Scheelt dat ik dan niet onder narcose wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond mijn natuurlijke bevalling makkelijker eigenlijk. En onder narcose zijn als je kind wordt geboren is gewoon niet zo tof.
Met een ruggeprik had ik het ongetwijfeld heel anders ervarenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Scheelt dat ik dan niet onder narcose was
Viel wel steeds weg maar kwam door de slaap.
Ze hebben je nodig!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Scheelt dat ik dan niet onder narcose was
Viel wel steeds weg maar kwam door de slaap.
Nee. Ik heb niemand om mee te gaan...........quote:
Ja! nog 17 dagenquote:
Dat hoeft toch ook helemaal niet johquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niemand om mee te gaan...........
Oh ja, dat is die rondreis langs de vrienden van je vriendquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! nog 17 dagen
maar we blijven in Nederland en tussendoor moet ik minstens 1x terug naar huismisschien zelfs nog een keer extra als ik een hertentamen heb
Ik vrees dat het ook niet als vakantie gaat voelen
nee die komen allemaal langs onsquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, dat is die rondreis langs de vrienden van je vriend
Hoe zit het dan? Jullie zitten op de camping, en de rest komt gezellig langs, terwijl jij eigenlijk alleen met vriend wil zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die komen allemaal langs ons
gezamenlijke vrienden wel
en de schoonfamilie
nee we gaan huiszitten op mijn vaders enorme mansion in een andere stad dan waar we zelf wonenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe zit het dan? Jullie zitten op de camping, en de rest komt gezellig langs, terwijl jij eigenlijk alleen met vriend wil zijn?
Ach zo ja. En ze kunnen dus ook nog eens niet allemaal tegelijk komen. Lastigquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee we gaan huiszitten op mijn vaders enorme mansion in een andere stad dan waar we zelf wonen
onze vrienden zijn gek op dat huis en vriendlief heeft dus al (vooral dronken) met uitnodigingen lopen strooien
toen was er nog een afspraak met vrienden die alleen in dat ene weekend kon dus die komen dan ook maar naar ons
de schoonfamilie was dus deels mijn idee
en verder hebben we allebei nog 2 verplichtingen staan die we al lang geleden hebben vastgelegd en ik heb misschien dus nog een her
het valt gewoon allemaal een beetje verkeerd samen en tel daar bij op dat mijn vriend net wat te gul is...
maar we hebben geen geld om echt weg te gaan dus is dit onze enige 'vakantie'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |