Waarom alleen voor de extra vakantie, Havo is handig, verdien je misschien wel meer centjes en en je wordt niet gezien als vmbo tuig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik zit zo te twijfelen of ik niet havo moet gaan doen. Puur voor de extra vakantie
Havo hoef je echt niet te doen voor de centjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
verdien je misschien wel meer centjes
Als je enkel voor de vakantie havo gaat doen lijkt me dat niet echt slim. Als je er later meer mee kan is het wel slim natuurlijk.quote:
Ik zei ook misschien, ik denk toch wel dat mensen die havo doen meer kans hebben op iets meer centjes, of niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Havo hoef je echt niet te doen voor de centjes.
Nee hehe. Maar ik weet sws niet wat ik wil. Heb deze studie gekozen puur omdat het mij leuk lijkt maar niet omdat ik er later al iets mee wil..quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je enkel voor de vakantie havo gaat doen lijkt me dat niet echt slim. Als je er later meer mee kan is het wel slim natuurlijk.
Dan zou ik havo gaan doen. Is de kans ook groter dat je zeker weet wat je wil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hehe. Maar ik weet sws niet wat ik wil. Heb deze studie gekozen puur omdat het mij leuk lijkt maar niet omdat ik er later al iets mee wil..
Mwao, ik denk dat dat vies tegen valt tegenwoordig op het hbo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zei ook misschien, ik denk toch wel dat mensen die havo doen meer kans hebben op iets meer centjes, of niet?
Echt? Had ik niet verwacht, en hoe zit het met vwo verdiend dat wel al wat beter? of maak ik nu de verkeerde keuze om vwo te gaan doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ik denk dat dat vies tegen valt tegenwoordig op het hbo.
Bepaalde (technische) studies waarschijnlijk wel, maar voor de rest zal het vies tegenvallen.
Ik ga er nog maar even goed over nadenkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan zou ik havo gaan doen. Is de kans ook groter dat je zeker weet wat je wil.
Een verkeerde keuze is het natuurlijk nooit om jezelf door te ontwikkelen en met een wo-opleiding zul je altijd meer kans maken op een goedbetaalde baan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef Spatieloos het volgende:
Echt? Had ik niet verwacht, en hoe zit het met vwo verdiend dat wel al wat beter? of maak ik nu de verkeerde keuze om vwo te gaan doen?
Ik ook zeg doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga er nog maar even goed over nadenken
Valt in praktijk vies tegen hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Beroepen die je kan doen na een hbo opleiding verschilt wel degelijk in salaris dan beroepen van mbo niveau.
Het ligt uiteraard aan de opleiding die je doet. Maar met een nuttige mbo4 opleiding ga je meer verdienen dan het gros van de hbo opleidingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Of weet niet welke verschillen jij zou willen zien..
Ok.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ligt uiteraard aan de opleiding die je doet. Maar met een nuttige mbo4 opleiding ga je meer verdienen dan het gros van de hbo opleidingen.
Maar die opleiding op hbo zal je wel meer opleveren gok ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ligt uiteraard aan de opleiding die je doet. Maar met een nuttige mbo4 opleiding ga je meer verdienen dan het gros van de hbo opleidingen.
Niet elke mbo opleiding heeft een hbo variant.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar die opleiding op hbo zal je wel meer opleveren gok ik.
Zoals vuilnisman.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet elke mbo opleiding heeft een hbo variant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |