Met het budget en de eisen (bebouwingsdichtheid) die je in Nederland opgelegd krijgt, kan je niet anders dan Vinex tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga jij later mooie nieuwbouwwijken voor ons ontwerpen. Mooier dan de Vinex-treurnis?
Overal en nergens. Amsterdam, Groningen, Kopenhagen.quote:
Gebeld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Tjacka het volgende:
nog een half uur en dan wordt mijn broertje gebelt
neequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
Zoiets?
neequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met het budget en de eisen (bebouwingsdichtheid) die je in Nederland opgelegd krijgt, kan je niet anders dan Vinex tegenwoordig.
[..]
Overal en nergens. Amsterdam, Groningen, Kopenhagen.
[..]
Gebeld.
Laat het ons weten!
Spannend!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Tjacka het volgende:
nog een half uur en dan wordt mijn broertje gebelt
gezakd met herquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend!
Wat denkt je broer zelf? Geslaagd?
mwa, ik weet het niet, denk dat hij nog te jong is voor het hboquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou hopen dan maar dat hij geslaagd is. Zonder her.
hoe oud is diequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, ik weet het niet, denk dat hij nog te jong is voor het hbo
Mwao mwao. Mijn broertje was nog net 16 toen ie hbo ging maar ging prima hoor.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn broertje is bijna 17 maar die zit nu 5 vwo
ja, het kan wel. maar moet je wel de inzet er voor hebben, of niet natuurlijk als je het zonder red.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao mwao. Mijn broertje was nog net 16 toen ie hbo ging maar ging prima hoor.
wat wil ie gaan doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ja, het kan wel. maar moet je wel de inzet er voor hebben, of niet natuurlijk als je het zonder red.
Is er nog een andere ook dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:38 schreef sararaats het volgende:
het regent, het regent, ...
bedoelen jullie de Renault Clio of nen andere?
Geen wonder dat de zorg steeds duurder wordtquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar.![]()
Lekker aan het fokken op je werk dus.
Ja, het is allemaal mijn schuldquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat de zorg steeds duurder wordt![]()
![]()
![]()
Nu hebben tenminste een iemand wie we de schuld kunnen gevenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal mijn schuld![]()
Mea culpa
mea maxima culpa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |