okidokiquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hem lelijk vond, dus ik zeg even dat hij dat niet is..
Ja, maar Nederlands gebruikt niet dezelfde regels ans Frans om mannelijk of vrouwelijk te bepalen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Le = mannelijk en la = vrouwelijk toch?
Nee oké.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar Nederlands gebruikt niet dezelfde regels ans Frans om mannelijk of vrouwelijk te bepalen.
Denk ik.
''Ik heb een foto, is HET niet mooi?''quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
"Ik heb een foto, is HIJ niet mooi?"
"Ik heb een foto, is ZIJ niet mooi?"
Volgens mij is het toch echt "hij"Maar ik heb vandaag een 4,7 voor Nederlands gehaald dus het kan anders zijn
(literatuurgeschiedenis
)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
''Ik heb een foto, is HET niet mooi?''
Klinkt dat niet beter?
Beter komt het allemaal goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat de arts vrijdag met mij wilt. Of ik geopereerd moet worden.
Zou ook nog mogelijk kunnen zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
Vidole betekent vinger
Dus misschien bedoelde hij iets van: 'dikke vinger' of 'ringvinger'
Bij het 'is het niet mooi' is het mooier om erachter te zeggen: 'is het niet een mooie foto?' in plaats van 'is het niet mooi?'quote:
Is niet nodigquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mag ik even officieel mijn excuses aanbieden voor het gezeik gisteren?
Gr.
Oh het betekent 'tien vingers'quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou ook nog mogelijk kunnen zijn
tien vingers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou ook nog mogelijk kunnen zijn
Als je dat bij hij doet klinkt het dan weer niet, 'is hij niet een mooie foto?'quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij het 'is het niet mooi' is het mooier om erachter te zeggen: 'is het niet een mooie foto?' in plaats van 'is het niet mooi?'
Wauw wat een veelzijdige taal, je ontdekt steeds nieuwe leuke dingetjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je dat bij hij doet klinkt het dan weer niet, 'is hij niet een mooie foto?'
Ven ot tellquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn alle dronken mensen zulke slechte typers (ik ben gewoon nooit dronken achter pc ja!)
of is dit meneer acteur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |