Voor hij aangenomen wordt, moet hij eerst beoordeelt worden door een jury, die dat ook weer wordenquote:
Ik zei het woord jury. Ben ik dan dus ook jury?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
[..]
hahaha, wat je zegt ben je zelf hahaha
Zo ... dat is vragen om een ban .... Beetje the mighty motorbloempje tegenspreken ...quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
[..]
Hea wat jammer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef maily het volgende:
[..]
Zo ... dat is vragen om een ban .... Beetje the mighty motorbloempje tegenspreken ...
Nouja, dan gaat je topic zeker op slot
Mij ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
En een ban, maakt mij ook niet zoveel meer uit hoor
Jij weet niet hoeveel geniale teksten hij al binnen heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 04:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een beetje dom zoals de TS.
En jij weet niet hoeveel geniaal lekker zittende broeken ik al binnen heb.quote:Op woensdag 12 juni 2013 04:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel geniale teksten hij al binnen heeft.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 04:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En jij weet niet hoeveel geniaal lekker zittende broeken ik al binnen heb.
Die kont kan veel beter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 04:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... dat krijg je met die broeken van nu. Ik heb daar ook wel last van.
Het kan altijd beter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 04:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt die van mij gezien... kan dat ook beter?
Koop eerst eens een broek die past.quote:Op woensdag 12 juni 2013 05:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan nog steeds. Mijn kontje is precies goed.
Zou jij niet nog een foto sturen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 05:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou zeg. Is er wat mis met mijn broeken dan?
neuh, ze heeft gelijk...quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |