SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jaquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Ezell zo?
Ketst dit niet weer te veel? Weet niet of 't bij elkaar past nu?beter dan dat andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no homo
Zeker weer iets nieuws van hem, vroeg slapenquote:
En met 2 berichten in 1 topic de TT kapen. En geen posts met enkel emogif. Wereldnieuws.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weer iets nieuws van hem, vroeg slapen
Bedoelde eerder dat je een kloon bent.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarvoor ben ik onnodig dan, voor deze SC?
Oh, nee ben geen kloon!quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde eerder dat je een kloon bent.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Ezell zo?
Ketst dit niet weer te veel? Weet niet of 't bij elkaar past nu?Dit is minder saai. Zou zelf eigenlijk voor een normaal wit t-shirt gaan. Gooi er desnoods een ketting erbij of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo weet je het zelf niet? Gewoon doen waar je zin hebt.![]()
Dat jij een andere definitie hebt van vroeg dan een normaal mens zegt meer over jouquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weer iets nieuws van hem, vroeg slapen
Dat doe ik altijd al. Hoe lang ken je me nu manquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dude ga je op alles nu zo of serieus reageren?
Hij heeft geen kettingzaagquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
crack tchock wil mij vermoorden met een kettingzaai, vind jij dat kunnen?
Nu weer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al. Hoe lang ken je me nu man
Ja ik heb geen wit effen shirtquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is minder saai. Zou zelf eigenlijk voor een normaal wit t-shirt gaan. Gooi er desnoods een ketting erbij of zo.
Maar hoezo weet je het zelf niet? Gewoon doen waar je zin hebt.
Was het maar een kettingzaag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, niet een kettingzaag, maar een kettingzaai.
Watquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, niet een kettingzaag, maar een kettingzaai.
Kaas is helemaal geen logisch antwoord in deze context. Leg eens gewoon uit wat je bedoelt. Je bent toch niet op je mondje gevallen?quote:
oliebol op je rekenmachine spellen op de kop :squote:
Vooruit, voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, nee ben geen kloon!
Weet alleen niet hoe ik het kan bewijzen, maar dit is mijn eerste account :/
hey VAquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oliebol op je rekenmachine spellen op de kop :s
Happenquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat jij een andere definitie hebt van vroeg dan een normaal mens zegt meer over jou![]()
![]()
![]()
![]()
16quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooruit, voordeel van de twijfel.
Hoe oud ben je?
Jawelquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kaas is helemaal geen logisch antwoord in deze context. Leg eens gewoon uit wat je bedoelt. Je bent toch niet op je mondje gevallen?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oliebol op je rekenmachine spellen op de kop :s
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]![]()
Ik kon vroegah ook pamela anderson op mijn rekenmachine spellen
Een keertje halen dan. Zo'n ding kost toch nauwelijks wat en is altijd wel handig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb geen wit effen shirt. Alleen hemdjes en die zitten te strak dus even dit.
Ja weet niet, ik zie niet echt of het goed bij elkaar past. Ik zag dit op een paspop hangen dus gekocht want dat zag er leuk uit.. en als ik 't dan zelf aan heb weet ik 't niet meer
.
Ik heb volgens mij nog nooit een oliebol op o.Oquote:
Gala?quote:
Ja, trueeee..quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een keertje halen dan. Zo'n ding kost toch nauwelijks wat en is altijd wel handig.Maar aan mij moet je het niet vragen hoor. Ik ben een beetje eigenwijs en yolo met kleding.
RT @wietparket: imagequote:
In je wc zeker, smeerlapquote:
Uitslag van examensquote:
Je hebt nog nooit een oliebol op?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een oliebol op o.O
Moet ik echt eens proberen, ze zitten er wel lekker uit.
Wat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een oliebol op o.O
Moet ik echt eens proberen, ze zitten er wel lekker uit.
Maar het is niet zo dat ik alleen spijkerbroeken en capuchonvesten draag hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, trueeee..
Oh. Ja maarja, geeft niet.. gewoon fijn om mening van iemand anders te horen
.
Ook van de rest van hier die reageerde.
Alsof je nu niet al weet dat je geslaagd bentquote:
Ja, ik eet heel mijn leven al weinig verschillende dingen, en proef bijna nooit nieuwe dingen, maar nu lijken oliebollen me wel lekker.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik eet heel mijn leven al weinig verschillende dingen, en proef bijna nooit nieuwe dingen, maar nu lijken oliebollen me wel lekker.
Hmm, er gaan geruchten dat het zo is!quote:
Weet niet, zal wel een soort van trauma zijn dat diep is en vergeten ben, psycholoog heeft niet geholpen :/quote:
Ik weet mn cijfers + ouders weten dat ook ff zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je nu niet al weet dat je geslaagd bent
Welkom dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm, er gaan geruchten dat het zo is!
Wat voor `normale'' dingen heb je nog meer nooit op dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet niet, zal wel een soort van trauma zijn dat diep is en vergeten ben, psycholoog heeft niet geholpen :/
Trustenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik ga slapen #RTUITRESPECT #YOLOSWAG420 #onelufmetLB
Die versnellingspook was toen goed natquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu weer aan de MC Donalds
Vertel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mag ik er trouwens even een klacht door gooien?
Lekker positiefquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet mn cijfers + ouders weten dat ook ff zeker.
Ze geloven niet dat mn examens zo goed zijn gegaan
Alleen in KLBquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mag ik er trouwens even een klacht door gooien?
ATTEUHHHquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker positiefNiet te dronken worden dan donderdag
man man man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die versnellingspook was toen goed nat
Eh zie mijn laatste topic in den KLB!quote:
Pizza en ehh kapsalon als dat normaal is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor `normale'' dingen heb je nog meer nooit op dan?
Drop link dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eh zie mijn laatste topic in den KLB!
Dat je een FC Emmen supporter bent vind ik al klachtwaardig genoeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eh zie mijn laatste topic in den KLB!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een FC Emmen supporter bent vind ik al klachtwaardig genoeg.
Kan toch nooit gezond zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pizza en ehh kapsalon als dat normaal is.
Ik eet ook nooit groente, maar heb wel eens wat groene geprobeerd *blergh*
Tegenwoordig leef ik op eieren, vlees, aardappelen, chocolade en pistache nootjes.
Ezelsquote:
Orgineel manquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een FC Emmen supporter bent vind ik al klachtwaardig genoeg.
Oh, helemaal vergeten, best belangrijk. Ik eet best veel fruit, hoe kan ik dat vergeten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch nooit gezond zijn?Ik ben ook niet de allerbeste groente-eter maar ik lust in ieder geval nog wel wat
Woon je ook in Emmen?quote:
Ah ja, dat compenseert het wel een beetje inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten, best belangrijk. Ik eet best veel fruit, hoe kan ik dat vergeten.
Ezelsquote:
Ik heb geen idee hoe dat moet op de mob...quote:
Watquote:
Link kopieren en plakken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat moet op de mob...
Ja toevallig welquote:
Waar in Emmen? Heb er ook gewoondquote:
Deze dus!quote:
Was maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn hoor!
Maar ik voel me wel gewoon gezond
Ik woon in een buitendorpquote:
Sterkte.quote:
Eigenlijk wel, ik moet gewoon minder aanstellen en dingen (10 keer) proberen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor.Daar kan men vaak niks aan doen.
Ha die is gek!quote:
Waarom daar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ha die is gek!
ik bop m dan mooi naar Costa Rica
Reizen probablyquote:
Ik ben geboren in Groningenquote:
Die hebben geen uitleveringverdrag met NLquote:
Ik wil hier zo graag op reageren, maar dan maak ik Tchock boos met 'gezeik-over-superieure-steden'.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
Randstad, Etsu, daar draait het om. Dat weet je verdomd goed.
Klazienaveenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:09 schreef Tchock het volgende:
Een buitendorp van Emmen, dat is zoiets als op de bovenste etage van een gelijkvloerse woning wonen.
YESquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil hier zo graag op reageren, maar dan maak ik Tchock boos met 'gezeik-over-superieure-steden'.
Impliceren dat jij na je studie niet naar de Randstad zal verhuizen voor werk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil hier zo graag op reageren, maar dan maak ik Tchock boos met 'gezeik-over-superieure-steden'.
Nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je bent niet net wakker, dus dan mag 't wel neem ik aan?
Impliceren dat ik daar nu al over nadenk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat jij na je studie niet naar de Randstad zal verhuizen voor werk.
Ga niet haten op Klazienaveen vriendquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klazienaveen
Emmer-Compascuum
Al die veenkolonieen
Impliceren dat we het daar niet over hebben gehad. Glitternichtje, met je glitterstof tover je echt geen delen uit mijn geheugen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik daar nu al over nadenk.
Zit je wel op Hondsrug?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga niet haten op Klazienaveen vriend
Sssst, dat hoefde niet in de SC.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat we het daar niet over hebben gehad. Glitternichtje, met je glitterstof tover je echt geen delen uit mijn geheugen.
HAHAquote:
Etsu gebruikt de glitterstof uit zijn toverstaf liever ergens anders voorquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat we het daar niet over hebben gehad. Glitternichtje, met je glitterstof tover je echt geen delen uit mijn geheugen.
Ik ben ook geen Christenquote:
Paupers rijden niet in een Bentley?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Christen![]()
Esdal is gewoon pauperschool
Ik heb geen idee waar ze in rijdenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Paupers rijden niet in een Bentley?
Opa Etsu spreektquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
Naja, Groningen is leuk voor je studententijd, maar zou hier niet oud willen worden. Daarvoor verkas ik liever naar de Randstad, ja. Maar ik weiger weer in Rotterdam en omgeving te wonen.
Paupers rijden in dat wat niet op slot stond.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Paupers rijden niet in een Bentley?
In zo'n versjonniede pauper VW Golf 2quote:
Wat voor niveau heb je gedaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In zo'n versjonniede pauper VW Golf 2
Nee dan een Bentley
Fijne wagen!
Ik hoop ten zeerste voor je dat je nooit verder komt dan 9quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu al in 4 provincies gewoond, nog 8 te gaan
Zeeland kan best, als je van de zee houdt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop ten zeerste voor je dat je nooit verder komt dan 9Zeeland, Flevoland en Limburg wil je toch niet wonen
Vooral die tweede
Havoquote:
Oei, dat wordt overdoen of?quote:
Wat is er zo erg aan Flevoland?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop ten zeerste voor je dat je nooit verder komt dan 9Zeeland, Flevoland en Limburg wil je toch niet wonen
Vooral die tweede
De grootste stad van Zeeland heeft 47.000 inwoners. Kom op zeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeeland kan best, als je van de zee houdt.
Een enkeltje Costa Rica als dat gaat gebeuren, dan kunnen ze mij de boom in en stem ik PVV bij de aankomende verkiezingen.quote:
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral die tweede
De weinige stukjes van vóór de inpoldering zijn christelijke bolwerken die mij persoonlijk niet erg aantrekken en Lelystad en Almere vind ik lelijke steden. Het is allemaal zo saai en zielloos. Dronten is ook zo'n drama.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan Flevoland?
Ben er nog nooit geweest, gewoon interesse.
Vind het wel een leuke vakantie plek, maar om er te gaan wonen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
Zeeland. Meest overrated provincie ooit.
Urkquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
De weinige stukjes van vóór de inpoldering zijn christelijke bolwerken die mij persoonlijk niet erg aantrekken en Lelystad en Almere vind ik lelijke steden. Het is allemaal zo saai en zielloos. Dronten is ook zo'n drama.
Mijn familie heeft daar een stukje land met wat huisjes en ik zie mij best daar chillen als je geen kids hebt of een jaartje of 60+ bent. Niks mis mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
De grootste stad van Zeeland heeft 47.000 inwoners. Kom op zeg.
Waar je buurvrouw tegelijkertijd je achternicht isquote:
Dan ga je in het buitenland wonen, niet in Nederland blijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn familie heeft daar een stukje land met wat huisjes en ik zie mij best daar chillen als je geen kids hebt of een jaartje of 60+ bent. Niks mis mee.
Want?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga je in het buitenland wonen, niet in Nederland blijven.![]()
Op een gegeven moment mag je met pensioen, Ezell.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Maar ja, moet je ook weer werk zien te vinden en al die shit.
Engelse les geven in China.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Je tijd in Nederland heb je dan wel gehad, ook wel eens leuk om in het buitenland te wonen en daar je ding te doen.quote:
Dan moet je wel flink wat spaargeld hebben opgebouwd want anders mag je niet in het buitenland wonen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een gegeven moment mag je met pensioen, Ezell.
Ha, ik spring in de auto, 3km verder en ik ben in Duitsland!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel wil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een gegeven moment mag je met pensioen, Ezell.
No way, lesgeven kan ik niet.quote:
Zijn daar bepaalde regelingen voor dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je wel flink wat spaargeld hebben opgebouwd want anders mag je niet in het buitenland wonen.
Je zegt het alsof dat iets fijns is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ha, ik spring in de auto, 3km verder en ik ben in Duitsland!
(Waar wel voldoende werk is)
Mwah, ik spring in de auto en ik zit in de file. Ook leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ha, ik spring in de auto, 3km verder en ik ben in Duitsland!
(Waar wel voldoende werk is)
Je hebt toch Europees Recht gehad? Je mag geen belasting vormen op publieke middelen dus je moet volledig zelfvoorzienend zijn voor de eerste vijf jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zijn daar bepaalde regelingen voor dan?
Aan kinderen als au-pair is dat echt chill hoor, lijkt mequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil.![]()
Werken tot ik erbij neerval, bitchesss.
[..]
No way, lesgeven kan ik niet.
Ja en nee. Met EIP krijg je zulke dingen niet hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt toch Europees Recht gehad? Je mag geen belasting vormen op publieke middelen dus je moet volledig zelfvoorzienend zijn voor de eerste vijf jaar.
Gezellig hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, ik spring in de auto en ik zit in de file. Ook leuk.
Ja, ik kan met pak m beet 300km/uur over de autobahn, terwijl jullie 130 moeten rijden, of eerder in de file staan op de A4....quote:
Ik heb niet zo veel met kinderen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan kinderen als au-pair is dat echt chill hoor, lijkt me
Dus? En waar ga je dan heen? Naar het pittoreske Meppen of zo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, ik kan met pak m beet 300km/uur over de autobahn, terwijl jullie 130 moeten rijden, of eerder in de file staan op de A4....
Later geen kinderen voor ons dusquote:
Oh maar ik bedoelde ook geen onenightstandquote:
Nee, Hamburg!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? En waar ga je dan heen? Naar het pittoreske Meppen of zo?
quote:
Dan nog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoelde ook geen onenightstand
Gast, Hamburg ligt 250 kilometer van Emmen vandaan. Dan kan ik ook wel zeggen dat ik in Amsterdam lekker dicht bij Maastricht woon. Of bij Zeeland.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, Hamburg!
Of naar Meppen naar de Marktkauf inderdaad
brb even huilenquote:
Ja maar Hamburg ga ik ongeveer één keer per kwartaal heenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, Hamburg ligt 250 kilometer van Emmen vandaan. Dan kan ik ook wel zeggen dat ik in Amsterdam lekker dicht bij Maastricht woon. Of bij Zeeland.
zei je moeder dat ook niet verleden jaar toen je gezakt was?quote:
nee want ik ben niet gezaktquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zei je moeder dat ook niet verleden jaar toen je gezakt was?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
nou allemaal even lachen om Jordy onder deze streep
wtf is datquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef Etsu het volgende:
OMG EZELL IK HEB NU ZO'N SCHATTIG SCHAAPJE ONDERIN IN MN MAC
kijk dan
[ afbeelding ]
wat ben jij ook een verdommese arrogante klojoquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
nou allemaal even lachen om Jordy onder deze streep
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat ben jij ook een verdommese arrogante klojo
oh hier is de streep XD
Jordy?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
GODVER HOE KAN DIE NINJA EDIT ZICH HEBBEN HERSTELD TERWIJL IK AL GEQUOTE HADKUTWEBSITE
Daar hebben jullie jongens toch wel iets voor?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet slapen want ik moet morgen studeren maar ik ben niet moe. Wat moet ik nu doen?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
GODVER HOE KAN DIE NINJA EDIT ZICH HEBBEN HERSTELD TERWIJL IK AL GEQUOTE HADKUTWEBSITE
Al gedaan, het is leeg nu.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar hebben jullie jongens toch wel iets voor?
Denken dat Jordy naar jou gaat luisteren.quote:
Nog een keer dan? En zet die computer eens uit... dat werkt alleen maar afleidend. Of doe je het op mijn reacties soms?quote:
to care or not to carequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat Jordy naar jou gaat luisteren.Je moet hem met rust en structuur benaderen, anders flipt ie nog meer.
En de filmpjes dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nog een keer dan? En zet die computer eens uit... dat werkt alleen maar afleidend. Of doe je het op mijn reacties soms?
Gast, doe niet zo vervelend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sorry mie no ried enlisch verrie bad ok
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sorry mie no ried enlisch verrie bad ok
TMIquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Fantaseer jij niet dan? Dat doe ik altijd.
Jawel, ik fantaseer altijd over vrouwen en tietjes, maar dan gebeurt er niets.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Fantaseer jij niet dan? Dat doe ik altijd.
Londen toch?quote:
Sawwyquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg hier iets persoonlijks en jij reageert zo.
Laat maar, mijn reactie wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, ik fantaseer altijd over vrouwen en tietjes, maar dan gebeurt er niets.
Nou nou nouquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Londen en hopelijk blijft die daar nog eventjes.
Achmed-Jordyquote:
Beetje TMI.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laat maar, mijn reactie wordt niet gewaardeerd.
Ga huilenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, een klootviool.
[..]
O, dat legt een hoop uit.
Doe nomaalquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf.
Ga een reep Snickers eten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet Rez niet, hij moet mij niet, dus wat?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wist ik al hoor
VInd hem wel tof mja
Connecties broederquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wow jy kent de goedste nederlands van de hele nederland
Tot in de late uurtjesquote:
Tssssk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tssssk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zat gewoon elke dag te lurken smiegd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tssssk.de nsa is niks bij de spionagepraktijken van deze heerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dinsdag/woensdag/donderdag vorige week, toen zat ik de hele dagen te leren. Toen vrijdag alles ingehaald.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je zat gewoon elke dag te lurken smiegd
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
de nsa is niks bij de spionagepraktijken van deze heer
quote:
Harde Chinese mentaliteit ditquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
Ach joh, je moet wel erg je best doen als je wilt dat ik je ga missen.
WAT HEB JE MET MN BRIEFJE GEDAAN?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
Ach joh, je moet wel erg je best doen als je wilt dat ik je ga missen.
Nah, die bedoelde ik helemaal niet lulligquote:
Alsnog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, die bedoelde ik helemaal niet lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |