Al die kledingshit past vast niet op je verwarming (is dat wel zo fris?). Grote wasjes doen > kleine beetjes telkens. Op een droogrek past vaak net twee ladingen. Dus ja, liever meteen twee wasjes draaien dan twee dagen achter elkaar. Zo'n droogrek neemt niet eens zó veel ruimte in (opvouwbaar vaak) en heb je al voor een tientje. Zo verdwijnt ook niks achter je kachel.quote:
Oja, dat moet je beter kunnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een 6,2. Dat vind ik slecht ja op vmbo
Als ik iets doe, dan doe ik het het liefst ook meteen goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, dat moet je beter kunnen.
Ben je wel een beetje een perfectionistisch typje of niet?
Die opvouwbare zijn wel handig jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die kledingshit past vast niet op je verwarming (is dat wel zo fris?). Grote wasjes doen > kleine beetjes telkens. Op een droogrek past vaak net twee ladingen. Dus ja, liever meteen twee wasjes draaien dan twee dagen achter elkaar. Zo'n droogrek neemt niet eens zó veel ruimte in (opvouwbaar vaak) en heb je al voor een tientje. Zo verdwijnt ook niks achter je kachel.
Ja en anders later aanschaffen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die opvouwbare zijn wel handig ja. En kosten niet zo veel. Wel het overwegen waard als het eraf kan. Zo niet: op de verwarming.
Krijg de rambamquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik nu gelijk heb hahahahahaha.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit niet zo te lachen Maaike, eet je pizza.
Goed punt. Ik ga zo naar de blokker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die kledingshit past vast niet op je verwarming (is dat wel zo fris?). Grote wasjes doen > kleine beetjes telkens. Op een droogrek past vaak net twee ladingen. Dus ja, liever meteen twee wasjes draaien dan twee dagen achter elkaar. Zo'n droogrek neemt niet eens zó veel ruimte in (opvouwbaar vaak) en heb je al voor een tientje. Zo verdwijnt ook niks achter je kachel.
Oké danquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik iets doe, dan doe ik het het liefst ook meteen goed
al blijkt dat niet uit mijn examencijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |