Althans, dat heb ik altijd.
En als je sochtend net wakker bent en je krijgt opeens het hardste nummer van System Of A Down om je oren is ook niet zo'n pretje...
Voor de rest benk het er wel mee eens
quote:Nee, ik doe juist niks. Ik klik 'X' en welk nummer er ook klinkt, het klinkt altijd erg goed, omdat juist dat nummer een muzikaal einde aan de (relatieve) stilte brengt.
Op dinsdag 17 september 2002 00:11 schreef ToXiCitY het volgende:
same here, meestal doe ik gelijk een lekker stampend nummer om mee te beginnen (Rammstein)
Maar tis wel relaxed jaah, vooral zaterdag avond als je in de party-mood bent
quote:Ga eens slapen man!
Op dinsdag 17 september 2002 00:20 schreef D-Devil het volgende:
Nee dat heb ik nou niet... ik heb namelijk ook gewoon Albums gedonload om er veel te hebben, en als Winamp begint met Jump 3 part 2001 ofzo dan ben ik niet blij.
quote:Keb geeneen compleet album op mijn pc, en wel veel nummers
Op dinsdag 17 september 2002 00:20 schreef D-Devil het volgende:
Nee dat heb ik nou niet... ik heb namelijk ook gewoon Albums gedonload om er veel te hebben, en als Winamp begint met Jump 3 part 2001 ofzo dan ben ik niet blij.
Meestal is dat Smoothjazz radio
quote:Steps bijvoorbeeld
Op dinsdag 17 september 2002 00:44 schreef Jane het volgende:
Nouhou... omdat ik er echt vanalles en nog wat in heb staan, van Maria Callas tot The Pogues en van de tune van Barbapappa tot Joy Division (e.v.a.), en hij altijd op 'shuffle' staat, wil het nog wel eens zijn dat hij met iets begint waar ik op dat moment helemaal niet voor in de stemming ben.
quote:Dat heb ik zelden
Op dinsdag 17 september 2002 00:10 schreef Arcee het volgende:
Vooral als je al een tijdje niks gehoord hebt
Maar et klinkt zeer zeker heel goed ja
quote:Ik ook, maar na een avondje TV-kijken of zo wil 't toch wel 'es even geleden zijn dat je echt muziek geluisterd hebt. Nou, dát moment dus.
Op dinsdag 17 september 2002 08:42 schreef MrTorture het volgende:
Dat heb ik zelden
quote:Daarom kijk ik nooit zo lang TV
Op dinsdag 17 september 2002 14:56 schreef Arcee het volgende:[..]
Ik ook, maar na een avondje TV-kijken of zo wil 't toch wel 'es even geleden zijn dat je echt muziek geluisterd hebt. Nou, dát moment dus.
quote:Same here, maar je moet wel 'n beetje bijhouden wat er in de rest van de wereld gebeurt natuurlijk.
Op dinsdag 17 september 2002 14:58 schreef QyRoZ het volgende:
Daarom kijk ik nooit zo lang TV
Ik kan echt niet zonder muziek...
Of in 't BB-huis.
fucking mouse
Kortom, topic is nog steeds actueel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |