Ik wist niet wat me overkwam toen ik uit de bus stapte hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist niet wat me overkwam toen ik uit de bus stapte hoor.
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is het probleem bij die teruggetrokken kut Limburgersquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond de Hoelang referentie wel grappig
Hou toch gewoon een keertje je bekquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem bij die teruggetrokken kut Limburgersdie vinden alleen zichzelf altijd heel grappig
op de boerderie?quote:
Oke. Jij ook dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou toch gewoon een keertje je bek
Nee, maar ik hoor het hier te vaak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat wil je dan genoemd wordenGespierd, behaard en teringlang?
Al gedaan, glitternichtje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets schat, ga jij mijn briefje maar ophangen aan je deur.
Niet onder die van mijn grootste vijand he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor het hier te vaak.
[..]
Al gedaan, glitternichtje.
Nog altijd minder erg dan in geesten gelovenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:35 schreef Etsu het volgende:
Trouwens JordyEzell
gaat
verhuizen
naar
Amsterdam
heeft
ze
vandaag
besloten
Dat is toch juist een complimentquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is nog niet bekend. Vanaf volgend jaar oren open houden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:35 schreef Etsu het volgende:
Trouwens JordyEzell
gaat
verhuizen
naar
Amsterdam
heeft
ze
vandaag
besloten
Da's toch juist positiefquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Waar heb je 't over?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan in geesten geloven
BUUUUUUUUUUUUURRRRRNNNNNNNNNN
Andere kant. Wel op dezelfde hoogte.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet onder die van mijn grootste vijand he?
Geen idee.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Andere kant. Wel op dezelfde hoogte.
[..]
Geen idee.
bedoeld*quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TuurlijkSchattig is bij jongens misschien niet altijd als een compliment bedoelt maar bij meiden toch wel hoor
het is laad XDquote:
Toegegeven. Ik laat graag mijn 30 cm zien namelijk. Vooral aan Jordy want dan wordt hij jaloers en gaat die huilie doen.quote:
Doen dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef jordyqwerty het volgende:
hey ezell zal ik ook naar amsterdam verhuizen gaan we samen wonen
Ok ok, danke schön dan maar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TuurlijkSchattig is bij jongens misschien niet altijd als een compliment bedoelt maar bij meiden toch wel hoor
Bitte sehrquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doen dan.
[..]
Ok ok, danke schön dan maar.
haha dacht het niet XD LOLquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doen dan.
[..]
Ok ok, danke schön dan maar.
Ik laat mijn Kalashnikov ook wel eens zien ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toegegeven. Ik laat graag mijn 30 cm zien namelijk. Vooral aan Jordy want dan wordt hij jaloers en gaat die huilie doen.
Alleen laten zien? Schiet meteen een kogel door de kop van die Limbo aub.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik laat mijn Kalashnikov ook wel eens zien ja.
Ik kan me tenminste verstaanbaar maken in Amsterdamquote:
Doe niet zo macaber :Squote:Op woensdag 12 juni 2013 02:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen laten zien? Schiet meteen een kogel door de kop van die Limbo aub.
Je 30 cm vet? Wie zou niet huilen als je ziet hoe iemand zich dat zelf kan aandoenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toegegeven. Ik laat graag mijn 30 cm zien namelijk. Vooral aan Jordy want dan wordt hij jaloers en gaat die huilie doen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je 30 cm vet? Wie zou niet huilen als je ziet hoe iemand zich dat zelf kan aandoen
kijk mr WAquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me tenminste verstaanbaar maken in Amsterdam![]()
Bij jou twijfelen ze of je uit Limburg of het oerwoud van Nigeria komt
lekker johquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Weet je, Jordy. Ik ben HE-LE-MA-AL klaar door JOU.Kut irritant vies stom aandachtsgeil dik lelijk strontvliegje ben je ook
Duurt langquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:43 schreef Etsu het volgende:
Even Jordy op WA blokkeren en van FB eraf donderen.
Beter doen jullie dat ook, die gast is gevaarlijk voor de maatschappij.
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:44 schreef Toto69 het volgende:
Ok mijn nivea daalt dus ikvga pitten. Exuses voor de overlasd en we gaan er aan werken om de colgende keer normaal te doen.
als ik dit morgen teruglees verklaar ik mezelg lf alvast voor tosti josti
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
je hoort Jordy op de audio berichten echt moeite doen om abn te praten. Wat schattig.
je dikke moederquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
je hoort Jordy op de audio berichten echt moeite doen om abn te praten. Wat schattig.
Doei Totooquote:
Dus je noemt jezelf nu een feeder?quote:
Bij vlagen ben ik geniaal, vannacht is het helaas windstilquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei TotooDankjewel voor de geweldige TT-ingeving, die blijft nog wel even staan
Jezus Jordy.. groep 6 biologie dit, het verschil tussen een man en een vrouw.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik doe het met je andere moeder
Haal m'n naam weg aub.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:48 schreef Toto69 het volgende:
Wie is x en waarom reageert huij op mijn status :S wat is dit ik ben 11
Je weet nog steeds niet dat je geadopteerd bent omdat je 2 moeders hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Jordy.. groep 6 biologie dit, het verschil tussen een man en een vrouw.
Ok ik zal het je nog een keer duidelijk maken dan: Dat heet een vader
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Jordy.. groep 6 biologie dit, het verschil tussen een man en een vrouw.
Ok ik zal het je nog een keer duidelijk maken dan: Dat heet een vader
Ik ga lachen als je toekomstige werkgever je naam googelt en dan ziet wat voor 'n randdebiel jij was op FOK!.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet nog steeds niet dat je geadopteerd bent omdat je 2 moeders hebt
Ja, ik geef natuurlijk ook m'n username erbij opquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga lachen als je toekomstige werkgever je naam googelt en dan ziet wat voor 'n randdebiel jij was op FOK!.
Je FB verraad het.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ik geef natuurlijk ook m'n username erbij op
Thanks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Succes met je tentamen, ik ga slaapje doen.
Jou kennende en gezien jouw IQ: ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ik geef natuurlijk ook m'n username erbij op
Trustenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Succes met je tentamen, ik ga slaapje doen.
Etsu van FB gooien en dan ervoor zorgen dat hij je niet kan traceren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij kan ik die zelfs nog eens veranderen
Dat bedoel ik. Je bent te dom om te snappen dat onze opleidingen totaal verschillend zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat huilen als je er straks achter komt dat ik voor elk vak hoger als jou heb gescoord
Ik weet waar die woont. Hij komt nooit van mij af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu van FB gooien en dan ervoor zorgen dat hij je niet kan traceren.
Heb 'm gewijzigdquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu van FB gooien en dan ervoor zorgen dat hij je niet kan traceren.
Kut voor hem.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet waar die woont. Hij komt nooit van mij af.
Met vijf kogels door je dikke kop kom ik aardig van je afquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet waar die woont. Hij komt nooit van mij af.
Nog steeds niet weten en snappen dat ik een man van staal ben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met vijf kogels door je dikke kop kom ik aardig van je af
Hoe is het verder in het mongolenverblijf?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten en snappen dat ik een man van staal ben.
Doe je niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik bel je wel ff om het te vragen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:56 schreef Etsu het volgende:
Ik hoorde iemand iets roepen, kon 't alleen niet verstaan wat. Zal wel Limburgs zijn. Jammer joh.
De uni school durven noemenquote:
Ik wacht nog op de gepsrek met de sociale werkplaats XD Nu uitkering van jouw moeders belastinggeldquote:
Moeilijk doen met namen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
De uni school durven noemenDaar ga je al de fout in. Ook meteen bewijs dat jij te dom bent voor WO.
Een universiteit is een instelling voor hoger onderwijsquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
De uni school durven noemenDaar ga je al de fout in. Ook meteen bewijs dat jij te dom bent voor WO.
Ach, meid, kan je 't niet hebben dat ik m'n diploma eerder heb dan jij? Ik snap je frustraties wel hoor, vooral als je weet dat ik nou eenmaal slimmer ben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een universiteit is een instelling voor hoger onderwijs
school (instelling), een instelling die onderwijs verzorgt;
Bek dicht
Even niffa pakken brbquote:
Frustratie? Ik denk dat het probleem eerder betreft dat je een achterlijke randdebiel bent die meent dat hij in een imaginaire wereled leeft, en velen met mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, meid, kan je 't niet hebben dat ik m'n diploma eerder heb dan jij? Ik snap je frustraties wel hoor, vooral als je weet dat ik nou eenmaal slimmer ben.
Doe ik ook zo. Heb gespreksgeschiedenis al naar zijn provider gestuurd.quote:
Da's veel werk, 0 berichten sturenquote:Op woensdag 12 juni 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik ook zo. Heb gespreksgeschiedenis al naar zijn provider gestuurd.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik ook zo. Heb gespreksgeschiedenis al naar zijn provider gestuurd.
Alsof jij daar iets mee gaat doen.quote:
Als je toch zo slim probeert uit te hangen, doe dan op z'n minst de moeite om je zinnen te laten eindigen met een punt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Frustratie? Ik denk dat het probleem eerder betreft dat je een achterlijke randdebiel bent die meent dat hij in een imaginaire wereled leeft, en velen met mij
2 audio-berichtenquote:Op woensdag 12 juni 2013 03:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Da's veel werk, 0 berichten sturen
Ga me niet testenquote:Op woensdag 12 juni 2013 03:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Alsof jij daar iets mee gaat doen.
Formuleer jij eens fatsoenlijke zinnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je toch zo slim probeert uit te hangen, doe dan op z'n minst de moeite om je zinnen te laten eindigen met een punt.
We weten allebei dat gebrek aan interpunctie ernstiger is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Formuleer jij eens fatsoenlijke zinnen.
Pertinent onwaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
We weten allebei dat gebrek aan interpunctie ernstiger is.
Jouw smaak en bedroevend laag iq kennende, nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:07 schreef Etsu het volgende:
Jordy is gewoon jaloers op m'n nieuwe kleertjes, m'n nieuwe schoenen, m'n kledingstijl, m'n smaak en op m'n leven.
Ik
Alsof jij weet wat m'n smaak is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jouw smaak en bedroevend laag iq kennende, nee.
Je vergeet een punt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een oogopslag nodig om te weten dat het onder het nulpunt ligt
Vrede als jordy nog ademt? Nooit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Als afsluiter voor deze memorabele en emotioneel opschuddende avond:
[ afbeelding ]
een pacemaker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb jou iets gestuud wat best diep op me hartj ligt
Zie WA.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb jou iets gestuud wat best diep op me hartj ligt
Ik dacht je fok-it aan het daten was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uhm zou je misschien... willen daten?
Ik ben echt chagrijnig want het is ochtend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt chagrijnig want mn broek zit tyfus strak.
Weh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben echt chagrijnig want het is ochtend.
ik vind ze sowieso niet mooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:09 schreef supersof het volgende:
http://www.sneakers.nl/collection/1765-era-grey-blue.html
zijn dit jongens schoenen?
Hoezo niet.quote:
Dat paars en blauw erdoorheen. En die randen.quote:
Nee dat is saaiquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:35 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat paars en blauw erdoorheen. En die randen.
één kleur is mooier
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:35 schreef Pastapipos het volgende:
haal deze sof:
http://www.sneakers.nl/collection/1937-adilette-blue.html
Die heeft boy alquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:35 schreef Pastapipos het volgende:
haal deze sof:
http://www.sneakers.nl/collection/1937-adilette-blue.html
/care schijt een je ouders.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef nodig het volgende:
Ik blijf te lang in bed liggen volgens mijn ouders
Gooi ze over haar heen en ren schreeuwend wegquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan komt mijn moeder zodadelijk de dekens afpakken
Pak ze dan gewoon vast.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gooi ze over haar heen en ren schreeuwend weg
Maar dan kan ik niet meer in bed blijven liggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gooi ze over haar heen en ren schreeuwend weg
Ik heb altijd dat ik in bed lig en eigenlijk moet opstaan en dan droom ik alsof ik opsta en naar school ga en alles maar het is een droomquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik deed net net alsof ik opstond telt dat ook?
Dan moet je dus 2x opstaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik in bed lig en eigenlijk moet opstaan en dan droom ik alsof ik opsta en naar school ga en alles maar het is een droomen zo. Dit dat.
hujquote:
tosti elvis?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef Hypocriet het volgende:
ik heb hongerwie maakt een tosti voor mij?
Dat doe ik ook. En dan sleurt mijn vader me gewoon het bed uit terwijl ik aan die deken hangquote:
lekkerquote:
uhmquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:25 schreef Hypocriet het volgende:
is het mogelijk om een tosti van crackers te maken?we hebben geen brood meer.
Try itquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:25 schreef Hypocriet het volgende:
is het mogelijk om een tosti van crackers te maken?we hebben geen brood meer.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En dan sleurt mijn vader me gewoon het bed uit terwijl ik aan die deken hang
Die crackers breken dan toch? Kan je beter kaas smelten in een pan en gesmolten kaas op je cracker doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef Hypocriet het volgende:
Oh. Er is ook geen normale kaas meer.
Een tosti van franse kaas en crackers?kan dat?
Franse kaas is al min of meer gesmoltenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Die crackers breken dan toch? Kan je beter kaas smelten in een pan en gesmolten kaas op je cracker doen
quote:
ik maar die vind jij niet leukquote:
Stuur maarquote:
Kan ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Franse kaas is al min of meer gesmolten![]()
![]()
Ik bak wel een ei oké
quote:
Wel tof. Muziek voor een auto speellijst of om buiten ergens te zitten ofzo. Vind t niks voor thuis thoughquote:
Nee. Zwischenstundequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heb je geen toetsweek of zo nu dan?
Je mag er wel wat meer etenquote:
Doe er nog maar 2 inquote:
maakt toch niet uit waar je muziek luistertquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wel tof. Muziek voor een auto speellijst of om buiten ergens te zitten ofzo. Vind t niks voor thuis though
Die trompetjes maken t wel vrolijk
Vind ik welquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
maakt toch niet uit waar je muziek luistert
verkapte kijk mij vans dragen post XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
verkapte kijk mij vans dragen post XDVansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
verkapte kijk mij vans dragen post XDkrabsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef Pastapipos het volgende:
nick welk merk is die stereotoren van? Doet me denken aan nad?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef Pastapipos het volgende:
nick welk merk is die stereotoren van? Doet me denken aan nad?
Boeiend, doe gewoon mee. Heb ook wel een smurf van lvl 6 oidquote:
Wat voor rek?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef Pastapipos het volgende:
Mooi design wel![]()
[ afbeelding ]
Deze komt binnenkort bij mij in het rek te hangen![]()
Okquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Boeiend, doe gewoon mee. Heb ook wel een smurf van lvl 6 oid
Ga een home theatre bouwen in de schuur.quote:
Tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ga een home theatre bouwen in de schuur.
[ afbeelding ]
Moet ik wel dit rek even zwart maken thoughMaar alle apparatuur komt in een inbouwkast achterin de kamer.
Wat was je league naam? Heb je op mn andere acc niet toegevoegdquote:
nickjen denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat was je league naam? Heb je op mn andere acc niet toegevoegd
Leuke gifquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:01 schreef Hypocriet het volgende:
[ afbeelding ]
Ennnnn... ik post hem vandaag weer
Zijn je schoenen soms te breed voor je?quote:
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn je schoenen soms te breed voor je?
spongebob squarepantsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij woont in ananas diep in de zee
Hoezo heb jij geen ruimte tussen gaatjes zodat je de tong van le shoe kan zien?quote:
Hij ziet zo geel als een kaassouflequote:
Niet. Hij ziet rood.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij ziet zo geel als een kaassoufle
spongebob squarepantsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij ziet zo geel als een kaassoufle
Je hebt zelf ruimte tussen je gaatjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo heb jij geen ruimte tussen gaatjes zodat je de tong van le shoe kan zien?
Spongebob squarepantsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
spongebob squarepants
Ja iedereen een weet wat voor een mafkees hij is
NIETquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt zelf ruimte tussen je gaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |