Dat ene liedje van Elvis vind ik ook wel leuk. Van Junkie XL of zo. A little less conversation.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
Deze draai ik nu:
Komt omdat die k** parkiet weer zo vervelend is en dan moet ik altijd aan dit nummer denken. Komt door Andre.
Nog even en we moeten uitbreiden. SC nog nooit zo snel gegaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben net zoveel te zeggen, jullie horen nu ook bij het stamcafé
Echt leuk he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog even en we moeten uitbreiden. SC nog nooit zo snel gegaan.
Nou VBL-ers steek die maar in je binnenzak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt leuk he?
Vind de VBL'ers een echte aanwinst
Ja vond hem ook al een beetje afwezig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
..en waar is a4lf?
Zeker druk voor zijn tentamen morgen.
weet niet hij lokt mij hier heen en dan snel weglopennquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
..en waar is a4lf?
Zeker druk voor zijn tentamen morgen.
tentamen morgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet niet hij lokt mij hier heen en dan snel weglopenn
typisch joods hé
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
tentamen morgen
dus hij steekt zijn neus (hihi) in de boeken vanavond
Ik wist al lang dat ik heel sympathiek was. Mensen richten niet voor niets een team voor mij op. En vandaag ben ik gepubliceerd op SigaarSnor, dat was ook al een hele eer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou VBL-ers steek die maar in je binnenzak.
Bescheiden bigstar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat ik heel sympathiek was. Mensen richten niet voor niets een team voor mij op. En vandaag ben ik gepubliceerd op SigaarSnor, dat was ook al een hele eer.
Maar ik blijf wel bescheiden hoor.
Oww vertel eens wat dingen als je niet bescheiden zou zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist al lang dat ik heel sympathiek was. Mensen richten niet voor niets een team voor mij op. En vandaag ben ik gepubliceerd op SigaarSnor, dat was ook al een hele eer.
Maar ik blijf wel bescheiden hoor.
dan doe je het toch na de vakantie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Tjacka het volgende:
goh wat naar ik wil geld overmaken voor de vakantie maar het lukt niet.
is naar een vriend en ik ben meestal al laatquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dan doe je het toch na de vakantie.
Niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is naar een vriend en ik ben meestal al laat
Neeeeeequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar met 53 kilo bij 1.83 is dat echt vertyft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |