Inderdaad, afschaffen die handel. Er word veel te veel misbruik van gemaakt. En als ze er dan niet mee eens zijn gaan ze maar lekker naar Marokko toe en daar wonen en die theedoeken over hun kop wikkelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:32 schreef Basxt het volgende:
daarom: hoofddoekjes afschaffen. niks religie, pure misbruik dat ze ervan maken.
en laat ik niet over die boerka's beginnen.
en sowieso zie je er niet uit met zo'n kreng op je bakkes.
Heeft wel een voordeel dat ik snel zie naar wie ik niet toe loop of ga praten.
[ afbeelding ]
nog net geen UNIBROW overigens Haha
loop je toch met diepe triestheid als je daar door heen moet.
maargoed zolang ze daar blijven is het best.
/Rant over
die zullen het trouwens wel lekker warm hebben in de zomer. Of mogen ze hem dan ineenkeer af?![]()
goed gezegd krunepyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:08 schreef Krunep het volgende:
[..]
Inderdaad, afschaffen die handel. Er word veel te veel misbruik van gemaakt. En als ze er dan niet mee eens zijn gaan ze maar lekker naar Marokko toe en daar wonen en die theedoeken over hun kop wikkelen.
Mafkeesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:32 schreef Basxt het volgende:
daarom: hoofddoekjes afschaffen. niks religie, pure misbruik dat ze ervan maken.
[ afbeelding ]
/Rant over
die zullen het trouwens wel lekker warm hebben in de zomer. Of mogen ze hem dan ineenkeer af?![]()
quote:
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:32 schreef Basxt het volgende:
[ afbeelding ]
/Rant over
Waarom doe je dit pas als ik reargeer?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:18 schreef SiIk het volgende:
Die moslimdiscussie hoeft niet wééér opnieuw gevoerd te worden...
karma.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:20 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Waarom doe je dit pas als ik reargeer?
Omdat ik er niet constant ben. Dat geeft jullie echt niet een vrijbrief om je te misdragen op die momentenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:20 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Waarom doe je dit pas als ik reargeer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |