Ik stond er maandag mee in m'n handen, maar heb 'm toch niet gekocht...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En hulde aan TMWTGG![]()
Na 3 dagen flink veel sjouwwerk en velen priegelen met mijn nagels om filmpjes los te peuteren zit mijn nagellak, op een beetje tipwear na, nog perfect
Niet????quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stond er maandag mee in m'n handen, maar heb 'm toch niet gekocht...
Omdat 40 euro. Zwitserland is best wel duurquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet????
Why? Ik vind hem echt meesterlijk
Ow, das wel prijzig jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat 40 euro. Zwitserland is best wel duur. Maar er stonden er daar gewoon 3 ofzo nog, gloedjenieuw.
Ja dat is wel beter danquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow, das wel prijzig ja![]()
Ik kwam hem toen tegen in de VS en dat scheelde echt heel veel
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor elk eet- en drinkmoment schoon servies pakken, omdat het toch niet uitmaakt![]()
Alleen m'n limoglas heb ik meer dan 1 keer gebruikt
Komt er ook een nieuw fornuis? Keuken is verder wel erg gaafquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor elk eet- en drinkmoment schoon servies pakken, omdat het toch niet uitmaakt![]()
Alleen m'n limoglas heb ik meer dan 1 keer gebruikt
Nee, het is wel mooi geweest, geld is opquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komt er ook een nieuw fornuis? Keuken is verder wel erg gaaf
Het is nu nog licht en droog, je had allang terug kunnen zijn einz.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik kan daar bij B zo geďrriteerd door raken he, dan heb ik een glas gepakt voor wat water en dan laat ik het op het aanrecht staan voor later. En vervolgens pleurt hij het in de vaatwasser. Ja hallo, ik ga toch niet voor elke slokje water een schoon glas pakken, laat gewoon staan
Last time I checked ging je daar niet dood aan. Plus ik flikker sowieso niet alles in de vaatwasserquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred net gecorrigeerd, die wilde een pan even snel tussendoor met de hand afwassen
Zo krijg ik de vaatwasser nooit volquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Last time I checked ging je daar niet dood aan. Plus ik flikker sowieso niet alles in de vaatwasservlekken op dure messen en tefal pannen die naar de kleaute gaan door de vaatwasser.
houten spatels en lepels houden het best lang vol in de vaatwasser hoor, hier al zeker 5 jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo krijg ik de vaatwasser nooit vol![]()
Als je een nieuw speeltje hebt wil je hem gebruiken![]()
En ik heb gewoon besloten dat alles wat stuk gaat in de vaatwasser ook maar gewoon weg moet![]()
Dure messen hebben we niet en alle houten spatels en lepels hebben we ook maar gelijk weggedaan
ja die kun je beter niet in de vaatwasser doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja houten spatels ed gaan goed, houten snijplanken gaan wel splijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |