Dit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
3%
fijn dat er nog een zak zit om die botten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar met 53 kilo bij 1.83 is dat echt vertyft
Zou je wel zeggen he.. Maar nee, borderline chick + alle stress vandien.quote:
goed eten dan gquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen he.. Maar nee, borderline chick + alle stress vandien.
Even teruglezen deze topic![]()
Hmm borderline...dat is in de regel wel veel n...... maar ja de rest is wel stressvol ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen he.. Maar nee, borderline chick + alle stress vandien.
Dat neuken schoot er altijd bij in om de meest domme redenenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmm borderline...dat is in de regel wel veel n...... maar ja de rest is wel stressvol ja.
Vandaag abbo genomen bij sportschool, en direct een goed voedingsschema opgesteldquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed eten dan g
heb ook wel is een keer in die trant gewogen echt fucked up
niks mis mee, ik ook 2 jaar lang 5 dagen per week gegaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Divje het volgende:
Vandaag abbo genomen bij sportschool, en direct een goed voedingsschema opgesteld
Voeding is erg belangrijk op dit moment
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Nu aan de volle kwark, volle melk, veel kip en eieren
Die 53kg was nog met kleren aan ook..![]()
Idd. Maar die rest word je stapelgek van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmm borderline...dat is in de regel wel veel n...... maar ja de rest is wel stressvol ja.
Heb m'n ogen uitgekeken in die sportschool, en merkte direct dat m'n motivatie omhoog schoot toen ik die kleerkasten zag. Enige voordeel dat ik nu heb is dat je m'n spieren erg snel zal zien ontwikkelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks mis mee, ik ook 2 jaar lang 5 dagen per week gegaan.
nu 6 maanden niet door omin stress enzo
nu deze week weer begonnen met gym en op voeding letten, niks mis mee. beste wat er is
1.83quote:
Dat is zo zonde he, en vooral omdat ik het de eerste paar weken niet door had. Pas toen ik me bewust werd van BPS sloeg de stress toequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Maar die rest word je stapelgek van.
Dat laatste kan ik niet helemaal begrijpen. Ik weet wat BPS is hoor maar waarom sloeg toen de stress toe?quote:
1.83 en 53 kg. Dat is schrikbarendquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
1.83
[..]
Dat is zo zonde he, en vooral omdat ik het de eerste paar weken niet door had. Pas toen ik me bewust werd van BPS sloeg de stress toe
Ik begreep het eerst niet wat ze deed en waarom ze dat deed. Dat zocht ik bij mezelf en daar liet ik het bij.. Toen ik erachter kwam dat het BPS was ben ik veel gaan lezen en analyseren. En op een gegeven moment lette ik op álles wat ze deed. Ook al was het een raampje open doen bijvoorbeeld.. Ik schoot bij álles in de stress..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet helemaal begrijpen. Ik weet wat BPS is hoor maar waarom sloeg toen de stress toe?
Beetje prive miss dus geen antwoord is ook goed hoor.
Het is ook erg moeilijk, je kan er letterlijk gek van wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Tjacka het volgende:
mm ik word niet wijzer van wiki wat betreft borderline
Daar heb je groot gelijk in, behalve dat ik zelf roofbouw heb gepleegd door er niet eerder mee te stoppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1.83 en 53 kg. Dat is schrikbarend
Ik ben 1.68 en 55kg en daarvan wordt al gezegd dat het op het randje is.
Jij moet echt aan de slag . Niet alleen met trainen, maar ook goed eten!
Die relatie heeft roofbouw op je lichaam gepleegd
Jij ook. Als ik er was zou ik je even lekker instoppen en een kus op je voorhoofd.quote:
Ja begrijpelijk. Kan je geen serieus advies geven omdat omgaan daarmee heel persoonlijk is. Ik zou willen zeggen: probeer relax te blijven en focus je niet op momenten maar het hele plaatje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst niet wat ze deed en waarom ze dat deed. Dat zocht ik bij mezelf en daar liet ik het bij.. Toen ik erachter kwam dat het BPS was ben ik veel gaan lezen en analyseren. En op een gegeven moment lette ik op álles wat ze deed. Ook al was het een raampje open doen bijvoorbeeld.. Ik schoot bij álles in de stress..
[..]
Het is ook erg moeilijk, je kan er letterlijk gek van worden
[..]
Daar heb je groot gelijk in, behalve dat ik zelf roofbouw heb gepleegd door er niet eerder mee te stoppen![]()
Maar de eerste stap is gezet! Komende tijd wordt moeilijk, maar ik ga even door die zure appel heen bijten
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Kan je geen serieus advies geven omdat omgaan daarmee heel persoonlijk is. Ik zou willen zeggen: probeer relax te blijven en focus je niet op momenten maar het hele plaatje.
Rook eens een joint samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |