Wow, inderdaad. Niet eens over nagedacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef gelezwembroek het volgende:
Stel ik hoor morgen dat ik gezakt ben. En ga dan naar de rector toe, en zeg dat ik examens heb gekocht. Dan heb ik gewoon weer nieuwe kansen?
Je krijgt heus geen gevangenisstraf oid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Wow, inderdaad. Niet eens over nagedacht.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef gelezwembroek het volgende:
Stel ik hoor morgen dat ik gezakt ben. En ga dan naar de rector toe, en zeg dat ik examens heb gekocht. Dan heb ik gewoon weer nieuwe kansen?
Er is gezegd dat je gewoon je examen mag maken. En als iemand het naar jouw heeft gestuurd is het niet eens jouw schuld. Dus dan krijg je max 2 weken schoffelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan krijg je een rechtszaak aan je broek + dan krijg je geen nieuwe kansen + mag je je straf uitzitten/voldoen.
Zo had ik het ook beredeneerd inderdaad. Al lijkt me wel dat de pliesie gaat uitzoeken hoe jij die examens hebt gezien, zeker via de digitale weg is gewoon te controleren. Als ze erachter komen dat je hebt gelogen ben je uiteraard wel de lul.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:14 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Er is gezegd dat je gewoon je examen mag maken. En als iemand het naar jouw heeft gestuurd is het niet eens jouw schuld. Dus dan krijg je max 2 weken schoffelen.
Je wordt niet uitgesloten als je het voor vrijdag 18:00 meld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij wordt je dan uitgesloten van deelname. In Rotterdam moeten ze alles overdoen omdat ze niet weten wie gefraudeerd heeft en de verdachten zullen wel uitgesloten zijn om nog examen te doen
Morgen 8:00.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:15 schreef mauwauhauw het volgende:
miscchien domme vraag, maar het is me ontschoten. Wanneer is voor HAVO de norm bekent?
Nope. Als je jezelf morgen aangeeft krijg je een nieuw eerste tijdvak volgende week (en een eventuele her in augustus).quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij wordt je dan uitgesloten van deelname. In Rotterdam moeten ze alles overdoen omdat ze niet weten wie gefraudeerd heeft en de verdachten zullen wel uitgesloten zijn om nog examen te doen
Morgenochtend 08:00 op examenblad.nlquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:15 schreef mauwauhauw het volgende:
miscchien domme vraag, maar het is me ontschoten. Wanneer is voor HAVO de norm bekent?
Oja. dat is wel lastig dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:15 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Zo had ik het ook beredeneerd inderdaad. Al lijkt me wel dat de pliesie gaat uitzoeken hoe jij die examens hebt gezien, zeker via de digitale weg is gewoon te controleren. Als ze erachter komen dat je hebt gelogen ben je uiteraard wel de lul.
Aha oké dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:15 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Je wordt niet uitgesloten als je het voor vrijdag 18:00 meld.
Ik zie het.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:14 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Er is gezegd dat je gewoon je examen mag maken. En als iemand het naar jouw heeft gestuurd is het niet eens jouw schuld. Dus dan krijg je max 2 weken schoffelen.
Mij ook niet, iedereen weet dat alles gewoon is gestolen behalve Fries (quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:18 schreef louisdeveertiende het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als een dezer dagen wordt bericht dat op Ibn Ghaldoun alle examens zijn ontvreemd
Dat spreken ze toch al, waarom stelen ze het dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef louisdeveertiende het volgende:
Ook op beide niveaus Arabisch gestolen_! Dat is toch typisch.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Dat spreken ze toch al, waarom stelen ze het dan?
Nederlands wordt toch heel anders getoetst dan vreemde talen johquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlands is ook voor iedereen een 10, spreekt toch iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |