gewone thee. En dan wel gewoon donker. En bier en melk. That's itquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Bwhehehe, das waar
en wat drinkt Fred? Koffie en bier? Of drinkt hij gezellig kauwgomballenthee mee met jou ?
OMDAT HET VOOR MIJN NEUS STONDquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan morgen "wat maakte dat je hiervoor koos?"
Dan ist goed hequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet veel. Maar zo vind ik het het lekkerste
Weet je hoe lekkerquote:
Ermahgerd je moet een neger datingbureau beginnen. En dan vragen hoeveel procent negert iemand acceptabel vindtquote:
"had je geen gezondere keuze kunnen maken?"quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef Mss het volgende:
[..]
OMDAT HET VOOR MIJN NEUS STOND. Maar die vraag ga ik hendig krijgen ja
Ik kan met een 1-kopszakje twee potten zettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan ist goed he
Ik doe bij de meeste thee 2x met een zakje, behalve bij kamillethee want die heb ik graag heel sterk dus daar laat ik het zakje inhangen
Die eerste vraagt niet, want die is wel veroordelend. Maar die laatste zéker!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"had je geen gezondere keuze kunnen maken?"
"wat kan je doen om dit in de toekomst anders aan te pakken?"
voor af en toe is het wel lekker ja. Maar ik let eventjes beetje op de centen. Verbouwing valt iets duurder uit dan geplandquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker
was cadeautje voor brum, en we drinken het alleen samen en niet super veel, dus dan is het wel te doen vind ik. Zoiets ga je niet gebruiken als je hele huis vol visite zit nee
Voor visite hebben wij nog steeds een normaal koffiezetapparaat, werkt handig en is lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker
was cadeautje voor brum, en we drinken het alleen samen en niet super veel, dus dan is het wel te doen vind ik. Zoiets ga je niet gebruiken als je hele huis vol visite zit nee
Herstelquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Die eerste vraagt niet, want die is wel veroordelend. Maar die laatste zéker!
ik heb geen losse thee nu thuis! maar ik wil een toffer eitjequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan als je nu bestelt heb je m morgen thuis einz
http://www.bol.com/nl/p/a(...)od/9200000002606996/
Goed idee welquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd je moet een neger datingbureau beginnen. En dan vragen hoeveel procent negert iemand acceptabel vindt.
NEE WANT DE CHOCOLADE WAS ERNNERMNERMquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herstel
"Had je ook een andere keuze kunnen maken?"
De voorspelbaarheid van aidstoornis-groepen
tering wat een matig therapeutische vragen. Die stellen ze toch niet echt he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"had je geen gezondere keuze kunnen maken?"
"wat kan je doen om dit in de toekomst anders aan te pakken?"
een robot?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb geen losse thee nu thuis! maar ik wil een toffer eitje
Whut, dat is kut?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed idee wel
Er zijn toch bezuinigingen op mijn werk dus misschien lig ik er per oktober uit.
* Molo mogelijkheden ziet
Hehe dat red ik dus absoluut nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan met een 1-kopszakje twee potten zetten. GOEDKOOP JONGE!
Nee, maar dan gaan we analyseren wat er mis ging en dan kun je inzien waar je in het vervolg zoiets voor kunt zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
tering wat een matig therapeutische vragen. Die stellen ze toch niet echt he?
vooralsnog zie ik het positief in en gok ik dat er een andere keuze wordt gemaakt dan mij eruit pleurenquote:
ik heb een collega (van een andere afdeling notabenequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe dat red ik dus absoluut niet
Mijn collega is van het recyclen van theezakjes, die sopt ook 3x of zo en dan bewaart ie het zakje voor later op de dag. En de volgende dag. En de dag erna.. Lekker, zo'n opgedroogd zakje
Das wel een rottig vooruitzichtquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed idee wel
Er zijn toch bezuinigingen op mijn werk dus misschien lig ik er per oktober uit.
* Molo mogelijkheden ziet
ik vind het teveel op details in gaan die vragen en nogal open deuren, maar goed, das mijn ideequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaan we analyseren wat er mis ging en dan kun je inzien waar je in het vervolg zoiets voor kunt zijn.
Mits ongeplande vreetactie uiteraard.
duurt nog een paar maanden, kan van alles in veranderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel een rottig vooruitzicht
Zijn hele project gaat over recycling dus ik vind het ergens wel een grappig detailquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb een collega (van een andere afdeling notabene) die mensen erop aan spreekt als ze dat niet doen...
ik mag de vaatwasser ook eigenlijk niet aan zetten van haar want slecht voor het milieu
Ga lekker op zee dobberen met greenpeace, daaaaaaaaaaaaag
Mwah het gaat vooral om inzicht in je eigen patronen krijgen. Op die manier herken je je eigen valkuilen en uitlokkers en kun je ze voor zijn zodat je je beter aan je eetpatroon kunt houden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind het teveel op details in gaan die vragen en nogal open deuren, maar goed, das mijn idee
Als het werkt is het uiteraard prima, daar niet van, maar therapeutisch gezien zijn het nogal matige vragen
Mijn contract is inmiddels verlengd tot half novemberquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
duurt nog een paar maanden, kan van alles in veranderenhoop ik
Heb jij nou meer duidelijkheid over je baan?
oh dat heeft daarmee te maken...... maaaaaaaaatigquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn contract is inmiddels verlengd tot half november
Inmiddels weet ik ook wat voor offers ik daarvoor moet brengen, die vent van dat bedrijf waarvoor ik nu part time een project moet doen is echt een eikel
Nee geen verlenging meer. Een PhD duurt 4 jaar en daarna moet het klaar zijn. Mijn 4 jaar zijn om en door omstandigheden heb ik het niet gered. Dus nu krijg ik een half jaar verlenging en in die periode moet ik dus wel een ander project erbij doen. En daarna op zoek naar een 'echte' baanquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
oh dat heeft daarmee te maken...... maaaaaaaaatig![]()
en na half november? Kans op verlenging ofzo?
HOEzo vergeet je dat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En kennen jullie die mop van die man die een wwwuitkering kreeg? Die was hem vergeten aan te vragen dus heeft hij al sins april niets meer betaald gekregen
Hij vond al zo raar dat de bank belde om te vragen waarom er al zo'n tijd geen geld meer was gestort
maar je project is dan nog niet klaar begrijp ik? Hmm, balen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee geen verlenging meer. Een PhD duurt 4 jaar en daarna moet het klaar zijn. Mijn 4 jaar zijn om en door omstandigheden heb ik het niet gered. Dus nu krijg ik een half jaar verlenging en in die periode moet ik dus wel een ander project erbij doen. En daarna op zoek naar een 'echte' baan
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En kennen jullie die mop van die man die een wwwuitkering kreeg? Die was hem vergeten aan te vragen dus heeft hij al sins april niets meer betaald gekregen
Hij vond al zo raar dat de bank belde om te vragen waarom er al zo'n tijd geen geld meer was gestort
Handig! Je hebt ook van die lege koffiepads die je zelf kan vullen voor in de senseoquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik gebruik van die zakjes die je zelf kan vullen en dan na gebruik met theeprut en al weg kan gooien. Beterrrrr
Hij dacht dat dat automatsich zou gaan en keek er verder niet meer naar omquote:
automatisch WWquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij dacht dat dat automatsich zou gaan en keek er verder niet meer naar om
Hij heeft nog veel te leren over overheidsinstanties
ja stiekem wel, maar ja, macht der gewoonte hequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Vier kittens zijn zulks veel beter avondvertier dan tv en internet
Meesmokkelen in het vliegtuigquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nee project is nog niet klaar helaas.. Ik hoop het boekje afgeschreven te hebben voor november. Daarna kan ik of ww aanvragen of hopelijk met een baan beginnen. Ik wil sowieso bij mijn stagebedrijf gaan solliciteren, mijn begeleider daar komt nog steeds op de uni langs en gaf aan dat ik dat zeker moest doen. En ik krijg via linked in af en toe ook berichten van bedrijven, dus wie weet zit daar wat tussen..quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
maar je project is dan nog niet klaar begrijp ik? Hmm, balen...
moet je het dan in "eigen" tijd afmaken?
en heb je al enig idee wat voor "echte" baan je zou willen/er voor je is?
Nu maar wel echt aangevraagd. Eerstvolgende betaaldatum eind juli ofzoquote:
het is verleidelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Meesmokkelen in het vliegtuig![]()
Ik hoorde laatst iets over een boete als je ww te laat aanvraagt? Hoop ik niet btwquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nu maar wel echt aangevraagd. Eerstvolgende betaaldatum eind juli ofzo
Dat wordt veel brood eten de komende tijd
Chickiequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
nee da's als je m vergeet te cancellen... Uit ervaringquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over een boete als je ww te laat aanvraagt? Hoop ik niet btw
Zulks een mooie symboliek, het ultieme souvenir voor je huwelijksreisquote:
Dat geloof ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
ja k heb een kuthumeur dus dan ga k altijd zooi kopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan zit op een deze-dingen-heb-je-heul-niet-nodig-maar-kiek-hoe-tof-koop-alles-site
ah, spannend hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee project is nog niet klaar helaas.. Ik hoop het boekje afgeschreven te hebben voor november. Daarna kan ik of ww aanvragen of hopelijk met een baan beginnen. Ik wil sowieso bij mijn stagebedrijf gaan solliciteren, mijn begeleider daar komt nog steeds op de uni langs en gaf aan dat ik dat zeker moest doen. En ik krijg via linked in af en toe ook berichten van bedrijven, dus wie weet zit daar wat tussen..
Het kutte is dat het ook gewoon helptquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja k heb een kuthumeur dus dan ga k altijd zooi kopen
Nou dat hoop ik ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over een boete als je ww te laat aanvraagt? Hoop ik niet btw
godsamme... hendige vent die van jouquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Drink ALL het zaadquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moederpousse zit as we speak uit het zwembad te drinken
ditquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het kutte is dat het ook gewoon helpt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
geen idee, maak er wat moois van zou ik zeggenquote:
ermnermnerm chloorwaterquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moederpousse zit as we speak uit het zwembad te drinken
Nja ik heb hem ff smakelijk uitgelachenquote:
al enige duidelijkheid wat en hoe nu verder? Ook met huis enzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja ik heb hem ff smakelijk uitgelachen
En dan heeft hij nu gewoon 2 maanden extra de tijd om uit te zoeken wat hij wil
Griekse poussen zijn taaier dan mijn vaginale eelt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel knap dat pousse nog leeft en vruchtbaar is als ze chloor drinkt
Goed voor den weerstand.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ermnermnerm chloorwater
Deden alle katten in alle Turkse en Griekse oorden waar ik ben geweest ook, is niet zi erg schijnbaar
http://www.telegraaf.nl/t(...)_twee_hoofden__.htmlquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ermnermnerm chloorwater
Deden alle katten in alle Turkse en Griekse oorden waar ik ben geweest ook, is niet zi erg schijnbaar
Ben je al zwanger?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Griekse poussen zijn taaier dan mijn vaginale eelt.
Bedrijf is onder voorbehoud verkocht. Qua huis weten we het nog steeds nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
al enige duidelijkheid wat en hoe nu verder? Ook met huis enzo?
ja, goed, bijna?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ben je al zwanger?
HOE gaat het?
Is hij/zij er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |