Scheelt dat ik dan niet onder narcose wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond mijn natuurlijke bevalling makkelijker eigenlijk. En onder narcose zijn als je kind wordt geboren is gewoon niet zo tof.
Met een ruggeprik had ik het ongetwijfeld heel anders ervarenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Scheelt dat ik dan niet onder narcose was
Viel wel steeds weg maar kwam door de slaap.
Ze hebben je nodig!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Scheelt dat ik dan niet onder narcose was
Viel wel steeds weg maar kwam door de slaap.
Nee. Ik heb niemand om mee te gaan...........quote:
Ja! nog 17 dagenquote:
Dat hoeft toch ook helemaal niet johquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niemand om mee te gaan...........
Oh ja, dat is die rondreis langs de vrienden van je vriendquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! nog 17 dagen
maar we blijven in Nederland en tussendoor moet ik minstens 1x terug naar huismisschien zelfs nog een keer extra als ik een hertentamen heb
Ik vrees dat het ook niet als vakantie gaat voelen
nee die komen allemaal langs onsquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, dat is die rondreis langs de vrienden van je vriend
Hoe zit het dan? Jullie zitten op de camping, en de rest komt gezellig langs, terwijl jij eigenlijk alleen met vriend wil zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die komen allemaal langs ons
gezamenlijke vrienden wel
en de schoonfamilie
nee we gaan huiszitten op mijn vaders enorme mansion in een andere stad dan waar we zelf wonenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe zit het dan? Jullie zitten op de camping, en de rest komt gezellig langs, terwijl jij eigenlijk alleen met vriend wil zijn?
Ach zo ja. En ze kunnen dus ook nog eens niet allemaal tegelijk komen. Lastigquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee we gaan huiszitten op mijn vaders enorme mansion in een andere stad dan waar we zelf wonen
onze vrienden zijn gek op dat huis en vriendlief heeft dus al (vooral dronken) met uitnodigingen lopen strooien
toen was er nog een afspraak met vrienden die alleen in dat ene weekend kon dus die komen dan ook maar naar ons
de schoonfamilie was dus deels mijn idee
en verder hebben we allebei nog 2 verplichtingen staan die we al lang geleden hebben vastgelegd en ik heb misschien dus nog een her
het valt gewoon allemaal een beetje verkeerd samen en tel daar bij op dat mijn vriend net wat te gul is...
maar we hebben geen geld om echt weg te gaan dus is dit onze enige 'vakantie'
preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach zo ja. En ze kunnen dus ook nog eens niet allemaal tegelijk komen. Lastig
Ik ben ene keer een week alleen weggeweest. Dat is niks voor mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet joh
Tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:36 schreef stbabylon het volgende:
gaan een spotgoedkope wegwerpauto kopen en een roadtripje houdenMede met dank aan de belastingdienst die gisteren eindelijk ons geld heeft teruggegeven
En geen van je vrienden durft een week met jou op één kamer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ene keer een week alleen weggeweest. Dat is niks voor mij.
O vast wel, maar er zijn er een hoop zonder geld, en een hoop met een relatie en een hoop die juist WEL liever alleen reizenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En geen van je vrienden durft een week met jou op één kamer?
ga met een fokkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vast wel, maar er zijn er een hoop zonder geld, en een hoop met een relatie en een hoop die juist WEL liever alleen reizenDus een handige reispartner heb ik nog niet gevonden.
Er zijn wel leuke organisaties die kleine groepsdingen hebben tot een jaar of 35 met leuke programma's.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vast wel, maar er zijn er een hoop zonder geld, en een hoop met een relatie en een hoop die juist WEL liever alleen reizenDus een handige reispartner heb ik nog niet gevonden.
Alhoewel ik natuurlijk vorig jaar naar Australie, Portugal en Spanje ben geweest
Ook al was het maar naar Ameland, ik ben eigenlijk altijd minstens 1x op vakantie geweest. En zeker sinds ik zelf verdien. Nu ik en vriendin echte dinki's zijn, is 3x per jaar eigenlijk de norm (1x wintersport, 1x voorjaar/zomer en 1x najaar naar de zon). Heurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt een beetje vakantie verwent
er is nog geen jaar geweest in mijn leven waarbij ik niet minstens 1x weg ben geweest
normaal ga ik ook altijd in de zomer en ik mis het nu echt
gelukkig ben ik in het voorjaar al geweest maar dat lijkt zo lang geleden
Ik ben niet zo handig met aansluiten bij mensen en groepenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke organisaties die kleine groepsdingen hebben tot een jaar of 35 met leuke programma's.
Toen ik alleen weg was best aardige groepen gezien
Wel! Moet!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
Ik ga om het jaar op vakantie, ongeveer. Ik hou van reizen maar het is voor mij niet iets wat ik elk jaar móet doen.
Zolang het Center Parcs is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Tellen midweekjes in een vakantiepark ook mee?
O, dan ga ik wel op vakantie dit jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Tellen midweekjes in een vakantiepark ook mee?
Ik ook niet, daarom ga ik ook nooit alleen op vakantiequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met aansluiten bij mensen en groepen
Je bent gewoon onmogelijk. Niet alleen, niet met mensen, niet met groepen. Tja dan inderdaad thuis blijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met aansluiten bij mensen en groepen
Mag ik dan mee? In je handtasje?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik de loterij win, gaan we natuurlijk zes keer per jaar. Dat dan weer wel.
Ik kan best met mensenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gewoon onmogelijk. Niet alleen, niet met mensen, niet met groepen. Tja dan inderdaad thuis blijven
Ik ben Europa nog maar twee keer uit geweestquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het al niet de moeite als ik een jaar europa niet verlaat
dat is ook al heel lang niet meer voor gekomen geloof ik
maar goed, dat word onbetaalbaar als je werkloos bent
mensen zelf aanspreken maakt al een heel verschil. Ook in hostels moet je wel contact leggen en niet in een hoekje gaan zitten tot iemand denkt.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:53 schreef CherryLips het volgende:
maar ik heb de uitstraling van een chagrijnig konijn in de koplampen en dat schrikt mensen een beetje af
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:54 schreef Q. het volgende:
Ik ga het weekend van de 22e wel een lang weekend naar Venetië.
Zon!
Iets anders!
Als ik iemand aanspreek heb ik altijd het idee dat ze me aankijken van 'wat moet je? wat wil je? raar wijf.'quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
mensen zelf aanspreken maakt al een heel verschil. Ook in hostels moet je wel contact leggen en niet in een hoekje gaan zitten tot iemand denkt.....
Ik pas 1 keer. Dat vond ik al heel stoer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben Europa nog maar twee keer uit geweest
Dat is als je werkt ook aardig onbetaalbaar hoor
dat ligt natuurlijk maar net aan de vorm en de vaste lasten die je hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo lang het bij een idee blijft valt het dus wel meequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef CherryLips het volgende:
in een hoekje gaan zitten tot iemand denkt.....
Als ik iemand aanspreek heb ik altijd het idee dat ze me aankijken van 'wat moet je? wat wil je? raar wijf
Ik ook maar 2x volgens mij. Amerika en Australie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat is dan vaak helemaal niet, maar ik heb dat idee ook altijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iemand aanspreek heb ik altijd het idee dat ze me aankijken van 'wat moet je? wat wil je? raar wijf.'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iemand aanspreek heb ik altijd het idee dat ze me aankijken van 'wat moet je? wat wil je? raar wijf.'
Weekje Marokko voor 400e in de aanbiedingquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou van smerig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zon in venetie! Daar gaat die hele stad zo heerlijk smerig van stinken!
Gewoon je tieten laten zien. Werkt veel beter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's toch een beetje het idee van verlegen mensen? VEEEELS te zelfbewust en denken dat alles wat ze doen stom is in de ogen van eeen ander. Als mensen naar me kijken denk ik ook altijd eerst dat er een vlek op m'n kleren zit, een pukkel op m'n neus of m'n haar raar zit vandaagquote:
Ik drie keer. Maar goed, aan de andere kant, mijn ouders gaan al zo'n 20 jaar 2x per jaar op vakantie en de laatste 4 jaar wel 8x, en zijn nog nooit buiten Europa geweest (leugens! 1x Tunesië), en ze gaan nauwelijks naar dezelfde plek. Je kunt echt prima je hele leven binnen Europa blijven en bij lange na niet alles zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik pas 1 keer. Dat vond ik al heel stoer.
O ja, en Turkije. Maar daar ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt natuurlijk maar net aan de vorm en de vaste lasten die je hebt
je zit zo in noord afrika bijvoorbeeld
Oe, dat laatste lijkt me wel watquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe nummer 2 maar. Met 3 heb ik niks en met 1 ook maar een dagjequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou op hou opquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik wil niet naar Marokkoquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weekje Marokko voor 400e in de aanbieding
Ik ben een week met 6 homo's naar Barcelona geweest.quote:
Allemaal zelfde trip dus ik doe het gewoon allemaalquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:00 schreef Ang3l het volgende:
nummer 2 maar. Met 3 heb ik niks en met 1 ook maar een
Vorige week had ik ook het idee dat iedereen debiel naar me stond te kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch een beetje het idee van verlegen mensen? VEEEELS te zelfbewust en denken dat alles wat ze doen stom is in de ogen van eeen ander. Als mensen naar me kijken denk ik ook altijd eerst dat er een vlek op m'n kleren zit, een pukkel op m'n neus of m'n haar raar zit vandaag
Eigenlijk zijn verlegen mensen vaak best narcistisch
in de W hotel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een week met 6 homo's naar Barcelona geweest.
HEL!
Ik heb nog niks van Europa gezienquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drie keer. Maar goed, aan de andere kant, mijn ouders gaan al zo'n 20 jaar 2x per jaar op vakantie en de laatste 4 jaar wel 8x, en zijn nog nooit buiten Europa geweest (leugens! 1x Tunesië), en ze gaan nauwelijks naar dezelfde plek. Je kunt echt prima je hele leven binnen Europa blijven en bij lange na niet alles zien.
Dat laatste klopt iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch een beetje het idee van verlegen mensen? VEEEELS te zelfbewust en denken dat alles wat ze doen stom is in de ogen van eeen ander. Als mensen naar me kijken denk ik ook altijd eerst dat er een vlek op m'n kleren zit, een pukkel op m'n neus of m'n haar raar zit vandaag
Eigenlijk zijn verlegen mensen vaak best narcistisch
Vrienden van mij is er al twee keer geweest met 2 vriendinnen. Eerst een keer surfen, laatst Marakech ontdekken. Marokkanen hier komen uit het noord-oosten, in het westen zitten hele andere Marokannen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Marokko
Marokko komt meestal naar mij.
W hotel?quote:
In Istanbul de Bosporus oversteken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik pas 1 keer. Dat vond ik al heel stoer.
Ik genoeg voorlopig. En dat kan altijd nog wel. Eerst verder weg, voor dat onbetaalbaar wordt door stijgende brandstofprijzen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van Europa gezien
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet niet eens meer hoe vaak ik buiten europa ben geweest
ik zit sowieso op 3x amerika en de keren azie kan ik me niet eens herinneren
ik gok dat ik richting de 15x buiten europa zit? misschien wel 20?
azie kan trouwens ook mega cheap
scandinavie kan dan juist weer duurder zijn zeg maar
http://www.w-barcelona.com/en/galleryquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W hotel?
Bedoel je Axel? (dat gay hotel)
Vrienden van me zijn pas een weekje naar marakech geweest. Mooie stad, stomme mensen. Dat was hun conclusie. Binnen 3 regels gata het handje omhoog voor geld. Maar goed, dat heb je in bv Egypte ook wel. Of Cuba. Daar moet je ff doorheen denk ik. Negeren die handel. Maar als je dat niet kan dan heb je een zware kluif lijkt me.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrienden van mij is er al twee keer geweest met 2 vriendinnen. Eerst een keer surfen, laatst Marakech ontdekken. Marokkanen hier komen uit het noord-oosten, in het westen zitten hele andere Marokannen.
Ik wilde in oktober naar Istanboel. Maar vriendin en ik lopen weer te klooien met wie wat wanneer wil. Net zoals vorig jaar. En het jaar daarvoor.quote:
Whehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 2 x Amerika al de wereldreiziger thuis
Nu is het leuk. Gezellig op het Taksimplein. Altijd wat te doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde in oktober naar Istanboel. Maar vriendin en ik lopen weer te klooien met wie wat wanneer wil. Net zoals vorig jaar. En het jaar daarvoor.
Noorwegenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van Europa gezien
Als ze nou even opschieten, dan kan ik er in oktober naartoe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu is het leuk. Gezellig op het Taksimplein. Altijd wat te doen.
Jezus wat een kitschquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.w-barcelona.com/en/gallery
Mijn ouders lopen nog steeds voor op mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen die tijd mag je daar niet meer zonder hoofddoek over straat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze nou even opschieten, dan kan ik er in oktober naartoe.
ik heb bijna alle continenten gehadquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Natuurlijk wel: je bent homo. Niet aanstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een kitsch
Waarom denken mensen toch meteen dat ik zo'n glitterend luxe nichtje ben?
Ik hou daar juist helemaal niet van
Je bent voor de prijs van een tank bezine in Scandinavië, de vliegticket Azië is wel een stuk duurder lijkt me.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet niet eens meer hoe vaak ik buiten europa ben geweest
ik zit sowieso op 3x amerika en de keren azie kan ik me niet eens herinneren
ik gok dat ik richting de 15x buiten europa zit? misschien wel 20?
azie kan trouwens ook mega cheap
scandinavie kan dan juist weer duurder zijn zeg maar
maar overnachten en eten e.d zijn duurder in scandinaviequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent voor de prijs van een tank bezine in Scandinavië, de vliegticket Azië is wel een stuk duurder lijkt me.
Ligt er aan welke stadquote:
Frankrijk (alleen Parijs, Disney en de haven van Calaisquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Noorwegen
Denemarken (meerdere plekken)
Engeland (meerdere plekken)
Duitsland (meerdere plekken)
België (meerdere plekken)
Luxemburg
Frankrijk (meerdere plekken)
Oostenrijk
Hongarije
Spanje
Portugal
Malta
Griekenland (meerdere plekken)
Turkije (eigenlijk Azië he)
(en dan nog Amerika, Cuba en Puerto Rico)
Hier ben ik geweest:quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een kitsch
Waarom denken mensen toch meteen dat ik zo'n glitterend luxe nichtje ben?
Ik hou daar juist helemaal niet van
Mooi, verbranden m'n oren eens een keertje niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen die tijd mag je daar niet meer zonder hoofddoek over straat.
Ik ben een slechte homoquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel: je bent homo. Niet aanstellen.
True, maar dan ben je al wel 800~1000e de man lichter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar overnachten en eten e.d zijn duurder in scandinavie
als je eenmaal in azie bent geef je bijna niks meer uit
Marmarisquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan welke stad
*checkt* O dan ben ik 3x buiten Europa geweest, want Alanya is Azie
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ben ik geweest:
http://www.playaflor.com/
Hetero-friendly
nee hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar dan ben je al wel 800~1000e de man lichter.
Waddeneilanden had ik op mijn 16de compleet (ik miste vanaf mijn 11de alleen Ameland nog)quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frankrijk (alleen Parijs, Disney en de haven van Calais)
Engeland (tig keer)
Schotland
Ierland
Spanje (nou ja, Barcelona)
Italië (Eh. Rome)
België her en der.
Duitsland her en der.
Luxemburg
Tsjechië (Praag en omgeving)
Man, ik ben nog niet eens in Brussel of Berlijn geweest.
Of op de Waddeneilanden
Maar wij gingen vroeger amper naar het buitenland op vakantie, een enkele keer naar België en Duitsland, maar we gingen altijd naar Zeeland.
Ik kwam tot m'n 19e de provincie amper uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waddeneilanden had ik op mijn 16de compleet (ik miste vanaf mijn 11de alleen Ameland nog)
Hmmz, okquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
indonesie, india en thailand vlieg je heen voor 400-500 euro
Ik ben nog nooit op eeen waddeneiland geweestquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waddeneilanden had ik op mijn 16de compleet (ik miste vanaf mijn 11de alleen Ameland nog)
En allemaal strakke gebruinde lijvenquote:
Mijn ouders waren altijd heel erg van de bergen en wandelen en zo, dus het was bij ons ieder jaar Duitsland, Zwitserland of Oostenrijk. Iets anders heb ik nooit met ze gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam tot m'n 19e de provincie amper uit
Nou ja zeg! En de eilanden zijn zo tof! (behalve Texel, dat telt niet als eiland)quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op eeen waddeneiland geweest
Ook nog nooit in Friesland trouwens
En pas 1x in Groningen (alleen martini Plaza)
Dat viel dus allemaal reuze mee. We waren wel in het voorseizoen. Maar het was voornamelijk rustig. Ook in het zwembad. Ach, en het was voor ons vooral een mooie rustige uitvalbasis. En heel goedkoop voor een tof appartementquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En allemaal strakke gebruinde lijvenIk geloof het best!
En 's avonds dragqueen bingo?
Ik geloof het meteen, maar mijn ouders waren er niet zo van en nu is het er gewoon nooit van gekomen eigenlijk, want de meesten hebben het al wel eens gezienquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja zeg! En de eilanden zijn zo tof! (behalve Texel, dat telt niet als eiland)
O ik kan me best voorstellen dat het er mooi en luxe vertoeven is. We gays do like them luxuries!quote:[..]
Dat viel dus allemaal reuze mee. We waren wel in het voorseizoen. Maar het was voornamelijk rustig. Ook in het zwembad. Ach, en het was voor ons vooral een mooie rustige uitvalbasis. En heel goedkoop voor een tof appartement
Ik ken eigenlijk niemand die niet voor een weekendje uitwaaien op de Wadden isquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen, maar mijn ouders waren er niet zo van en nu is het er gewoon nooit van gekomen eigenlijk, want de meesten hebben het al wel eens gezien
En terecht. Er gaat niets boven Gelderland.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam tot m'n 19e de provincie amper uit
O ik welquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die niet voor een weekendje uitwaaien op de Wadden is
ik ookquote:
Same here. Kan ook niet thuis op de bank zitten, het ik het zelfde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb denk ik ook nieet genoeg rust in m'n lijf om te gaan uitwaaien op een eiland. Noch om aan een strand te liggen of zwembad. Na een half uur denk ik altijd "En nu?" of "Steeeeeeph, ga nou toch eens relaxeeeeeen!"
Jordanie vond ik ook relatief duur en Indo is ook vrij duur. Alleen het verblijf daar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb bijna alle continenten gehad
ik mis alleen antartica
maar het hoeft echt niet duur hoor! ja dingen als USA en Australië wel
maar je zit zo in istanbul, jordanie, marokko
thailand, indonesie en zo zijn ook goedkoop als je op tijd boekt
Met eeen controller in m'n hand of een film/serie op de TV kan ik het wel. Anders niet. Doelloos zappend ben ik ook geen goeie voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Kan ook niet thuis op de bank zitten, het ik het zelfde.
Opgegeten!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, waar is trouwens al die zon en richting de 24 graden voor deze week gebleven?
Lukt me alleen als ik echt heel moe ben zodat ik lekker op de bank kan slapen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met eeen controller in m'n hand of een film/serie op de TV kan ik het wel. Anders niet. Doelloos zappend ben ik ook geen goeie voor.
Jawel, je moet even Over de IJssel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht. Er gaat niets boven Gelderland.
Er naar toe lopen is nog goedkoper!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jordanie vond ik ook relatief duur en Indo is ook vrij duur. Alleen het verblijf daar.
Bij Thailand kan je inderdaad met 8 keer overstappen echt goedkoop vliegen.
Oh ja, daar waar ik geboren ben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, je moet even Over de IJssel.
quote:
Pfff, nep-Nederlanders. De eilanden zijn ultra-tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
ik vind de waddeneilanden in verhouding ook mega duur
heb er wel eens naar gekeken maar voor het zelfde geld zit je bijna in tunesië
Ik kan altijd op de bank slapen, dat is dan ook vaak weer het probleem. Dan wil ik eens lekekr een boek lezen en na 3 pagina;s zit ik al te knikkebollenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Lukt me alleen als ik echt heel moe ben zodat ik lekker op de bank kan slapen.
Naar Schier of Ameland kun je ook lopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Er naar toe lopen is nog goedkoper!En spannender.
Naar de pomp ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar Schier of Ameland kun je ook lopen
Bekend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan altijd op de bank slapen, dat is dan ook vaak weer het probleem. Dan wil ik eens lekekr een boek lezen en na 3 pagina;s zit ik al te knikkebollen
In beide landen kan je wel wat wapens meenemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Er naar toe lopen is nog goedkoper!En spannender.
We worden ouder papa, geef het maar toequote:
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We worden ouder papa, geef het maar toe
Ik kan heel goed niets doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Kan ook niet thuis op de bank zitten, het ik het zelfde.
Misschien heeft het een met het ander te maken. Misschien juist OMDAT we nooit kunnen relaxen en altijd iets willen doen ZIJN we juist (als we dan wel een keer willen) veel te moequote:
Ik ook, als je films kijken en PS3 spelletjes spelen schaart onder niets doenquote:
Ik wel hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, als je films kijken en PS3 spelletjes spelen schaart onder niets doen
Hmmm ja, eens kijken hoe dat zondag gaat, dan heb ik voor het eerst in drie weken weer eens een avond niets.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien heeft het een met het ander te maken. Misschien juist OMDAT we nooit kunnen relaxen en altijd iets willen doen ZIJN we juist (als we dan wel een keer willen) veel te moe
Best duurquote:De Eiffeltoren is het duurste monument van Europa. Uit een studie blijkt dat het bouwwerk in Parijs maar liefst 434 miljard euro waard is. Daarmee is de Franse toren bijna vijf keer meer waard dan het Colosseum in Rome.
ik wou dat ik er meer tijd voor hadquote:
Ik ben in mijn avonden niets nu Bates Motel aan het kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm ja, eens kijken hoe dat zondag gaat, dan heb ik voor het eerst in drie weken weer eens een avond niets.
Ik kan dat niet he, ik zou echt gillend gek worden als ik elke dag iets hadquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm ja, eens kijken hoe dat zondag gaat, dan heb ik voor het eerst in drie weken weer eens een avond niets.
Ik kom niet door Hemlock Grove heen. Echt niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben in mijn avonden niets nu Bates Motel aan het kijken
Ow, dus ik krijg t niet van je voor mijn verjaardag?quote:
Het klinkt wellicht wat autistisch, maar ik raak echt overprikkeld als ik elke dag iets heb. Word ik heel onrustig van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat niet he, ik zou echt gillend gek worden als ik elke dag iets had
Jawel. Ik heb hem al voor je neergezet in de meest romantische stad ter wereld. Je kan er elke dag heen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, dus ik krijg t niet van je voor mijn verjaardag?
nou ja wat is 'iets' hequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht wat autistisch, maar ik raak echt overprikkeld als ik elke dag iets heb. Word ik heel onrustig van.
Leukigheidjes trek ik ook niet elke dagquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja wat is 'iets' he
je hebt verplichtingen (etentjes met schoonouders) en gewoon spontane leukigheidjes: laten we daar een hapje eten oh bel dan ook even sjaak en sjakelientje
en dan heb je ook nog drukte als in dingen doen voor je werk studie
van de leukigheidjes kan ik heel veel drukte hebben
de rest een stuk minder
Hangt van het iets af. Even bij mama eten geen probleem. Tennis? Geen probleem.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht wat autistisch, maar ik raak echt overprikkeld als ik elke dag iets heb. Word ik heel onrustig van.
dat ligt er een beetje aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukigheidjes trek ik ook niet elke dag
O wat lieeef! Hoeveel is een retourtje Heerlen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb hem al voor je neergezet in de meest romantische stad ter wereld. Je kan er elke dag heen.
Och, sjaak en sjakelientje.. die heb ik al fff niet gesproken!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja wat is 'iets' he
je hebt verplichtingen (etentjes met schoonouders) en gewoon spontane leukigheidjes: laten we daar een hapje eten oh bel dan ook even sjaak en sjakelientje
en dan heb je ook nog drukte als in dingen doen voor je werk studie
van de leukigheidjes kan ik heel veel drukte hebben
de rest een stuk minder
Ik ook. Dus vandaar "enig kind dag"quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik nog een rijk sociaal leven had (lees: een leven zonder kinderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Dus vandaar "enig kind dag"
Ff opsluiten. Minimala 1 avond in de week, maar soms lukt dta niet
Dat lukt mij sowieso haast nooit, met een vriendin in huisquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Dus vandaar "enig kind dag"
Ff opsluiten. Minimala 1 avond in de week, maar soms lukt dta niet
O daar heb ik dan weer geen enkele last van. Poort uit, knop om.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
waar ik heel slecht tegen kan is als er altijd iets van werk (school of werk-werk) boven mijn hoofd hangt
dan kan ik gewoon niet ontspannen en loslaten (ook niet op de avonden die je dan vrij plant)
met een beetje pech ga ik er dan ook nog over dromen
het enige wat dan helpt is drukte creëren met andere zaken om maar niet aan het werk te hoeven denken
maar dat put ook een beetje uit
Daarom heb ik geen relatiequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lukt mij sowieso haast nooit, met een vriendin in huis
Ik ben zo'n figuur die op maandag echt niet meer weet waar hij op vrijdag mee bezig was. Goede weekenden dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar heb ik dan weer geen enkele last van. Poort uit, knop om.
Geen idee wat een tractor ritje uit het boerenland kost naar heerlen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wat lieeef! Hoeveel is een retourtje Heerlen?
Ik ook hoor. En de laatste tijd helemaal. Dan kan ik me al druk maken als ik de week er na 5 afspraken heb in een weekquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel. En nu ga ik even slapen want vanavond moet ik weer sociaal doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukigheidjes trek ik ook niet elke dag
Aanstellerquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef Q. het volgende:
Ik wel. En nu ga ik even slapen want vanavond moet ik weer soc
Nou idd, niet zeuren jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed wat dat betreft ben ik ook verwentik kreeg eerst kei veel aandacht
Slapen is tof.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wel. En nu ga ik even slapen want vanavond moet ik weer sociaal doen.
Ik mis juist dat gezinsleven met zn viertjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik 'mis' mijn vriend juist heel erg de laatste weken
we zijn allebei veel thuis maar zo druk met studies dat we geen tijd hebben voor elkaar en op totaal andere ritmes zitten
ik mis gewoon even samen ergens wat eten of iets gaan doen of zo
nou ja wij hebben ook weinig gezinsleven nu hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mis juist dat gezinsleven met zn viertjes
Maar meneer heeft een hele drukke baan waardoor hij half 8 thuis is in de avond. De kinderen bijna niet ziet en in het weekend probeert hij het wel maar zijn er vaak ook dingdn te doen die door de weeks zijn blijven liggen.
Mja is op dit moment onze enige vaste baanDus het moet maar ff
Hij gaat vreemdquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:57 schreef Tally het volgende:
mis juist dat gezinsleven met zn viertjes
Maar meneer heeft een hele drukke baan waardoor hij half 8 thuis is in de avond. De kinderen bijna niet ziet en in het weekend probeert hij het wel maar zijn er vaak ook dingdn te doen die door de weeks zijn blijven liggen.
Mja is op dit moment onze enige vaste baanDus het moet maar ff
Die zorg overdag vind ik het ergste niet maar de nachten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja wij hebben ook weinig gezinsleven nu hoor
de een slaapt steeds en als we toch tegelijk wakker zijn dan zit een van ons wel te blokken en wil niet gestoord worden
dus we zijn wel in het zelfde huis maar daar is alles ook mee gezegd
(maar van jou is natuurlijk nog 'rotter' lijkt me want jij hebt ook nog de zorg dan alleen)
Dan hoop ik dat hij genietquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zorg overdag vind ik het ergste niet maar de nachten.
Ik maak hem niet wakker want hij moet vroeg op en de hele dag weg. En ik ben thuis en kan bijslapen (denkt hij).
Dus tja
Ik mag niet klagen en probeer dat dan ook niet te doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]sterkte
hopelijk heb je veel hulp van familie en vrienden
Zelf breienquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook een dure draagdoek krijgen! Welke heb je Tally?
twitter:JandeHoop twitterde op woensdag 12-06-2013 om 12:17:35Een man met een penisimplantaat eist een schadevergoeding omdat hij 8 maanden lang een erectie gehad heeft. Als hij dat maar hard kan maken. reageer retweet
Ik heb gister een Hop tye voor mn verjaardag gehad en die valt best mee als ik dat zie met andere doeken. Al is 80 euro voor een lappie stof natuurlijk overdrevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook een dure draagdoek krijgen! Welke heb je Tally?
Die rekken dan teveelquote:
"Is this your picture?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg net een paniektelefoontje van m'n moeder dat ze een virus had binnengehaald via de mail van een collega en dat ik niets van haar moest openen
Omdat die net als dit verhaal nep is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:34 schreef Ang3l het volgende:
http://www.zurmat.com/201(...)ull-of-5-cent-coins/
Ik moest meteen aan StBaby denken
Ik kliktequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
"Is this your picture?
www.dubieuzelink.ru"
"Oh, laat ik daar eens op klikken!"
Ja da's zielig. Dan sleept dat kind onderhand over de grond! Alhoewel... da's wel waar de tepels inmiddels hangen natuurlijkquote:
Ach, met je leven lang pillen slikken is t niet dodelijk meer hoorquote:
hoezo is die nep?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat die net als dit verhaal nep is?
Nee, omdat ik hem tot zoiets in staat zou zien, fictie of non-fictie daargelatenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dat verhaal wel eens heb verteld, maar dan hoe de Zwollenaren aan hun bijnaam komen (blauwvingers, omdat blauwe vingers van de koperen munten tellen die de Kampenaren als betaling hadden gestuurd)quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
ja. Dat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dat verhaal wel eens heb verteld, maar dan hoe de Zwollenaren aan hun bijnaam komen (blauwvingers, omdat blauwe vingers van de koperen munten tellen die de Kampenaren als betaling hadden gestuurd)
"Maar ze waarderen me zo enorm op het werk"quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:33 schreef Tally het volgende:
Overigs zou ik hem ook missen als we geen kinderen zouden hebben hoor.
Daarom is hij al eens van baan verwisseld omdat hij 6 dagen in de week 14 uur werkte onderhand
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef stbabylon het volgende:
Bill Atkinson · Works at Bill Atkinson Photography
Totally bogus hoax. Do the math. $1.0 billion = 10^9 $, one nickel weighs 5g, 20 nickels weighs 100g = 0.22 lbs. 10^9$ * 0.22lbs/$ = 2.2x10^8 lbs = 1.1x10^5 tons. Divide by 40tons max tare weight for an 18-wheeler = 2,750 trucks full of nickels. Not 30 trucks. Somebody is just testing how gullible you are.
Reply · 307 · Like · Follow Post · September 2, 2012 at 8:48pm
Jan Bottorff
In proper Mythbusters fashion, since the myth is busted, we need to figure out what would take 30 trucks to carry a billion dollars. It turns out a dollar bill is about a gram, so 2.2 pounds per thousand $, or 2.2 million pounds for a billion $. As each 18-wheeler can carry 80,000 pounds, we need 28 trucks to carry a billion dollar bills of weight. Would a billion dollar bills fit in 30 trucks volume wise? A little hunting says dollars bills have a density of 958 kilograms per cubic meter, so it would take 1044 cubic meters of space. A 18-wheeler typically has 4000 cubic feet of space, and there are 35.31 cubic feet per cubic meter, so a little over 35 thousand cubic feet, or less that 10 trucks. So, a billion dollar bills would be a fair fit for 30 trucks. Just so I can relate to this better, my house is just under 3500 square feet, and if we do some hand waving and say the average room hight is 10 feet, then my house holds about 35 thousand cubic feet, although my guess is 2.2 million pounds would damage it. The image of my house filled with money feels like a LOT of money.
Reply · 184 · Like · September 3, 2012 at 11:09pm
En apple en samsung hebben gewoon verteld dat het niet waar isquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef stbabylon het volgende:
Bill Atkinson · Works at Bill Atkinson Photography
Totally bogus hoax. Do the math. $1.0 billion = 10^9 $, one nickel weighs 5g, 20 nickels weighs 100g = 0.22 lbs. 10^9$ * 0.22lbs/$ = 2.2x10^8 lbs = 1.1x10^5 tons. Divide by 40tons max tare weight for an 18-wheeler = 2,750 trucks full of nickels. Not 30 trucks. Somebody is just testing how gullible you are.
Reply · 307 · Like · Follow Post · September 2, 2012 at 8:48pm
Jan Bottorff
In proper Mythbusters fashion, since the myth is busted, we need to figure out what would take 30 trucks to carry a billion dollars. It turns out a dollar bill is about a gram, so 2.2 pounds per thousand $, or 2.2 million pounds for a billion $. As each 18-wheeler can carry 80,000 pounds, we need 28 trucks to carry a billion dollar bills of weight. Would a billion dollar bills fit in 30 trucks volume wise? A little hunting says dollars bills have a density of 958 kilograms per cubic meter, so it would take 1044 cubic meters of space. A 18-wheeler typically has 4000 cubic feet of space, and there are 35.31 cubic feet per cubic meter, so a little over 35 thousand cubic feet, or less that 10 trucks. So, a billion dollar bills would be a fair fit for 30 trucks. Just so I can relate to this better, my house is just under 3500 square feet, and if we do some hand waving and say the average room hight is 10 feet, then my house holds about 35 thousand cubic feet, although my guess is 2.2 million pounds would damage it. The image of my house filled with money feels like a LOT of money.
Reply · 184 · Like · September 3, 2012 at 11:09pm
Oh absoluut. Maar ik vond deze berekeningen wel grappigquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En apple en samsung hebben gewoon verteld dat het niet waar is
Ik vind het wel gaaf dat je meteen aan mij denktquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest gewoon meteen aan StBaby denken. DAAR ging het me om!
Stilzitten en mooi lijken. Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Over een half uur mijn eerste managementvergadering, ieuw.
Ik moet even een treetje red bull rogellen, anders ga ik dood.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stilzitten en mooi lijken. Doe ik ook altijd
Veel variatie in de maskers die je opzet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stilzitten en mooi lijken. Doe ik ook altijd
Neuh, ik hou t gewoon op die van jouw mooie koppiequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel variatie in de maskers die je opzet?
Ga je PS4 kopen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Neuh, ik hou t gewoon op die van jouw mooie koppie
Nee ik heb de PS3 ook niet meteen gekocht toen hij uitkwam.quote:
Je hoeft niet een pionier te zijn voor een apparaat wat een paar miljoen keer over de toonbank gaatquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik heb de PS3 ook niet meteen gekocht toen hij uitkwam.
Ik ben niet zo'n pionier
De prijs, de kinderziektes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft niet een pionier te zijn voor een apparaat wat een paar miljoen keer over de toonbank gaat
En vorige keer ik ook niet. Mede vanwege de prijs. Dat lijkt dit keer minder een issue
Waar blijft die van jou dan?quote:
Tuurlijk, als je er mee kan leven dat de chat in deze reeks soms wel héél 'slow' gaat.quote:
Levenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Vooral in het weekend, dan blijkt dat we een leven hebben
Over leven gesproken, ik heb mijn overleg overleefd
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Dat is dan wel makkelijker voeden!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's zielig. Dan sleept dat kind onderhand over de grond! Alhoewel... da's wel waar de tepels inmiddels hangen natuurlijk
Kooijmanquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:22 schreef Tally het volgende:
Zo hej die Jan (ben zn naam kwijt maar uit al die dansshows) heeft een heerlijke kont zeg!
Ik was er niet kapot vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Nou Ang3l, jouw kip in de oven, eens zien of mijn niet cola drinkend kind het te vreten vindt...
Heb je het wel goed gedaan?quote:
Weten ze wel hoeveel je had kunnen soggen in die tijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus Christus dat was het meest zinloze college ooit!
en dat terwijl iedereen het zo druk heeft
ik ben gewoon echt een beetje pissig
preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weten ze wel hoeveel je had kunnen soggen in die tijd
Dat heb ik vandaag nog gemaakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel eens ham in coca cola gemaakt?
ik heb geen idee hoe het smaakte maar misschien is dat dan ook wel eens leuk om te proberen
Mijn oven kan geen 20 minuten aan, dan stopt ie er mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister ook weer iets gemaakt waarbij de kip met racotta in de oven moest, 20 minuten. Nou, na 20 minuten was het droog en nog half rauw
Daar ben je lang mee bezigquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
heb ik vandaag nog gemaakt.
Zodadelijk even uitschijten.
Meer sokken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een bruine sjaal? Of een bruine deken?
In de war zijn!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, ik ben weer in de war met de scanner en de knop 'zoeken'
Excuse me?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef missbehavin het volgende:
Ms gewoon de kip er uit laten, cola bacon
Anders onterf ik hemquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Nou Ang3l, jouw kip in de oven, eens zien of mijn niet cola drinkend kind het te vreten vindt...
quote:
Hij vond het niks. Te zoet.quote:
Zoet?quote:
Ik doe er zelfs meer mosterd in dan jij had gezegd. Het is een indo kind he, die kijkt niet snel op van pittigquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoet?
Hedde gij wel genoeg scherpe mosterd er in gepleurd? Want ik krijg altijd de reactie "O ik dacht dat het mierzoet zou zijn. Valt reuze mee!"
Maar dat is natuurlijk maar wat je gewend bent.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe er zelfs meer mosterd in dan jij had gezegd. Het is een indo kind he, die kijkt niet snel op van pittig
Ik had er volgens mij iets te veel mosterd bij gedaan, het was heel overheersend en m'n huis rook er nog drie dagen naar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe er zelfs meer mosterd in dan jij had gezegd. Het is een indo kind he, die kijkt niet snel op van pittig
Krijgen we nu zo'n StBaby toespraak dat zoet niet bestaat, alleen de afwezigheid van zout of zo?quote:
Oh ik moét echt eens voor jou koken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Pittig
Ik pleur echt overal pepers in. Ik ruinieer mijn tong en maag
Dood ga je toch wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Pittig
Ik pleur echt overal pepers in. Ik ruinieer mijn tong en maag
O?quote:
Ha, zo slim ben ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijgen we nu zo'n StBaby toespraak dat zoet niet bestaat, alleen de afwezigheid van zout of zo?
Verstandig, anders blijf je bezig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O?
Ik ga echt niet sterven voor jullie zonden hoor![]()
Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit te denken aan fried chicken voor vanavond
Ik denk een uurtje of 6 meisquote:
Ik heb torteellini, met pittige pastasaus met courgette, olijven en groene pepersquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit te denken aan fried chicken voor vanavond
Ik ben niet zo dol op tortelini..quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb torteellini, met pittige pastasaus met courgette, olijven en groene pepers
Ik wel, ondanks dat het op de vagina geinspireerd isquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op tortelini..
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel, ondanks dat het op de vagina geinspireerd is
Jat mijn grapje niet, stommerdquote:
Ja maar ik kwam alleen nog even binnenvallen op de valreep.quote:
ahww dankje welquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je er mee kan leven dat de chat in deze reeks soms wel héél 'slow' gaat.
wat voor school?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:59 schreef alinity het volgende:
[..]
ahww dankje welik lees vanavond even gezellig mee ! Ik lig nu lekker op de bank. Dood op van mijn schooldag en de sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |