Ik wist niet wat me overkwam toen ik uit de bus stapte hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist niet wat me overkwam toen ik uit de bus stapte hoor.
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is het probleem bij die teruggetrokken kut Limburgersquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond de Hoelang referentie wel grappig
Hou toch gewoon een keertje je bekquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem bij die teruggetrokken kut Limburgersdie vinden alleen zichzelf altijd heel grappig
op de boerderie?quote:
Oke. Jij ook dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou toch gewoon een keertje je bek
Nee, maar ik hoor het hier te vaak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat wil je dan genoemd wordenGespierd, behaard en teringlang?
Al gedaan, glitternichtje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets schat, ga jij mijn briefje maar ophangen aan je deur.
Niet onder die van mijn grootste vijand he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor het hier te vaak.
[..]
Al gedaan, glitternichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |