SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jaquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Ezell zo?
Ketst dit niet weer te veel? Weet niet of 't bij elkaar past nu?beter dan dat andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no homo
Zeker weer iets nieuws van hem, vroeg slapenquote:
En met 2 berichten in 1 topic de TT kapen. En geen posts met enkel emogif. Wereldnieuws.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weer iets nieuws van hem, vroeg slapen
Bedoelde eerder dat je een kloon bent.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarvoor ben ik onnodig dan, voor deze SC?
Oh, nee ben geen kloon!quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde eerder dat je een kloon bent.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Ezell zo?
Ketst dit niet weer te veel? Weet niet of 't bij elkaar past nu?Dit is minder saai. Zou zelf eigenlijk voor een normaal wit t-shirt gaan. Gooi er desnoods een ketting erbij of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo weet je het zelf niet? Gewoon doen waar je zin hebt.![]()
Dat jij een andere definitie hebt van vroeg dan een normaal mens zegt meer over jouquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weer iets nieuws van hem, vroeg slapen
Dat doe ik altijd al. Hoe lang ken je me nu manquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dude ga je op alles nu zo of serieus reageren?
Hij heeft geen kettingzaagquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
crack tchock wil mij vermoorden met een kettingzaai, vind jij dat kunnen?
Nu weer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al. Hoe lang ken je me nu man
Ja ik heb geen wit effen shirtquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is minder saai. Zou zelf eigenlijk voor een normaal wit t-shirt gaan. Gooi er desnoods een ketting erbij of zo.
Maar hoezo weet je het zelf niet? Gewoon doen waar je zin hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |